AndroidHealthClinic

DIEETGOEROE SONJA BAKKER ONDER VUUR! Onvolwaardige voeding en geen succes op langere

:roflol: !!!

De DBB'ers tegen de sonja bakkers :')

sonja moet gewoon ff door het dbb-team genomen worden

Ik zit me de laatste dagen een aantal dingen af te vragen. Eén ervan betreft het oplossen van zowel obesitas als wel het Afrikaanse tekort aan voedsel probleem.

Om de 2 vliegen in 1 klap terminiologie te hanteren: welke bereidingswijze is geschikt om een aan obesitas lijdende man of vrouw panklaar te maken voor de 3e wereld? Kan je b.v. rijst maken van zwembanden? Lekkere bouillon trekken van zware botten?

Laatst bewerkt:
Ik zit me de laatste dagen een aantal dingen af te vragen. Eén ervan betreft het oplossen van zowel obesitas als wel het Afrikaanse tekort aan voedsel probleem.

Om de 2 vliegen in 1 klap terminiologie te hanteren: welke bereidingswijze is geschikt om een aan obesitas lijdende man of vrouw panklaar te maken? Kan je b.v. rijst maken van vet? Lekkere bouillon trekken van zware botten?

Ladies and gentlemen, I introduce to you, the next Hannibal Lecter:roflol:

En ja hoor ze zijn offline...

Oh nu weer niet. :o

• Topic Starter Topic Starter
opgepast kerels, ~Nasido~ heeft T ingelicht :hamer:

:eek: we're Dooooooooooooomed:(

jammer dat happymar dr nu niet is:(
dan kunnen ze zien wat er mogelijk is met goed eten en trainen

hey riggard, pass de link van happymar dr site ff op dat forum...kunnen ze met eigen ogen zien

ik voel me toch een beetje schuldig om mijn lullige gedrag he.... :(

Want stel nou dat er tussen die dikkerds iemand zit die echt wil afvallen en zijn of haar figuur en gezondheid verbeteren?

Daarom zeg ik het nog 1 keer (jaja, ik ben een lieve jongen, ik weet t):
Wil je een mooi en fit lichaam? Ga dan niet op dieet en doe niet teveel cardio.

Pas je levensT aan, ga met gewichten trainen en zorg voor discipline en regelmaat. Dan sta je nog te kijken van de resultaten die je boekt.

Verstandig eten, verstandig (maar wel hard!) trainen en wat discipline zorgen voor heel wat betere resultaten als het zoveelste wonder dieet.

Geloof mij, met name in het begin is het effe wennen (discipline opbrengen klinkt stoerder als dat het is), maar als je eenmaal je draai gevonden hebt dan wil je niet anders meer. Deadliften en kniebuigen is zoooooo lekker. Echt. En je krijgt er ook nog eens veel mooiere benen en billen van als van een prutsdieet.

Laatst bewerkt:
en als je het daar niet mee eens bent dan moet je ook niet lopen zeuren als ik mijn neefjes van 6 en 7 opstook om vanaf 4 hoog waterballonen in je vette speknek te gooien. dik varken! :D

Het gastenboek is gesloten:eek: Kijk wat jullie gedaan hebben!
Daar gaat de goede naam van ons bodybuildmilieu.

Misschien wil Big T wel een speciale Sonja Bakker sectie openen, zodat die mensen hier verder kunnen praten over de ins en outs van het SB dieet.

Ik wil de sectie wel modereren. :)

edit: tot slot nog een hart onder de riem voor alle dames: mollige vrouwen kunnen ook heel lekker zijn, zolang alles maar in beetje in verhouding is. Een fotomodel figuur is nergens goed voor (want dan mag je niet meer buiten komen bij windkracht 3 of meer).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven