AndroidHealthClinic

DIEETGOEROE SONJA BAKKER ONDER VUUR! Onvolwaardige voeding en geen succes op langere

Bakker doet aan nazorg voor haar bankrekening. Slimme tante.

Ik wil ook wel veel geld hebben!

Wat zijn die mensen toch zielig altijd. Ook destijds op het obesitas forum. Als iemand op een beleefde toon wat kritiek levert wordt die informatie niet met open armen ontvangen maar word je geband. Die mensen geloven in een droom en willen niet gewekt worden. Over een jaar zijn ze allemaal weer terug bij af en roepen: zie je wel ik heb een ziekte!

ow, ik dacht het boek Sonja Bakker is een blonde zaadhoer die portomonnaie's leeg zuigt.

Je moet je niet irriteren aan dit soort dieetgoeroe’s.

Ik heb grenzeloos respect voor Sonja Bakker.

Zij weet ook wel dat ze gewoon het zoveelste waardeloze k*tdieet verkoopt.

Mevrouw Bakker wil gewoon veel geld verdienen, en daarvoor gebruikt ze de massa’s luie deukkonten die Nederland rijk is. Ik geef ze groot gelijk, want dikke mensen weten heus wel dat een wonderdieet niet werkt, dikke mensen volgen een wonderdieet als excuus voor hun gebrek aan discipline (nou, datSB dieet werkte niet voor mij terwijl ik nog zo mijn best deed, ik heb gewoon veel aanleg om dik te worden. Zoals Theo Maassen zei: loop niet zo te zeiken trut, dan heb je tenminste nog ergens aanleg voor).
Sonja Bakker gebruikt dit gegeven om een bak geld te verdienen. Machiavelli zou trots op haar zijn.

Dikke mensen zijn op deze planeet om onzin dieeten aan te verkopen (en zo een shitload geld te verdienen) en om onze dagelijkse frustraties op te botvieren. Althans, als ik een k*tdag heb gehad ga ik dikke mensen lopen afzeiken op straat. En als ze vervelend worden dan loop ik in stevige wandelpas van ze weg, meestal geven ze de 'achtervolging' na 10 meter op.

Wat zijn die mensen toch zielig altijd. Ook destijds op het obesitas forum. Als iemand op een beleefde toon wat kritiek levert wordt die informatie niet met open armen ontvangen maar word je geband. Die mensen geloven in een droom en willen niet gewekt worden. Over een jaar zijn ze allemaal weer terug bij af en roepen: zie je wel ik heb een ziekte!

dat heb je toch op elk forum die gericht is op één onderwerp.....

als die mensen hier op dit forum posten krijgen ze een hele hoop :roflol: naar hun hoofd geslingerd.;)

als die mensen hun daarbij goed voelen dan is het zo maar, vallen ze daarna gewoon nog harder terug , dan is het zo. kunnen ze savonds met een triestig gezicht en een bakkie chips en koekjes voor de tv gaan hangen want dieeten helpt toch niet:D

Het enige echte nadeel aan dikke mensen is dat het nog steeds niet bij wet verboden is dat ze zich in een zwembad of op het strand laten zien. Zo’n nijlpaard in een badpak is een grove belediging voor het menselijk lichaam en de ethiek in het algemeen.

Het enige echte nadeel aan dikke mensen is dat het nog steeds niet bij wet verboden is dat ze zich in een zwembad of op het strand laten zien. Zo’n nijlpaard in een badpak is een grove belediging voor het menselijk lichaam en de ethiek in het algemeen.

Ik heb respect voor iedereen groot,klein, dik of dun behandel mensen eens zoals jij zelf behandeld wenst te worden.

ik heb der geen respect voor 90% kiest er zelf voor en ik vind het een teken van gebrek aan discipline.

waarom gaan jullie niet fijn een eigen forum opzetten???? Kunnen we jullie lastig vallen met SB

:roflol: die kleine magere etter moest eens weten

haha, trouwens, je zegt het woord "bodybuilding" en iedereen krijgt een hartaanval

Laatst bewerkt:
Ik heb respect voor iedereen groot,klein, dik of dun behandel mensen eens zoals jij zelf behandeld wenst te worden.
Waarom zou ik?
Wat gaan ze doen dan? Me achterna zitten? Als ze dat doen dan bewijs ik ze nog een dienst ook want dan bewegen ze eens.

Okay okay, effe serieus dan. Nee, ik blaf niet zomaar dikke mensen af.
Maar er zijn uitzonderingen. Dat zijn dikke mensen die zeuren over hun dikzijn, maar de discipline niet hebben om hun levensT om te gooien (inderdaad, ik heb dat wel). Mensen die op een verjaardag klagend over het mislukken van hun Sonja Bakker dieet nog maar een handvol borrelnootjes in hun dikke speknek gooien. Voor dat soort mensen ben ik genadeloos.
Die mensen willen dolgraag voor de gek gehouden worden. En ik geniet er van ze voor de gek te houden. Vraag en aanbod vind elkaar. Dus dat soort speknekken vertel ik gewoon wat ze altijd al wilden horen, dat heeft voor mij een behoorlijke hoge amusement waarde omdat de meeste fatso’s op een gegeven moment een vermoeden krijgen dat ik ze af loop te zeiken. Uiteraard zorg ik ervoor dat dat een vermoeden blijft, ik wil geen ruzie op een verjaardag.:)

Je moet ervoor zorgen dat je de dingen waar je je aan stoort een bron van humor worden, dat maakt het leven zoveel leuker. :)

Laatst bewerkt:
Waarom zou ik?
Wat gaan ze doen dan? Me achterna zitten? Als ze dat doen dan bewijs ik ze nog een dienst ook want dan bewegen ze eens.

:roflol:

"Nee joh, al die moeite gedaan en toch niet blijvend afgevallen? Ja dat moet wel een ziekte zijn! Ah ik zie dat je bakje met borrelnootjes leeg is, zal ik het even bijvullen?"

Terug
Naar boven