AndroidHealthClinic

DiSTuRBed's from 23% shame to 10% fame (zomer 2015)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Kan je beter doen dan binnen x aantal maanden erachter komen dat je extra werk moet gaan doen omdat je ze verwaarloosd hebt

Zal zien of ik iets voor Rear Delt in het PHUL schema verwerkt kan krijgen...

Training vandaag:
fypv1c.jpg

Beetje rare training, niets verzwaard.
Wob1 had last van zijn regels, was ziek, kotsmisselijk, constant boeren laten welke naar spaghetti ruiken, ...
Zo hard dat het mij eerder demotiveerde... en dat op F*CKING legday ! Ok als het buikspierdag is, maar toch niet op legday...
Niet teveel van gezegd, moet toch deze vrijdag onder het mes, dus dan is ie even buiten strijd, misschien dat ie met een beetje meer motivatie er daarna terug aan begint.
Als ik er iets van zeg stopt ie toch wss en dan wordt het voor mij ook moeilijker om vol te houden, even afwachten.

Toch maar even nuanceren: desondanks heeft ie toch zijn training afgewerkt... dus karakter en respect 4 the dude?

Dus niet "in the ZONE", niets verzwaard, zelfs nog redelijk veel last gehad met het squatten.

Filmje van mijn laatste set (97,5 kg)
http://youtu.be/J3-sGwghFIY

Voeding: nog altijd on track, vandaag was er chocolade cake op het werk...

Laatst bewerkt:
:roflol: bij mij vliegen de gassen ook altijd in het rond op legday :D

Training vandaag

y2u5u.jpg

Eindelijk een kapotte katrol vervangen en pulley loopt weer vlotjes

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

:roflol: bij mij vliegen de gassen ook altijd in het rond op legday :D

Oh, ik dacht dat dat Tessenderlo Chemie was wat ik hier zo ruik...

Eerst een uur de vrouwen getraind, ze zijn goed bezig !

Training van vandaag:

Wob1 nog altijd last van zijn regels, of geen zin, of weet ik veel...
Half onze training kwam hij eraan met een pak friet :)
Morgen zijn operatie aan pols, 2 of 3 weken buiten strijd.

243qiv7.jpg

Alternating db curl vergeten dat ik die vorige keer zwaarder gedaan had, schrijf dat normaal nochtans altijd op...
Volgend schema toch maar eens een app zoeken zodat ik dat op de gsm altijd kan ingeven, veel makkelijker (hopelijk)

Wat het volgend schema betreft waarmee ik op 16 februari moet beginnen:
- er is mij het PHUL schema aangeraden (4 dagen per week) maar zou liever bij mijn 5 dagen split (Max-OT) blijven, is ook makkelijker met koken voor de rustdagen dan.

Wat denken jullie?

Max-ot schema: https://docs.google.com/spreadsheet...9Yuvfl-A79Y/pubhtml?gid=470837893&single=true

Weer geen oefening voor Rear Delts...
Misschien die MP er eens uitgooien (die doen we al een jaar eigenlijk) en dan db shoulder press, side laterals en dan iets voor rear schoulders?
Ik weet dat Max-OT op dit forum eerder iets onbekend/onbemind is (?)

Of het phul schema: http://www.muscleandstrength.com/workouts/phul-workout

Heb nog nooit hypertrofie getraind eigenlijk en dit lijkt mij meer iets voor als je aan het bulken bent?

In het begin een fb 3x per week, dan stronglifts gedaan en dan een 5 daagse split, max-ot, dus 6 reps maximum.

Tof als je aan het cutten bent en er komt iemand opdagen met friet :roflol:

Op de phul website zie ik bij de comments mensen die er tijdens hun cut ook gebruik van hebben gemaakt. Het kan dus.

Als alles in je trainingsschema zit, dan is het naar mijn mening enkel nog voorkeur die meetelt.
Waarmee ik wil zeggen, dat als je liever 5 dan 4 dagen gaat trainen en je oef in totaal aanwezig zijn (onderverdeling mag dan wel anders zijn) dan moet je gaan voor het schema waar je je zelf het best bij voelt.

Nu, weet ik niet of er een enorm voordeel zit tussen je 5 dagen en dat 4 dagen phul schema.

De vrouwen hebben deze middag al getraind (SL 5x5):
Squat: 24 kg
Military Press: 12 kg
Deadlift: 40 kg

Dus ik vind dat ze goed bezig zijn...

's Avonds was ik al een beetje in een "lazy sunday" stemming, dus eerst een espresso gedronken voor het trainen.
Mister10 heeft gelijk, dat helpt wel... dus vanaf nu ben ik geen echte true natty meer :'(

Wist niet dat de afkorting deca hier voor decaffeïne stond op dit forum.

