- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zit denk ik idd het probleem. Gewoon meer energie eruit dan erin is blijkbaar te moeilijk te begrijpen voor hen?Tja in de USA verkopen boeken over Atkins, South Beach Diet etc ook nog steeds. Zonder dat er rechtszaken worden aangespannen. Volgens mij willen mensen die onzin gewoon geloven. Als het niet lukt zal het toch aan hunzelf liggen.
We wachten even 2 jaar tot deze hype over is en dan brengen we ons eigen boekje uit, met een foto van ons lichaam op de cover. Succes gegarandeerd.
Edit: jullie hebben je eigen plannen al zie ik, succes conculega's!![]()
Het is hier de VS niet, maar anders zouden al die mensen die niet zijn afgevallen of ongezonder zijn geworden wel schadevergoeding kunnen vragen, net zoals bij de sigarettenfabrikanten... al wat je nodig hebt is publiciteit en voldoende aanhang. Dan mag ze elke euro lekker terugbetalen![]()

Tja, daar heb je wel een punt. Toch vind ik dat mensen meer gewezen moeten worden op het feit dat alleen een permanente verandering in levensstijl blijvend werkt. Je hebt wel helemaal gelijk hoor dat het niet Sonja haar fout is dat mensen weer terugvallen in hun oude patroon.