sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Och sorry ik typ wat haastig
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Denk trouwens ook even na over het volgende: Tijdreizen doen we min of meer al, de toekomst in. Op het moment dat je het woord "Kruisraketski" hebt gelezen, en je dit zinnetje leest, is het lezen van het woordt "Kruisraketski" al weer verleden tijd.
Nee, dan zien we licht dat ons nu pas bereikt dat is iets anders dan versnellen boven de snelheid van het licht en het licht 'inhalen'.Naar het verleden kijken kunnen we al. Dat doen we zelfs constant. Altijd eigenlijk, en we zijn al zover geraakt als pas na de oerknal.
Dat zei ik ook niet. Ik zei dat we in het verleden kijken. Het licht uit het verleden bereikt ons nu, dus kijken we naar wat er in het verleden was.Nee, dan zien we licht dat ons nu pas bereikt dat is iets anders dan versnellen boven de snelheid van het licht en het licht 'inhalen'.
Maakt ni uit, massa is energie.En i.p.v. te zeggen dat de massa oneindig groot wordt kan je beter zeggen dat de hoeveelheid vereiste energie oneindig groot is.
ik leg het zo simpel uit dat jullie het niet meer begrijpen? nou ga ik aan mzelf twijfelen
frustrerend voor mij om uit te leggen gezien ik het nauwelijks kan verwoorden
heeft niemand dat filmpje? vast wel iemand die weet wat ik bedoel
in ieder geval komt het er op neer dat hoe sneller je gaat hoe groter de afstand wordt die de [...] om hun kern(hieruit is alles/iedereen opgebouwd) moeten afleggen, je wordt als het ware uitgerekt.
Nee, dan zien we licht dat ons nu pas bereikt dat is iets anders dan versnellen boven de snelheid van het licht en het licht 'inhalen'.
En i.p.v. te zeggen dat de massa oneindig groot wordt kan je beter zeggen dat de hoeveelheid vereiste energie om een voorwerp met een rustmassa te versnellen naar de snelheid van het licht oneindig groot is.
Nog nooit gekeken. En dit is, sorry om het zo hard te zeggen, een complete BULLSHIT reactie. Inmiddels is bewezen dat zowel teleporteren als tijd reizen, hetzij d.m.v. wormgaten, zwarte gaten & witte gaten e.d., niet langer tot de science fiction behoort.
Nog nooit gekeken. En dit is, sorry om het zo hard te zeggen, een complete BULLSHIT reactie. Inmiddels is bewezen dat zowel teleporteren als tijd reizen, hetzij d.m.v. wormgaten, zwarte gaten & witte gaten e.d., niet langer tot de science fiction behoort.
Hij bedoelt dat we constant in de tijd reizen. Nu is het nu, maar een seconde later is dat nu alweer verleden, seconden en jaren gaan voorbij ==> we reizen door de tijd.Nee. Het kost tijd voordat die boodschap (mondeling of geschreven) ons bereikt. Het is niet zo dat het vooruit gaat in de tijd ofzo
Nee, massa vereist energie. Anders zou het wel E = M zijn.Dat zei ik ook niet. Ik zei dat we in het verleden kijken. Het licht uit het verleden bereikt ons nu, dus kijken we naar wat er in het verleden was.
Maakt ni uit, massa is energie.
Er zijn er wel meer dan 4.Trouwens, er zijn 4 dimensies, vastgesteld door dhr. Well ergens in de 19e eeuw geloof ik. De 4e dimensie is dus de tijd. Zonder tijd geen ruimte & zonder ruimte geen tijd.
Hij bedoelt dat we constant in de tijd reizen. Nu is het nu, maar een seconde later is dat nu alweer verleden, seconden en jaren gaan voorbij ==> we reizen door de tijd.
Wie zegt dat startrek onzin is?Nog nooit gekeken. En dit is, sorry om het zo hard te zeggen, een complete BULLSHIT reactie. Inmiddels is bewezen dat zowel teleporteren als tijd reizen, hetzij d.m.v. wormgaten, zwarte gaten & witte gaten e.d., niet langer tot de science fiction behoort.
Teleporteren is al gebeurd, dus het is GEEN science fiction! Er is al data geteleporteerd o.i.d. over een afstand van 1 meter, ergens 5 jaar terug, zoek maar op kwantumtheorie.