Training van vandaag:
m9sksj.jpg

Pull-ups ging iets beter dan vorige week. Zijn wel niet allemaal strikt strikt qua vorm, maar er zit progressie in.
Nu de katrol hersteld is gingen de pull-downs ook wat beter :)

Wob1 is aan het revalideren van zijn polsoperatie.

Gewicht is dit weekend nog eens onder de 90 kg gegaan, dat was ook al 3 weken geleden.
Helemaal niets "snoepen" (zelfs geen klein proevertje), is blijkbaar makkelijker.
1 week and going strong...

Goed bezig, mooi gewicht resultaat!

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Ik raad phul aan of een dergelijke ub/lb variant vanwege de spier frequentie die je daarmee pakt. Die is optimaler dan een normale split waarbij je de spier groepen 1x per week pakt. Of je kunt push pull legs doen, alternative je dat 5x per week.

Training vandaag:
29xapo4.jpg

Omdat we maar met 2 waren en redelijk vlug aan het trainen waren, kon er een extra oefening voor achterkant schouders wel bij.

Schouders zijn bij mij de enige spieren welke echt lastig/pijn doen tijdens het trainen...

Ik ga dan eens wat meer standaard ub/lb schema's bekijken en op woensdag dan buikspieren trainen.

Goed schouderwerk kerel

MP staand?

Jepz, staand

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Yeah legday vandaag :)
Eerst totaal geen zin in om aan te beginnen, maar eens je bezig bent ... komt het wel

33f7yu0.jpg

Squat een beetje extra effort doen, volgende keer wil ik 4 sets, 6 reps met 100 kg (omdat ik met 100 kg gestopt ben het vorige schema (12 weken geleden) en wil toch minstens hetzelfde halen, enkel was het toen 3x6)

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Moet tijdens de rustweek eens proberen uit te vogelen om iets ineen te knutselen zodat de vooruitgang beter te zien is tegenover de vorige week...

Ik maak gewoon een nieuw tabblad in Excel voor elke week ;) Zo kan je makkelijk terug bladeren en met linkjes grafiek,
opsommingen maken ;)

:) 's geen slecht idee

Training van vandaag:
ging goed, paar dingen verzwaard en kon wss nog meer uit gehaald worden

10yhmw4.jpg

Nog altijd 0,0 gezondigd, echt raar voor mijn doen... :)
Gewicht blijft wel hangen op 90,4 een paar dagen al

rgyn0n.jpg

Zaterdag gaan eten in: http://www.brasserietstraatje.be/ wss ga ik kipfilet, kroketten, appelmoes nemen.
Rijst hebben ze daar blijkbaar niet.

Zondag bij de schoonouders eten, dus ben benieuwd hoe erg de schade maandag zal zijn.

Als je gewicht blijft hangen kan het ook gewoon zijn dat je even moet wachten voor er weer iets gebeurd. Kijk het nog
eens een weekje aan ;)
En als je zo ergens gaat eten, kan het geen kwaad om eens een friet biefstuk te nemen :p

Dat zou idd wel mega goed smaken ...

ik weet niet goed hoe het gewichtsverloop bij heren is...maar een paar dagen op hetzelfde gewicht is toch niet zo vreemd??

Bij mij is kijken naar friet of aanverwante producten al genoeg om aan te komen! Toch de laatste tijd eet ik het toch wel regelmatig (1x in de week ong) zo lang de algehele trend nog de goede kant op is, moet je af en toe nog van het leven genieten! En om het weer even goed te praten 1x in de week flink foetelen, zorgt er bij mij voor dat ik de rest van de week sneller afval!

Ps ik gebruik nu een app, fitnotes om te loggen! Ook erg handig!

Laatst bewerkt:
Training van vandaag:
x1j7ut.jpg

Alleen moeten trainen maar Wob1 is wel komen spotten, wat handig was want anders had ik een probleem gehad met die Lying Tricep Extensions (skullcrushers)

Paar rustdagen nu en een etentje :) (no dessert though!!!)

Geen idee om eens wat minder isolatie te gaan doen? En wat meer oefeningen die er wat aan toe doen? ;)

Training vandaag:
2ez34sz.jpg

Eerste keer dat ik die 50 pull-ups in sets van 5 haal...

Gisteren een steak natuur (450 gram !) met friet gaan eten, water gedronken, geen dessert.
Op de bowling ook water en 1 cola gedronken.

Desondanks is er toch terug gewicht af :)

s4yyc7.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven