Fitness Seller

Diefstal

Bezoekers in dit topic

Je moet de berichten van Ermohle ook met een dikke smile lezen, daarbij passen de bewust fout geschreven woorden beter. Doe nog een bontkraagje om of een matje uit Maaskantje gecombineerd met het juiste accent en het geheel is volledig duidelijk. ;)
 
En? Speelt zoonlief nu playstation met Kenny, Cindy en Mohammed in de instelling terwijl begeleider Tom voor een fucking kutloon zich hoorndol loopt voor die etters?
Wat een frustraties in 1 zin
 
Niet zo pc. Wat wil je eigenlijk zeggen?
Dat hij zich volgens mij niet assertief genoeg opstelt. Is typisch dat er een 'duwtje' en politie aan te pas komt als er dan toch eens een grens getrokken wordt. Zo'n systeem is echt geen toeval.

Wat een frustraties in 1 zin
Lastig dagje op het werk ^^
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik had het over al het zwarte geld van Johnny, van jou kan ik niet beoordelen. De connecties tussen Johnny, Escobar en later het Cali kartel zijn niemand ontgaan.
Is niet zwart.
 
Ik ga voor de afbetaling pm die ik op papier heb. Drukt mijn kosten privé en kan gewoon mijn dochter onderhouden en veel zien.
Zodra 1x fout gaat qua betaling ben ik weg.
En dan ben ik nog heeeeel eh rustig netjes.

Gister nog met de jongen naar de bios geweest.
Ondanks alles vind ik het ook zielig.
Maatschappij is tegenwoordig alleen maar ps3
En niet buiten spelen etc.

En ik weet dat dit zo dom klinkt en via een forum ook onduidelijk uit te leggen is. De relatie is goed maar ook weer erg veel zware knelpunten.
Ieder huisje zijn kruisje.

Heb alle adviezen van harte gelezen en overwogen. Maar simpel is het niet.
Op deze manier pakt het hopelijk financieel beter uit qua terugbetaling en kan ik de omgangsregeling die ik heb 50/50 blijven behouden. Ik heb er niks aan om weg te gaan bij vrienden ofzo terecht te komen en mijn dochter geen dak boven der hoofd te kunnen bieden.

Misschien dat sommige van jullie dat begrijpen
 
Hele vreemde reactie dit... maar goed. Er worden mensen omgelegd voor 10k. en jij vind hem ook slachtoffer. Succes met het hele verhaal
 
Ja had ook liever buiten wat gaan doen..maar kan niet alles zo omslaan en een goede band behouden. Hij is net zelf slachtoffer als ik.

Slachtoffer van zijn eigen daden ja.
 

Heel vaak wel.

Ik zie het best wel met regelmaat mis gaan in gezinnen om mij heen en in 80-90% van de gevallen ligt het toch echt aan de ouders.

Ouders die te veel met zichzelf bezig zijn ergo gebrek aan betrokkenheid, onverschilligheid t.a.v. wat hun kroost allemaal uitspookt, geen regels en als ze die al hebben niet consequent in de toepassing.
Kortom, opvoedkundig falen in alle opzichten en wat krijg je dan.........
 
Verhaal gaat wel opeens 180 graden de andere kant op....
 
Ze zijn allemaal weer dikke vriendjes, dus het is allemaal opgelost. Wat hebben we dat weer goed gedaan met elkaar :)
 
Wat mooi...amor vincit omnia:rolleyes:
 
Back
Naar boven