MuscleMeat

Dianabol discussie

Ok, wat je overhoudt na d ekuur hangt nauw samen met je voeding en training na je kuur (alsook hoe je de nakuur hebt gedaan), maar D-bol staat nu eenmaal in de boekjes als iets waar je snel vocht mee oploopt. D-bol only ben ik dan ook geen fan van.
Verder speelt de factor 'hoe dicht je bij je natuurlijke grens zit' ook wel mee, doch heb ik het vermoeden dat hier nog wel wat rek op zit bij jou.

Grtz,

Dianabol is gewoon huren, klaar. Tuurlijk zal je door de anabole effecten die tijdens de kuur optreden op dat moment ook iets sneller groeien. Maar dat zijn geen kilo's. Het grootste deel van de massa is en blijft tijdelijk vocht (en/of vet).

Verder als je echt kilo's behoudt na de kuur van d-bol dan zijn de volgende opties nog mogelijk:

* het was vet, in dat geval weet je pas wat je hebt na de volgende cut
* je had nog te weinig naturel basis, dan ben je pas dom bezig geweest want dat gewicht had je naturel makkelijk kunnen halen

En ja de figuren die d-bol kuren zonder basis zijn dezelfde figuren die tijdens de kuur beter gaan eten. En dan doen alsof ze zo'n geweldige kuur hebben gehad.

D-bol moet je gewoon zien als een middel om een fatsoenlijke massakuur mee op te starten zodat je de eerste weken al meteen wat merkt terwijl je wacht op de injectables. Het geeft tijdelijk meer kracht, tijdelijk wat meer volume. Het is anabool maar zeker geen kuur op zichzelf. En op de lange termijn behaal je betere resultaten met injectables, die je ook langer kan gebruiken. Er is immers geen leverbelasting zoals bij d-bol. En onderschat niets wat met je lever te maken heeft. Van Anadrol is al bewezen dat het leverkanker kan veroorzaken.

Duidelijke en verhelderde uitleg.......... /\ /\

Laatst bewerkt:
dat is ook weer zoiets mensen praten elkaar maar na op dit forum. Ik heb samen met andere mensen een dbol only gedaan en het is niet alleen vocht wat je gaint maar ook spier.

Dat je na de kuur niet alles behoud heeft vaak te maken met dat mensen tijdens de kuur harder trainen en beter gaan eten en na de kuur hiermee stoppen en dan zien ze de gains weggaan.

heeft met voeding en training na de kuur te maken

Ik vind het raar dat je na 50 posts oordeelt over mensen die maar napraten, maar het een goed idee vond om een dbol only kuur te doen.

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Beginnen met oral als kennismaking vind ik echt onzin. Als je een lekker wijf ziet neuk je ook niet eerst haar lelijke vriendin als kennismaking met haar vriendinnengroep. Slaat nergens op maar ja net zo weinig als argument van jou.

Anavar is de lelijke. Dbol is de dikke :p

Ik vind het raar dat je na 50 posts oordeelt over mensen die maar napraten, maar het een goed idee vond om een dbol only kuur te doen.

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Anavar is de lelijke. Dbol is de dikke :p

En winny is een beest in bed, want het doet pijn in je gewrichten als je met haar bent geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Een paar die hier vaak posten trainen op mijn sportschool en sorry ziet er niet indrukwekkend uit

hmm heeft nog niet veel te zeggen.. bij mij lopen ze allemaal breed in tanktops en ogen ze breder maar als we naast elkaar zouden staan zonder tshirt vind ik mezelf toch een stuk afgetrainder dan die ezels :roflol:

en trouwens ik ken ecto's die veel bodybuilders makkelijk uitpraten is een discussie over wat nu beter is en wat niet. zowel op gebied van bodybuilding als op aas

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

ik zou wel een foto van je willen zien? kijken waar me mee te maken hebben

Ga er toch niet serieus op in :p Er zijn altijd gasten op fora die zeggen van een dbol of winny only op k*tdoseringen 10 kg te gainen en het ook nog eens presteren ze alle 10 te behouden.

Topic titel suggereert discussie maar TS komt alleen zijn eigen gelijk verkondigen. Misschien heb je het nog niet door na 51 posts, een discussie is ingaan op de argumenten van anderen en het niet afdoen met jullie praten elkaar allemaal na (en alleen ik heb gelijk)

Een paar die hier vaak posten trainen op mijn sportschool en sorry ziet er niet indrukwekkend uit

Maar ook al ben je breed wil dat niet zeggen dat je overal verstand van hebt. Maar als jij lekker dbol only kuurtjes wilt nemen moet je het vooral doen.

Maar ook al ben je breed wil dat niet zeggen dat je overal verstand van hebt. Maar als jij lekker dbol only kuurtjes wilt nemen moet je het vooral doen.

dan gaan die niet zo indrukwekkende mensen je binnen een paar maand inhalen :p

hahahaha dbol only +8kg test only +10kg.. test-deca +12kg test-tren +10kg.. Mister Olympia?..
Na jarenlang juicen, bulken, cutten.. krijg je pas in de gaten en leer je hoe langzaam en moeilijk ECHTE SOLIDE SPIERMASSA opbouwen gaat.. Beseffen dat je best chubby bent achteraf na je eerste echte diepe cut of dat je veel vocht vast hield komt altijd later....

eenmaal gevorderd merk je dat iedere kilo vet vrije massa je een hele kuur kan hebben gekost. Zo gaat dat nou eenmaal. Heb meestal ook het vermoeden dat mensen hier hun vet% nogal laag inschatten.
Iedere average Joe hier is 1m80 95 kilo op 7%... uhu... besef je hoeveel VVM dat is...
iedereen komt zichzelf wel een keer tegen

hahahaha dbol only +8kg test only +10kg.. test-deca +12kg test-tren +10kg.. Mister Olympia?..
Na jarenlang juicen, bulken, cutten.. krijg je pas in de gaten en leer je hoe langzaam en moeilijk ECHTE SOLIDE SPIERMASSA opbouwen gaat.. Beseffen dat je best chubby bent achteraf na je eerste echte diepe cut of dat je veel vocht vast hield komt altijd later....

eenmaal gevorderd merk je dat iedere kilo vet vrije massa je een hele kuur kan hebben gekost. Zo gaat dat nou eenmaal. Heb meestal ook het vermoeden dat mensen hier hun vet% nogal laag inschatten.
Iedere average Joe hier is 1m80 95 kilo op 7%... uhu... besef je hoeveel VVM dat is...
iedereen komt zichzelf wel een keer tegen

Inderdaad, en zelfs met ervaring blijft het vaak een inschatting. Daar komt dan nog bij dat het vaak bij hoger vetpercentage makkelijker is VVM vast te houden, en merk je vaak dat je bij een dieet meer VVM opgeeft dan je zou denken ook.

Terug
Naar boven