Fitness Seller

Dikke mannen beter in bed!

Enige reden waarom ik een chick naai is voor m'n eigen plezier. Zo snel mogelijk klaar komen en klaar, dan mag ze weer moven, simpel. Typische feministische propaganda.

inafter butthurt ectos

Misschien hadden de dunnere heren wel een super mooie vrouw en de dikkerds een lelijke

misschien hielde de dunnere heren het maar zo lang vol omdat ze snel naar beneden moesten om een bak kip met rijst te eten anders gingen ze katabool

misschien hielde de dunnere heren het maar zo lang vol omdat ze snel naar beneden moesten om een bak kip met rijst te eten anders gingen ze katabool

Om daarna de chick opnieuw te pakken ;), terwijl de dikz*k nog ligt uit te puffen van de eerste keer :D

• Topic Starter Topic Starter
Uithoudingsvermogen wordt bij de tweede keer alweer uitgesteld.

Ik kan me niet voorstellen dat je er 4x achter elkaar op kan. Niet zonder enige vorm van hulp in ieder geval :p, vooralsnog leg je het af tegen een fatty zonder lunchbreaks.

Waarschijnlijk heeft die dikke nog muffins naast zijn bed liggen voor het naspel, kun je niet aan tippen!

n=100 = niet representatief

Ik kan me niet voorstellen dat je er 4x achter elkaar op kan. Niet zonder enige vorm van hulp in ieder geval :p,

Haha ;)

vooralsnog leg je het af tegen een fatty zonder lunchbreaks. Waarschijnlijk heeft die dikke nog muffins naast zijn bed liggen voor het naspel, kun je niet aan tippen!

Met die muffins kan je dan idd ook weer dingen doen, maar die tellen niet mee voor de 7 min.

Sinds wanneer is het langer volhouden per definitie beter? Ligt er zo'n fatty een lange 7 minuten z'n buikvet over je heen te rossen..

Terug
Naar boven