- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx

nais nais, facebouk featuring, u famous now son.
Harde incline presses!! also mirin jou handdoek![]()
Woensdag 27-03-13 (powerliften)
Squatten
1x8x75kg
1x3x125kg
1x3x155kg
belt + lichte wraps
3x5x180kg
Bankdrukken
1x8x75kg
1x5x115kg
3x5x142,5kg laatste set paused
Deadliften (deadstop)
2x8x75kg
1x5x125kg
1x3x175kg
3x5x210kg
Echt wel

2,5kg is inderdaad wel een dik verschil, had je log inderdaad niet goed gelezen. Heb in verhouding trouwens niet hele lange armen.Jij bent veul sterker dan mij gek! Je doet 2,5 meer op de bank en 2 setjes met 1 extra rep. En je armen zijn waarschijnlijk ook een stuk langer. En aangezien kracht massa x arm is heb je meer kracht nodig dan mij ivm het hefboomgebeuren.
Nog steeds p*ssy man.
Heb op mijn wandelschoenen gesquat, maar vind dat echt waardeloos nu ik squatschoenen gewend ben. Op sokken gaat ook niet best.Haha wat ben je ook een buffel D. Alleen maar vette weights hierzo.
Oh.. En zijn je squatschoenen zo belangrijk dan voor je? Lukt het je niet op bv je sokken? (srs vraag)
Blijft me toch steeds verbazen. Zulke goede lifters als jij, vrij "veel" onder hun pr zitten te trainen.
Die deadlift bevoorbeeld, 215. Terwijl je +280 zit. Ik ga het ook eens proberen, vrij ver onder mijn pr zitten en mooi op explosiviteit zitten te trainen. Want me Deadlift gaat echt niet vooruit.
Mooi volume hier weer.

Mooie Training DG.Was jij toch met Richard in H'veen?