Nieuwe mijlpaal 83,6 kg deze ochtend en ik snap er niks meer van

Buikomtrek 84,5
Vetmeting (zelf gedaan, huidplooimeter welke automatisch uitrekent) 17,7 % ... 15% would be nice
Gisteren "cheatmeal" was Zeesteak met puree (zonder tartaar) in de Lunchgarden, 8 €... wou al bijna een 2de bord gaan halen

maar toch niet gedaan.
Weet niet of jullie dat ook hebben, maar door altijd zo "clean" te eten heb ik het "probleem" dat als je iets anders/ergens anders eet, je daarna Bristol 7 hebt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bristol-stoelgangschaal
Ook geen chocomousse gaan halen, wat ik in de Lunchgarden normaal wel doe, maar thuis wel 2 ijsjes gegeten (1 cornetto en 1 frisco). Geen shake, geen fruit, geen kipfilet 's avonds meer, héél vroeg gaan slapen.
Leek wel alsof ik "harder" stond deze ochtend, dus de dag voor de shoot ga ik terug zeesteak/puree eten
Benen lopen voor denk ik.
Elk jaar eens 12 weken SL 5x5 (3x squatten per week) heeft wel effect, als ik terug naar 1x squat per week ga zijn ze terug wat minder. Wel raar dat mijn max squat 5x5 altijd wel rond de 100 kg blijft, maar dat vind ik niet zo erg, heb nog geen blessures gehad en dat hoop ik zo te houden.
Héél in het begin, toen ik nog zeer smalle beentjes had, deed ik Max-OT maar trainde benen 2x per week op maandag en vrijdag.
Herinner mij nog dat ik toen op woensdag op het werk de lift nam ipv de trap. Maar zulke spierpijn heb ik nu niet meer.
Deze middag spek met eieren, deze avond forelhaasjes met komkommer.
En vanaf morgen: zo weinig mogelijk zout.
Voor mij komt dat neer op: geen gerookte zalm, kipfilet, kaas, salami, ... meer
Deze laatste 2 weken worden zalm/witvis met bloemkool/broccoli en tonijn.
<2 gr zout / dag is quasi onmogelijk, maar ga toch een poging doen.
Ik doe nog even carb nite verder tot eind september, laatste week van september een weekje rust, vanaf 5 september Max-OT en langzaam Carb Backloading gaan doen.
Volgend jaar mijn cut proberen te timen in 16 weken, hopelijk dan wat meer massa en zak ik langzamer met koolhydraten. Volgend jaar strandvakantie gepland (na 5 jaar nog eens), dus zou tegen juni dan mijn cut al achter de rug moeten hebben.