Fitness Seller

Contest Log DiSTuRBeD's contest log

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat 1600 kcal wel de absolute minimumgrens is?

Ok, laatste 2 weken word enkel vis en geen kruiding meer (zout)

Cheatmeal zaterdag zal zalm, puree en spinazie worden, valt toch nog mee denk ik zo...

Je hebt ook kruiden zonder zout hoor ;)

Vandaag een beetje HIIT touwtje gesprongen

20 sec springen, 10 sec rust, 8x herhalen = 1 tabata ronde
paar minuten rust tussen
nog een tabata ronde
paar minuten rust tussen
nog een tabata ronde

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Het wordt gekker met de minuut, nu al zelfbruinende cremes aan't opzoeken omdat ik zo bleek ben als marilyn manson :)

Paar keer zonnebank pakken wil ook wel helpen. Als je komende 2 weken 4x gaat scheelt dat al een heel pak.

Is ook een mogelijkheid, de buurman en de buurvrouw die mee trainen in mijn homegym hebben een zonnebank, dus zal daar wel 2 weken gebruik van mogen maken (hoop ik)

84,2 kg deze ochtend :)

84,6 deze ochtend, strange nochtans niet uit de bocht gegaan ofzo.

Vandaag fasted training (om de gemiste training van gisteren in te halen), ben benieuwd.

Geschoren witte beentjes

uploadfromtaptalk1440856198838.jpg

uploadfromtaptalk1440856226168.jpg

uploadfromtaptalk1440856250201.jpg

Training vandaag was wat minder

Sq terug naar 100 kg
MP 60kg
DL 117,5 kg
Dips BW + 15 kg

goeie benen man!

Goeie poten idd

Nieuwe mijlpaal 83,6 kg deze ochtend en ik snap er niks meer van :)
Buikomtrek 84,5
Vetmeting (zelf gedaan, huidplooimeter welke automatisch uitrekent) 17,7 % ... 15% would be nice

Gisteren "cheatmeal" was Zeesteak met puree (zonder tartaar) in de Lunchgarden, 8 €... wou al bijna een 2de bord gaan halen :D maar toch niet gedaan.
Weet niet of jullie dat ook hebben, maar door altijd zo "clean" te eten heb ik het "probleem" dat als je iets anders/ergens anders eet, je daarna Bristol 7 hebt. https://nl.wikipedia.org/wiki/Bristol-stoelgangschaal

Ook geen chocomousse gaan halen, wat ik in de Lunchgarden normaal wel doe, maar thuis wel 2 ijsjes gegeten (1 cornetto en 1 frisco). Geen shake, geen fruit, geen kipfilet 's avonds meer, héél vroeg gaan slapen.

Leek wel alsof ik "harder" stond deze ochtend, dus de dag voor de shoot ga ik terug zeesteak/puree eten :)

Benen lopen voor denk ik.

Elk jaar eens 12 weken SL 5x5 (3x squatten per week) heeft wel effect, als ik terug naar 1x squat per week ga zijn ze terug wat minder. Wel raar dat mijn max squat 5x5 altijd wel rond de 100 kg blijft, maar dat vind ik niet zo erg, heb nog geen blessures gehad en dat hoop ik zo te houden.

Héél in het begin, toen ik nog zeer smalle beentjes had, deed ik Max-OT maar trainde benen 2x per week op maandag en vrijdag.
Herinner mij nog dat ik toen op woensdag op het werk de lift nam ipv de trap. Maar zulke spierpijn heb ik nu niet meer.

Deze middag spek met eieren, deze avond forelhaasjes met komkommer.
En vanaf morgen: zo weinig mogelijk zout.

Voor mij komt dat neer op: geen gerookte zalm, kipfilet, kaas, salami, ... meer
Deze laatste 2 weken worden zalm/witvis met bloemkool/broccoli en tonijn.
<2 gr zout / dag is quasi onmogelijk, maar ga toch een poging doen.

Ik doe nog even carb nite verder tot eind september, laatste week van september een weekje rust, vanaf 5 september Max-OT en langzaam Carb Backloading gaan doen.

Volgend jaar mijn cut proberen te timen in 16 weken, hopelijk dan wat meer massa en zak ik langzamer met koolhydraten. Volgend jaar strandvakantie gepland (na 5 jaar nog eens), dus zou tegen juni dan mijn cut al achter de rug moeten hebben.

Zeker goede wheels man :thumbs:

84,3 kg deze ochtend
45 min ochtendcardio hartslag max 125
83,8 kg na de ochtendcardio

laatste 2 weken toch maar een poging doen om elke ochtend cardio te doen en elke avond touwtje te springen of te gaan joggen, zal wel nadelig zijn voor squat, maar so be it.

Training vandaag: 19u45 - 21u45

SQ 5x5 102,5 kg (terug gehaald)
BP 5x5 95 kg (enkel laatste rep niet gehaald)
Pendlay Rows 5x5 80 kg
Chin Ups 5x5 bw + 12,5 kg (was al iets makkelijker dan de vorige keren)

Ab wheel (op de knieën) 3x10

Zonnebank 15 min, extra vocht kwijt :)

---------- Toegevoegd 1 September 2015 om 07:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst 31 August 2015 om 22:17 ----------

83,5 kg deze ochtend, vroeg gaan slapen helpt blijkbaar ook
45 min ochtendcardio, max hartslag 135

Deze avond nog HIIT touwtjespringen

Kijk kijk, back on track :)

vochtretentie is een b*ch. laatste maand van mijn cut bleef ik telkens op hetzelfde gewicht hangen, of juist naar boven. was uiteindelijk toch nog 1,5% afgevallen.

vochtretentie is een b*ch. laatste maand van mijn cut bleef ik telkens op hetzelfde gewicht hangen, of juist naar boven. was uiteindelijk toch nog 1,5% afgevallen.

ook een reden waarom ik in de cut niet op de weegschaal gaat staan plus je ego gaat eraan xD kan beter in de spiegel kijken.

Terug
Naar boven