dannyh1983
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de zware training sowieso alles pl-style, in de lichte training wissel ik het wel af. Soms smalbanken, blockpresses etc.Doe je eigenlijk in training alle lifts zoals je ook op wedstrijden doet (PL style) of varieer je zo nu en dan?
Beginnen nu langzaam aan tenminste een beetje gewichten te worden.
Gingen nog redelijk hard ook! Volgende week over op drietjes.
Netjes man. Bench ziet er technisch ook verbeterd uit.
Heb zeker wat aan je tips gehad, het lukt zelfs zo om een stukje arch te creëren. Kan ook beter mijn lijn vasthouden, als ik oude filmpjes terug zie gingen mijn ellebogen nog alle kanten op.

Zal komende tijd eens wat dingen uitproberen, denk dat het grootste probleem is dat ik niet heel lenig ben.alsje moeite hebt met een arch kanje ook wat onder je onderug leggen ? Voor de rest sterk! Beste buffel ook![]()

In verhouding zijn ze ook wel sterk, Jaap bankt veel meer dan ik maar heeft veel meer moeite met die dumbbells.

komt omdat Jaap een powerlifter is en jij een beachboy
maar je wordt telkens sterker man! ga zo door

In de B-klasse een groot aantal nieuwe gezichten die meteen indruk maakten. De zeer sterke Tim de Pagter, trainingsmaat van Dave Mossing, ging er uiteindelijk met de winst vandoor. Op slechts een half punt werd de junioren kampioen van 2012, Oane van der Molen, tweede. Dirk Gerbens werd, puur op kracht, derde, terwijl de Belg Steven Snauwaert, duidelijk uit het Belgische trainingskamp, met zeer veel techniek als vierde eindigde. Oud-gediende Wulbert Stam werd vijfde en daarmee beste master.
Erg herkenbaar dat vasthouden, maar dat leer je wel snel af zo
Steenstoten is wel een beste afstand of niet?