MuscleMeat

Diefstal

Bezoekers in dit topic

Dat doet elke moeder. Verwacht jij anders?

Vreemde opvoeding. Dus je kind steelt of steekt weet niet wat uit en dan hou je het hand boven het hoofd? Denk dat normale mensen met normen en waarden hun kind dan zullen straffen.
 
bain Verhuizen dus en naar dan geld kan je fluiten.
Vreemde opvoeding. Dus je kind steelt of steekt weet niet wat uit en dan hou je het hand boven het hoofd? Denk dat normale mensen met normen en waarden hun kind dan zullen straffen.
Wat doe jij dan stuur je ze voor straf naar hun kamer?
 
bain Verhuizen dus en naar dan geld kan je fluiten.

Wat doe jij dan stuur je ze voor straf naar hun kamer?

Neen laat ze maar begaan,eventueel nog aanmoedigen. Komt goed met zulke kinderen.

Lol als straf naar hun kamer sturen voor diefstal van 9500 euro.

Dus jij zou laten begaan als uw kind 9500 euro of brommers gaat stelen of aan vandalisme doet? Mooi.
 
Neen laat ze maar begaan,eventueel nog aanmoedigen. Komt goed met zulke kinderen.

Lol als straf naar hun kamer sturen voor diefstal van 9500 euro.
Oh wacht jij heb helemaal geen kinderen :rolleyes:
 
Oh wacht jij heb helemaal geen kinderen :rolleyes:

Heb vriendinnen gehad met kinderen. En bij mij kwamen ze met zulke dingen niet weg.

Die moeders lieten ook maar begaan. Gaat zeker goed komen met die hun kinderen.

Dus jij zou laten begaan als uw kind 9500 euro of brommers gaat stelen of aan vandalisme doet? Mooie opvoeding.
 
Heb vriendinnen gehad met kinderen. En bij mij kwamen ze met zulke dingen niet weg.
.
En uiteindelijk was jij het die het veld moet ruimen.
Mooie moeder die haar eigen kind niet beschermd tegen gasten als jij.
 
  • Like
Waarderingen: bain
En uiteindelijk was jij het die het veld moet ruimen.
Mooie moeder die haar eigen kind niet beschermd tegen gasten als jij.

Ben daar met plezier weg gegaan.

Dus als ik vind dat ze hun huiswerk moeten maken geen dingen vernielen e.d. daar tegen moeten ze beschermd worden?

Dat jij je kinderen diefstal zou laten plegen zonder straf zegt al genoeg.

Mooie moeder die haar kind niet straft als hij criminele feiten pleegt. Ik noem dat marginaal.
 
Ben daar met plezier weg gegaan.

Dus als ik vind dat ze hun huiswerk moeten maken e.d. daar tegen moeten ze beschermd worden?

Dat jij je kinderen diefstal zou laten plegen zonder straf zegt al genoeg.
Neem aan dat jij vroeger ook wel eens iets gepikt heb hoe werd je toen gestraft dan?
De riem er over heen?

Door je moeder bedoel ik dan maar dat moge duidelijk zijn.
 
Neem aan dat jij vroeger ook wel eens iets gepikt heb hoe werd je toen gestraft dan?
De riem er over heen?

Wel neen ik heb nooit gestolen neen. Maar ik kreeg wel straf als ik wat uitstak. 1 week geen zakgeld,leuke uitstap die geschrapt werd e.d. Als ik wat uitstak verdiende ik straf.
Ik ben er uiteindelijk niet slechter door geworden door wat straf te krijgen.

En wat doe jij niks? mooie opvoeding.

En er zijn heus wel andere dingen dan de riem.
 
Ik heb vroeger heel wat dagen op de blaren op m'n reet moeten zitten als ik weer eens wat geflikt had... Bij ons was het geen kwestie van "ga maar even op de gang zitten om over je fouten na te denken"... Dat nadenken deed ik na een week nog omdat m'n kont zo zeer deed. En ik ben er niet minder van geworden hoor, dat softe gepamper van tegenwoordig doet de maatschappij geen goed heb ik het idee.
 
Hoe kan hij 9500 euries van je hebben gejat?
 
Proef op de som nemen. Ik had het in eerste instantie verkeerd gelezen. Maar zoals ik al dacht ze geeft me gewoon aan. Slechte moeder niet BelowZero ?

Screenshot_20180405-105450.jpg
 
Ik heb vroeger heel wat dagen op de blaren op m'n reet moeten zitten als ik weer eens wat geflikt had... Bij ons was het geen kwestie van "ga maar even op de gang zitten om over je fouten na te denken"... Dat nadenken deed ik na een week nog omdat m'n kont zo zeer deed. En ik ben er niet minder van geworden hoor, dat softe gepamper van tegenwoordig doet de maatschappij geen goed heb ik het idee.
Ach kindje had jij ook een stiefpapa die de pik op je had?
 
Ach kindje had jij ook een stiefpapa die de pik op je had?

Nee hoor, waren gewoon mijn eigen ouders... Geen gescheiden of samengestelde gezinstoestanden ofzow. En het was ook een leuk gezin waar het goed was en heb er een erg goeie jeugd gehad waar ik mijn met veel geluk en blijdschap naar terug kijk. Je moest alleen geen dingen flikken die niet door de beugel konden. Lijkt me ook niet meer dan logisch als ik eerlijk ben.
 
Back
Naar boven