AndroidHealthClinic

DIEETGOEROE SONJA BAKKER ONDER VUUR! Onvolwaardige voeding en geen succes op langere

catoo@sb-forum zei:
beheerders van dit fourm kunnen jullie deze gasten verwijderen en bannen, dit word er geschreven op hun eigen forum (sorry riggard ben zo vrij geweest om even te kijken) en daar schrijft men het volgende:

Het enige echte nadeel aan dikke mensen is dat het nog steeds niet bij wet verboden is dat ze zich in een zwembad of op het strand laten zien. Zo’n nijlpaard in een badpak is een grove belediging voor het menselijk lichaam en de ethiek in het algemeen.
(dit word geschreven door Lauw).

Riggard zegt hier het volgende op:
ik heb der geen respect voor 90% kiest er zelf voor en ik vind het een teken van gebrek aan discipline.

Rot aub op en slik een paar van die sportpillen om spieren te kweken.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Dus als je je irriteert aan een zeurende deukkont bevestig hem of haar dan in alles wat ze zeggen. Ja, als je nou eenmaal aanleg hebt dan is het niet makkelijk. Komt het wel meer in je familie voor? Zie je wel. En al dat gesport is anders ook niet gezond hoor, voor je het weet zie je eruit als een arnold zwarzenegger. Dat soort bullshit, in het begin smullen ze van al die bevestiging maar de meesten worden achterdochtig of je wel meent wat je zegt. Dan wordt het leuk. Maarja, ik ben dan ook een enorme b*ch :D

Aiaiai Lauw, busted. :(

Hej Catoo lardass,

Zit je ook nog zo te zeuren over onze hobbie als ik mijn krachtige dijbeenspieren gebruik om jouw vette ass uit de deuropening te schoppen waar je klem in zit?

Echt waar, sommige mensen... zooooo kortzichtig :rolleyes:

lol ze hebben nu ook notie genomen van dit topic :) snappen ze het sarcasme niet :(

welk sarcasme ???

nou goed, ik ben wel sarcastisch. want zoals ik al eerder uitlegde vind ik dikke mensen hartsikke leuk.

Weet je wat ook lachen is, een zakjes met van die hele grote knikkers kopen (bonken heten die toch) en op het strand knikkeren in de navels of cellelutis van dikke mensen. Nogmaals, een stevige wandelpas is voldoende voor een veilige ontsnapping als de fatso in kwestie het niet leuk vind (kunnen ze een keer meedoen met een sportief spelletje, is het weer niet goed. ja, zo bijf je vet natuurlijk).

dude je wordt geowned door de SD'ers! :roflol:

En maar zeuren dat het erfelijk is en in de familie zit

dude je wordt geowned door de SD'ers!

Ik? (heb de site het laatste uur niet meer bekeken)

Ik vind wel dat je respectvol met elkaar moet blijven omgaan. Het lijkt mij niet nodig dat mensen met overgewicht onrespectvol worden naar mij toe.

Ooit wel eens een magere walvis gezien? per slot zwemt tie de hele dag

Jaja, daar heb je geen antwoord op he!
dan moet dat luie ****ing beest een keer doorzwemmen, duh!

ik bedoelde dat van die 90% sarcastisch, maar blijkbaar is dat niet duidelijk geworden :)

Je zit zelf vol met spek, hater! :mad:

Origineel gepost door catoo@sb-forum

beheerders van dit fourm kunnen jullie deze gasten verwijderen en bannen, dit word er geschreven op hun eigen forum (sorry riggard ben zo vrij geweest om even te kijken) en daar schrijft men het volgende:

Het enige echte nadeel aan dikke mensen is dat het nog steeds niet bij wet verboden is dat ze zich in een zwembad of op het strand laten zien. Zo’n nijlpaard in een badpak is een grove belediging voor het menselijk lichaam en de ethiek in het algemeen.
(dit word geschreven door Lauw).

Riggard zegt hier het volgende op:
ik heb der geen respect voor 90% kiest er zelf voor en ik vind het een teken van gebrek aan discipline.

Rot aub op en slik een paar van die sportpillen om spieren te kweken.

:roflol:!!!

dat die domme muts niet doorheeft dat niet elke bodybuilder gebruikt en dat er ook naturels zijn die dmv voeding en discipline brute massa pakken getuigt maar weer van de onwetendheid van die kneuzen die denken dat alles makkelijk komt aanwaaien:D

oei!!!de dames zijn boos!:D

wel leuk overigens dat die catoo maar een gedeelte post van Lauw zn citaat en niet alles :D

Weet je wat, ik ga een goede daad doen (bel de krant!). Als die verzameling uitgezakte deukkonten van dat forum dit topic toch bekijkt dan kan ik ze net zo goed een zetje in de oede richting geven. Nou ja, zetje…. Een bp van 300 kg is vrees ik toch wel nodig om zo’n nijlpaard in beweging te krijgen. Ah grapje, wat ben ik toch een leuke vent. Met zo’n mooi getraind lichaam, ook nog.

Goed komt ie! Ja jij! Opletten met je vette reet!

- eet voldoende.
- eet regelmatig
- eet groente, fruit, vlees, vis, zuivel, noten etc.
- beperk je kh inname.
- ga iets (maar niet teveel) onder onderhoud zitten.

- train met gewichten.
- train hard.
- train met zware oefeningen (dat is dus niet de stairmaster, maar wel kniebuigen, deadliften, etc).

Dat is de zet in de goede richting. Nieuwsgierig geworden? De uitwerking van bovenstaande punten vind je her en der op dit forum terug (wel effe zoeken). Het is helemaal gratis. :thumbup:

Enige nadeel, het kost discipline, bloed zweet en tranen.

• Topic Starter Topic Starter
Ooit wel eens een magere walvis gezien? per slot zwemt tie de hele dag

Hij zou nogal bibberen zeg zonder spekjas :D

OOOOOOOEEEH!!!!de vrouwtjes denken leuk te wezen:

ten eerste nu jullie toch zo bezig zijn om 2 websites te terroriseren misschien een tip om dan ook eens te lezen?????
Iedereen is met fitnis of een sport bezig om gezonde spieren te kweken.
Niet die michelin spieren van jullie die je alleen maar krijgt door pillen te slikken en foute sportdrankjes.
Ik heb een vriend met een sportschool en zie hoe fout jullie bodybilders bezig zijn.
En zoals jullie bezig zijn over ons mensen met overgewicht getuigt van bizonder weinig respekt en nog minder brein inhoud maar dat kan ook niet anders he met al die rotzooi in de kop.
Hebben jullie je wel eens afgevraagd met hoeveel walging jullie michelin figuren worden bekeken op het strand door de grote massa.
Ik zie jullie losers wel eens op tv en moet dan bijna braken van die lichamen die zo mishandeld zijn.
Laat ons onze manier volgen en blijven jullie maar je lichamen verpesten dan zullen we eens kijken hoe lang we het beiden volhouden.
Heb je wel eens gezien hoe een bodybilder zijn oude dag ingaat???
kijk daar maar eens goed naar op jullie flitsende forum.

Ik vind die Sonja Bakker zowiezo een nepperd er was ook al opspraak over haar boeken omdat er sprake zou zijn van plagiaat.

helaas is ze hiervoor niet veroordeeld.

weet iemand nog een leuk reactie op die uitlating van Herma?:D

Terug
Naar boven