AndroidHealthClinic

Diefstal

Bezoekers in dit topic

Als ik zoveel geld had gestolen vroeger had mijn moeder mij geslagen met de deegroller :roflol:

Ik zou direct banden verbreken.
 
  • Like
Waarderingen: bain
Niet dat het heel veel uitmaakt, maar hoe oud is je stiefzoon?
 
Er is maar 1 oplossing; moeder en zoon voor je laten prostitueren tot je die 9500 hebt terugverdiend! :rolleyes:
 
Geen zin om alle reacties te lezen, maar mijn mening is als volgt; Kies voor je dochter (en jezelf)! Geen enkele discussie over mogelijk. Een relatie is gebaseerd op wederzijds vertrouwen en uit jouw verhaal maak ik op dat dit er helemaal niet is. Het feit dat je haar financiële situatie niet kent, maakt het heel erg gevaarlijk en zorgt er mogelijk voor dat jij straks in de financiële problemen komt en wellicht niet eens meer voor je dochter kunt zorgen. Allemaal aannames, ik weet het...maar dit is geen basis voor een relatie, laat staan een huwelijk. Ik begrijp dat zij haar zoon wilt beschermen, maar €9500 van iemand jatten en dat zij daar geen consequenties aan hangt, zou voor mij voldoende grond zijn om ermee te kappen.

Sterkte met je keuze!
 
Ik zou ook gaan verhuizen dat lijkt mij de beste oplossing.
Ik heb ook 2 stiefkinderen maar de moeder verantwoordelijk houden voor hun daden is de doodsteek voor de relatie.
 
de moeder verantwoordelijk houden voor hun daden is de doodsteek van de relatie.

Dan maar de doodsteek, want wat moet je in vredesnaam met een partner/moeder die de verantwoordelijkheid voor de daden van haar kinderen niet op zich wil nemen?
 
Dan maar de doodsteek, want wat moet je in vredesnaam met een partner/moeder die de verantwoordelijkheid voor de daden van haar kinderen niet op zich wil nemen?
Verhuizen dus?
 
Maar zijn partner verantwoordelijk houden is helemaal een brug te ver.

Hij houd haar niet verantwoordelijk. Het stoort hem dat ze haar zoon het hand boven het hoofd houd. Vrij logisch toch.
 
Hij houd haar niet verantwoordelijk. Het stoort hem dat ze haar zoon het hand boven het hoofd houd. Vrij logisch toch.
Dat doet elke moeder. Verwacht jij anders?
 
Ik zou ook gaan verhuizen dat lijkt mij de beste oplossing.
Ik heb ook 2 stiefkinderen maar de moeder verantwoordelijk houden voor hun daden is de doodsteek voor de relatie.

Dus als de kinderen het huis afbreken geld stelen e.d. en de moeder laat maar begaan. jij zou dit pikken. Oh boy.
 
Back
Naar boven