- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een frustraties in 1 zinEn? Speelt zoonlief nu playstation met Kenny, Cindy en Mohammed in de instelling terwijl begeleider Tom voor een fucking kutloon zich hoorndol loopt voor die etters?
Knokken allemaal goed en wel maar altijd in stijlWe wachten nog op de DBB knokploeg shirtjes van onze sponsor.

Dat hij zich volgens mij niet assertief genoeg opstelt. Is typisch dat er een 'duwtje' en politie aan te pas komt als er dan toch eens een grens getrokken wordt. Zo'n systeem is echt geen toeval.
Lastig dagje op het werk ^^
Is niet zwart.Ik had het over al het zwarte geld van Johnny, van jou kan ik niet beoordelen. De connecties tussen Johnny, Escobar en later het Cali kartel zijn niemand ontgaan.
Dus ga je naar de bioscoop?Gister nog met de jongen naar de bios geweest.
Ondanks alles vind ik het ook zielig.
Maatschappij is tegenwoordig alleen maar ps3
En niet buiten spelen etc.

Ja had ook liever buiten wat gaan doen..maar kan niet alles zo omslaan en een goede band behouden. Hij is net zelf slachtoffer als ik.
Ja had ook liever buiten wat gaan doen..maar kan niet alles zo omslaan en een goede band behouden. Hij is net zelf slachtoffer als ik.
Ze zijn allemaal weer dikke vriendjes, dus het is allemaal opgelost. Wat hebben we dat weer goed gedaan met elkaar![]()
Maar nu zijn ze weer gelukkig samen en daar draait het tenslotte om!Als hij naar ons had geluisterd stond zijn toekomstige vrouw en haar zoon nu op straat.

Maar nu zijn ze weer gelukkig samen en daar draait het tenslotte om!![]()