- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriendin kon helaas niet mee, dus er is geen videomateriaal
, maar geloof mij maar zo'n kilt staat mij megasexy. Eensgelijks, was sowieso een leuke dag, wil dit toch in de toekomst echt vaker gaan doen.
(3x3x155 was pr
)
)Jezus, die bench gaat ook hard. RAW toch wel richting de 175/180 zo langzamerhand dan.

Ben ook 25kg zwaarderGvd sterk man, ik kwam er vandaag alweer niet aan die 3x160![]()
Maar banken gaat echt lekker op het moment, kon ik dat ook maar van de squat zeggen.250kg dl..bizar sterk ben je man! Fijn weekend.. wat word nu je volgende wedstrijd?
vanaf dat moment mag je jezelf internationaal atleet noemenZou wel mooi zijn 3 rode aan iedere kant, ga openen op 160 en dan waarschijnlijk 170-175.
Ben ook 25kg zwaarderMaar banken gaat echt lekker op het moment, kon ik dat ook maar van de squat zeggen.
22 juni doe ik mee aan een wedstrijd in Wenen, gelijk maar een mini vakantie van maken![]()
Morgen avond 3x3x260kg deadliften!
Maandag 27-05-13 (ub)
Bankdrukken
1x8x75kg
1x5x105kg
1x3x135kg
3x3x162,5kg VPR
Incline dumbbell press
3x10x50kg
Dumbbell shoulder press
3x10x40kg
Cable side raise (voorlangs en achterlangs)
3x8x13,75kg
Cable pushdown
3x15x48,75kg
of al eerder iets gedaan ?Heb een wedstrijd ergens in Duitsland gedaan. Maar door de verdeeldheid binnen onze bond doen er helaas niet zoveel mee.vanaf dat moment mag je jezelf internationaal atleet noemenof al eerder iets gedaan ?
Ben bang dat er niet heel veel zijn in de -140kg, dus ga meer voor de pr's!Gaaf, tripje naar het buitenland en dan gelijk even een beker mee naar huis nemenSucces met de nog zwaardere dl
![]()
Nou dan mag je wel met een grote auto heen gaan, anders kan je je bekers niet mee nemen![]()
![]()