Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Ik vind ook niet dat je €9000 in huis moet houden, maar zeggen dat het zijn eigen fout is gaat dan weer veel te ver
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind ook niet dat je €9000 in huis moet houden, maar zeggen dat het zijn eigen fout is gaat dan weer veel te ver
Ik hoop toch dat jij wel alles af sluit of heb je zo een goed vertrouwen in de mensheid?Jij bent echt niet goed bij je hoofd. Dus als iemand waardevolle spullen heeft die zomaar voor het grijpen liggen, dan is het zijn of haar eigen schuld als dit ook door 1 of andere pauper wordt gedaan? En het betreft hier de zoon van de partner
Of het nu geld, een rolex, een BMW M140i of weet ik veel wat is... Je moet met je poten van andermans spullen afblijven.
Maar zijn partner verantwoordelijk houden is helemaal een brug te ver.Ik vind ook niet dat je €9000 in huis moet houden, maar zeggen dat het zijn eigen fout is gaat dan weer veel te ver
Het is haar zoon!! Natuurlijk is ze verantwoordelijk!Maar zijn partner verantwoordelijk houden is helemaal een brug te ver.
trol..Dan ben jij als ouder verantwoordelijk voor wat je kind doet en zal je iig iets van je best moeten doen zoals je partner te steunen bvb.
Als je dit als ouder toelaat, dan is het einde zoek en weet je al wat voor toekomst er voor dit kind in verschiet ligt... geen...
Ze wonen daar toch samen? Een relatie heb je niet alleen.Het is haar zoon!! Natuurlijk is ze verantwoordelijk!
Never mind, ofwel ben je achterlijk ofwel doe je alsof en heb je plezier, in beide gevallen maakt een reactie niet veel meer uit denk ik.Ze wonen daar toch samen? Een relatie heb je niet alleen.
Oeps liet €9000 slingeren en nu is mijn stiefzoon een playstation gaan kopen. Man man man wie is er niet goed wijs.Never mind, ofwel ben je achterlijk ofwel doe je alsof en heb je plezier, in beide gevallen maakt een reactie niet veel meer uit denk ik.
Wacht maar dat ze gaan puberen

Verspil je energie er toch niet aan... Indien hij geen trol is zullen zijn kinderen wel regelmatig in het pauper topic verschijnen in de toekomstZal vast gebeuren, maar geld stelen van familie dat laat hij wel uit zijn hoofd... gelukkig krijgt die van mij wel een opvoeding en weet hij heel goed dat dat soort dingen niet horen en ook wat voor consequenties eraan vast zitten...

Verspil je energie er toch niet aan... Indien hij geen trol is zullen zijn kinderen wel regelmatig in het pauper topic verschijnen in de toekomst![]()
Is DBB nu echt zo schijnheilig dat ze vroeger nooit iets gepikt hebben.
Heb het later weer teruggedaan in het potje.
Kan toch niet. 
Valt me wel hard tegen van je... Zo zie je maar hoe mensen soms anders kunnen zijn dan je denkt
Ik ben zeker niet schijnheilig, ik heb wel eens 50 eurocent van m'n moeder gepikt, god wat voelde ik me schuldigHeb het later weer teruggedaan in het potje.
bijna 10k is toch wel een brug te ver hoorKan toch niet.
![]()

Heeft hij al een stiefvader die de pik op hem heeft?Zal vast gebeuren, maar geld stelen van familie dat laat hij wel uit zijn hoofd... gelukkig krijgt die van mij wel een opvoeding en weet hij heel goed dat dat soort dingen niet horen en ook wat voor consequenties eraan vast zitten...