XXL Nutrition

DG80 gaat ook sterk worden log.

• Topic Starter Topic Starter
Damn, beide trainingen nette gewichten. Helemaal met de PL. Vette BP hoor. Maar ja, ben ook een fitnessboy dus niks gewend :D
Wel waardeloos dat je geen frisse lucht meer krijgt in je krachthonk, das de enige reden dat het bij ons nog te doen is.

Buigen ging me er een partij zwaar! Heb sindskort een hele leuke vriendin, waar het nu al veel te vaak veel te gezellig bij is :D Dus 3 uur slaap en de nodige alcohol op de vrijdagavond zorgde voor een fing zware training. Alhoewel het banken en het deadliften wel lekker ging! Ach het is het allemaal waard :P

Buigen ging me er een partij zwaar! Heb sindskort een hele leuke vriendin, waar het nu al veel te vaak veel te gezellig bij is :D Dus 3 uur slaap en de nodige alcohol op de vrijdagavond zorgde voor een fing zware training. Alhoewel het banken en het deadliften wel lekker ging! Ach het is het allemaal waard :P

Precies bro, je bent geen pro, naast het trainen moeten we ook genieten! ;)

BS! Je hebt een vriendin en whoppaaaaaaa daar gaat de sport. :mad::mad:

not srs ;)

Nieuwe gf? Je had toch als kids?

Gescheiden? :(

gilf heeft ie

Precies bro, je bent geen pro, naast het trainen moeten we ook genieten! ;)

Damn right bro!

BS! Je hebt een vriendin en whoppaaaaaaa daar gaat de sport. :mad::mad:

not srs ;)

Ben al een keer gestopt met sporten voor een vrouw, doe ik nooit meer! Maar dat is bij Lisa geen probleem :) Heb haar leren kennen op de sportschool. Deze week maar rustig aan, moeten wel een beetje knallen volgend weekend in Maartensdijk, super veel zin in.

Nieuwe gf? Je had toch als kids?

Gescheiden? :(

Ik ben inderdaad al weer meer dan 3 jaar gescheiden, heb een zoontje van 5. Absoluut geen reden om alleen te blijven :P

Ze is errug nice!

Hoesie nu DG.... ik wil dat je weer gaat posten b*ch!

Hoesie nu DG.... ik wil dat je weer gaat posten b*ch!

Volgende week ga ik weer trainen! Heb ontstoken amandelen gehad. Lekker uitgeziekt.

Gister wel voor het eerst van mijn leven een paar stenen getild :P (bij sterkste junior van Nederland). 155kg wel gelapt zonder hars :P

Nice!

Volgende week ga ik weer trainen! Heb ontstoken amandelen gehad. Lekker uitgeziekt.

Gister wel voor het eerst van mijn leven een paar stenen getild :P (bij sterkste junior van Nederland). 155kg wel gelapt zonder hars :P

Ok dan the D to G is back.
Jij dacht, ik ruim die stenen wel even op? Netjes hoor.

Stiekem toch best een klein beetje sterk :P

Ok dan the D to G is back.
Jij dacht, ik ruim die stenen wel even op? Netjes hoor.

Ze moesten juist daarna weer van de wagen af! Moest mij natuurlijk ook weer bewijzen, ook lekker slim zonder belt en gewoon koud.

Maandag 11-06-12 (Borst en triceps)

Bankdrukken
opwarmen
1x8x75kg
1x5x105kg
1x5x130kg
3x5x145kg

Bankdrukken smal
3x8x125kg

Triceps cable push down (2 stations gekoppeld)
1x8x47,5kg
1x8x62,5kg
1x8x67,5kg
1x8x77,5kg PR (zijn echte kilo's :P)
3x8x57,5kg

En klaar, helemaal vol :)

Stiekem toch best een klein beetje sterk :P

Ze moesten juist daarna weer van de wagen af! Moest mij natuurlijk ook weer bewijzen, ook lekker slim zonder belt en gewoon koud.

Maandag 11-06-12 (Borst en triceps)

Bankdrukken
opwarmen
1x8x75kg
1x5x105kg
1x5x130kg
3x5x145kg

Bankdrukken smal
3x8x125kg

Triceps cable push down (2 stations gekoppeld)
1x8x47,5kg
1x8x62,5kg
1x8x67,5kg
1x8x77,5kg PR (zijn echte kilo's :P)
3x8x57,5kg

En klaar, helemaal vol :)

goed gebankt... rest sucks

Hoe staat het met de voorbereiding?

Goed bezig en je huidige vriendin op de sportschool ontmoet is altijd goed:)
Goeie bezig geweest maar idd beetje stom om die stenen ff koud te tillen..van ff "koud"kan je ff snel een blessure oplopen..zit je nu helemaal niet op te wachten, gok ik zo..

Hoe staat het met de voorbereiding?

Kan helaas niet meedoen, train wel gewoon met Jaap en Eray mee, en ga voor mijzelf de week naar het EK een wedstrijdje draaien op de sportschool.

Goed bezig en je huidige vriendin op de sportschool ontmoet is altijd goed:)
Goeie bezig geweest maar idd beetje stom om die stenen ff koud te tillen..van ff "koud"kan je ff snel een blessure oplopen..zit je nu helemaal niet op te wachten, gok ik zo..

Zekers goed! Ze is nog niet heel lang bezig maar heeft een supermooi slank figuur om mee te beginnen :D

Dinsdag 12-06-12 (kniebuigen en deadliften)

Kniebuigen (belt only)
opwarmen.
1x8x75kg
1x5x115kg
3x5x155kg

Deadliften (deadstop)
2x8x75kg
1x5x125kg
1x3x175kg
3x3x205kg

Laatst bewerkt:
Sterke trainingen weer bro. Voor die bench van jou, damn.

Een mooie basis voor je vriendin, altijd goed om mee te beginnen;)
flinke squats, en dl's! goed man!

Terug
Naar boven