MuscleMeat

Dinky's log

Das een mooi poosje. Lekker hoor!

Nette gewichten Dinky. Respect hoor.

• Topic Starter Topic Starter
dank je wel

Jemig wat een training. Pfff, jij moet moe zijn!

ben ik ook... maar ik zou echt ontevreden zijn als ik na een training niet moe was ;)
morgen weer "werken" ttz ergens aanwezig zijn en verder zo weinig mogelijk zichtbaar om de dementerende patient het gevoel te geven dat ze alleen in huis is, stiekem een glaasje drinken neerzetten en een magnetron maaltijd opwarmen is zowat mijn enige taak, tijd zat om mijn spieren weer te laten rusten ;)

Nette training Dinky. Let wel op dat je niet te lang traind, zo bouw je geen spiermassa op. ;-)

Nette training Dinky. Let wel op dat je niet te lang traind, zo bouw je geen spiermassa op. ;-)

hmmm:rolleyes: maar heu... hoe doe je dat dan als je niet 3-4 dagen kan gaan sporten en toch alle spieren goed getraint wil hebben die week?
heb wel wat extra gegeten gisteravond...
na de training banaan, whey, op de boot 2 rijstwafels met 20gr pindakaas,
in Harlingen naar de chinees, de hele schaal tjaptjoi met kip leeg (met een klein beetje van de rijst)
thuis 250gr kwark, 25 gr noten...

en blijf het moeilijk vinden met gewicht/vet% toename... zie het gewicht op de weegschaal iets oplopen, ben gelijk bang dat ik teveel eet...
Wordt nog wat als ik in januari echt ga trainen/ eten :rolleyes:

Om alle spieren goed te trainen hoef je toch niet zoveel oefeningen te doen?

'k heb gewoon mijn lijstjes van borst/biceps dag en rug/triceps dag gepakt en door elkaar afgewerkt, van beide eerst de grote compounds, en verder met de meer secundaire compounds en de isolaties voor zover ik er nog tijd voor had (niet genoeg dus;))

Als je 3x kan trainen doe dan zo iets: borst & schouders
Rug en triceps en benen en biceps.
Gewicht mag best omhoog gaan als je vp gelijk blijft:D
Of daalt :D

ja maar mijn probleem is dus dat ik soms 4 keer kan en doe
-schouders
-borst-biceps
-rug triceps
-benen
en soms maar 3 of 2 keer, zoals deze week
maandag: benen
vrijdag; dus een dubbele training gepakt
en morgenochtend werk ik tot 10.30, terugreis +/- 1 uur sportschool is tot 13.00 open, dus dan kan ik nog een korte training pakken (schouders)

volgende week kan ik weer maandag/ dinsdag/ donderdag/ vrijdag

dat is gewoon het vervelende aan mijn onregelmatige leven.

Zondags is echt een b*ch als je ergens wilt trainen. :fire: Voor het overige kan je ook 2x per dag trainen. Maar zou dit tot het minimum beperken. En als je het doet s'ochtend en s'avonds doen, en goed eten voor en na je training.

In principe moet je je training zo inplannen dat je in 1 uurtje klaar bent. En ik neem dan de cardio niet mee. ;)
3 dagen trainen is wel minimum. :) Al het andere is dan puur onderhoud, ook niet slecht hoor. En als je je met trainen lekker voelt gewoon doen dan natuurlijk.

Zeg Dinky als jij straks ook met een PT bezig bent, stel je dan ook een doel? Bv Flexcup 2013 :p
Samen naar de top werken hahaha lijkt me wel wat. De oudjes aan de top.

