Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nette training Dinky. Let wel op dat je niet te lang traind, zo bouw je geen spiermassa op. ;-)
maar heu... hoe doe je dat dan als je niet 3-4 dagen kan gaan sporten en toch alle spieren goed getraint wil hebben die week?
Voor het overige kan je ook 2x per dag trainen. Maar zou dit tot het minimum beperken. En als je het doet s'ochtend en s'avonds doen, en goed eten voor en na je training.
Al het andere is dan puur onderhoud, ook niet slecht hoor. En als je je met trainen lekker voelt gewoon doen dan natuurlijk. 

Dat laatste daar ben ik ook altijd voor. En als jij je lekker voelt met wat je doet, is het toch goed.op dit moment heb ik voor mezelf het doel gesteld dat ik zo wil trainen dat ik zelf vind dat ik aan een wedstrijd "zou kunnen" meedoen... eigenlijk durf ik er voor mezelf nog niet op hopen dat ik ooit zover kom dat het ook echt reëel kan... maar daar hoeft mijn training niet minder om te zijn... hoog mikken en zien hoever ik kom![]()

Je bent lekker bezig zie ik
Toen ik vroeger 3x p/week trande deed ik benen+schouders / borst+triceps / Rug+biceps
Tjonge allemaal aan de PT ( wat betaal je daar nu voor? )
heb er ook eens naar gekeken maar 50 euro voor 1 training vond ik te duur
Zijn die van jou en Ron goedkoper?

Ik had vandaag weer een vetmeting laten doen in de sportschool, en vond het resultaat helemaal niet leuk. een vetpercentage van 28,5-29% met daarbij de opmerking als ik al 50 was geweest (dat is over 2 weken) dan zou het op 33% komen... dus als ik over 4 maand of zo weer een meting laat doen? Daar is toch niet tegenop te trainen.
Ik baal hier gigantisch van, terwijl ik eigenlijk harstikke blij ben met wat ik tot nu toe bereikt heb.
dank je wel beaudien.... ik heb ook zeker niet opgegeven na die meting (god wat baalde ik toen!)
Ik zou zeggen ga nog even door met lezen in mijn logje... is op zich best een mooi verhaal hihihi