op dit moment heb ik voor mezelf het doel gesteld dat ik zo wil trainen dat ik zelf vind dat ik aan een wedstrijd "zou kunnen" meedoen... eigenlijk durf ik er voor mezelf nog niet op hopen dat ik ooit zover kom dat het ook echt reëel kan... maar daar hoeft mijn training niet minder om te zijn... hoog mikken en zien hoever ik kom ;)

op dit moment heb ik voor mezelf het doel gesteld dat ik zo wil trainen dat ik zelf vind dat ik aan een wedstrijd "zou kunnen" meedoen... eigenlijk durf ik er voor mezelf nog niet op hopen dat ik ooit zover kom dat het ook echt reëel kan... maar daar hoeft mijn training niet minder om te zijn... hoog mikken en zien hoever ik kom ;)
Dat laatste daar ben ik ook altijd voor. En als jij je lekker voelt met wat je doet, is het toch goed. ;)

Leuk doel, gewoon zien hoever je komt! :)

Je bent lekker bezig zie ik
Toen ik vroeger 3x p/week trande deed ik benen+schouders / borst+triceps / Rug+biceps
Tjonge allemaal aan de PT ( wat betaal je daar nu voor? )
heb er ook eens naar gekeken maar 50 euro voor 1 training vond ik te duur
Zijn die van jou en Ron goedkoper?

Je bent lekker bezig zie ik
Toen ik vroeger 3x p/week trande deed ik benen+schouders / borst+triceps / Rug+biceps
Tjonge allemaal aan de PT ( wat betaal je daar nu voor? )
heb er ook eens naar gekeken maar 50 euro voor 1 training vond ik te duur
Zijn die van jou en Ron goedkoper?

ik ben nog zover niet, ben het nog aan het uitzoeken, maar mezelf kennende gaat het er zeker van komen... koste wat het kost, dan ga ik maar ergens anders op bezuinigen. ;)

Ik had vandaag weer een vetmeting laten doen in de sportschool, en vond het resultaat helemaal niet leuk. een vetpercentage van 28,5-29% met daarbij de opmerking als ik al 50 was geweest (dat is over 2 weken) dan zou het op 33% komen... dus als ik over 4 maand of zo weer een meting laat doen? Daar is toch niet tegenop te trainen. :eek:

Ik baal hier gigantisch van, terwijl ik eigenlijk harstikke blij ben met wat ik tot nu toe bereikt heb.

Ik pas deze quote een beetje laat op maar zat eigenlijk nu je logje eens door te lezen. Ik heb dus net nog gelezen wat Aradev daarover zei, over dat ze "smokkelde" met haar leeftijd omdat het vp in latere jaren geen reeël beeld meer geeft. (heb nu gelezen tot juli dit jaar, ben nog niet aan het eind dus).
Bij mij is mijn vp voor het laatst gemeten vorig jaar (bij ons is er inmiddels helaas niemand meer die het echt kan), toen was het 17%. Inmiddels ben ik via hulp bij mijn dieet een stuk strakker geworden en je ziet meer taille en lijnen op de buik. Ging ik pas op zo'n apparaat staan om mijn vet te meten, geeft het ding inderdaad boven de 20% aan. Maar eigenlijk geloof ik dat dus niet zo. Het is zo dat er dan onderstaat dat ik "voor mijn leeftijd een te laag vp heb". Juist, bij de gemiddelde mens zal het zo zijn maar als je traint en je doet dat dus op de juiste manier (waar we natuurlijk wel vanuit gaan!), wordt je vp dus lager. Maar zo'n meting of apparaat wil daar niet aan, omdat je dan niet standaard bent.
Ik zou echt afgaan op je kleding, je centimeter en je spiegelbeeld.

En ga vooral door! Er zijn maar zo weinig vrouwen van "onze leeftijd" die erin geloven dat we niet moeten opgeven.

dank je wel beaudien.... ik heb ook zeker niet opgegeven na die meting (god wat baalde ik toen!)
Ik zou zeggen ga nog even door met lezen in mijn logje... is op zich best een mooi verhaal hihihi

dank je wel beaudien.... ik heb ook zeker niet opgegeven na die meting (god wat baalde ik toen!)
Ik zou zeggen ga nog even door met lezen in mijn logje... is op zich best een mooi verhaal hihihi

Ja, ik maak er een vervolgverhaal van. Elke keer als ik even tijd heb een paar pagina's. :roflol:

Terug
Naar boven