XXL Nutrition

DiSTuRBed's from 23% shame to 10% fame (zomer 2015)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar ook 140 cals. Kun je deze beter vervangen door wat vast voedsel. Dat vult beter in de cut.

Als je dan toch melk wilt, neem dan magere melk.

• Topic Starter Topic Starter
Nop zondag 10.00 uur 'smorgens

Ok, zondag 8 februari dan wss

Tip: Shakes met water drinken.

Een beetje goede shake smaakt met water ook prima.

Als je pro begeleiding wilt, voor 30-50 euro per maand heb je al begeleiding door een pro.

Dan volg je gewoon dieet vergelijkbaar met wedstrijd voorbereiding. Zorg ook voor motivatie, controle en tijdige bijsturing.

In 4 maanden ben ik 9% gezakt in vet%.

Dat is een mooi resultaat ! Je mag mij altijd de contactgegevens via pm sturen. Tnx voor de tip, voorlopig komt het zo nog goed uit, dus laat ik het nog even zo. Als ik meer en meer kcal zal schrappen is dat het overwegen waard idd.

Vandaag was het rustdag, +- 10u weer in bed gelegen, wel niet doorgeslapen want ik zit met een kat welke het nogal dikwijls leuk vind om aan de deuren beginnen te krabben...

18u30 een half uurtje gaan joggen met Wob 1: 90 sec lopen, 2 min wandelen, dat 6x herhalen
Regenweer, gevoelstemperatuur -3 en toch zweten als een otter :)

Laatst bewerkt:
Soms moet ik heel vroeg werken en dan haalt dat me uit m'n ritme, de rest vd dag voel ik me een beetje futloos.
Ook heb ik meer trek in zoetigheid.

Denk je niet dat je meer zult afvallen als je meer slaapt?

Ok, zondag 8 februari dan wss

Dat is een mooi resultaat ! Je mag mij altijd de contactgegevens via pm sturen. Tnx voor de tip, voorlopig komt het zo nog goed uit, dus laat ik het nog even zo. Als ik meer en meer kcal zal schrappen is dat het overwegen waard idd.

Vandaag was het rustdag, +- 10u weer in bed gelegen, wel niet doorgeslapen want ik zit met een kat welke het nogal dikwijls leuk vind om aan de deuren beginnen te krabben...

18u30 een half uurtje gaan joggen: 90 sec lopen, 2 min wandelen, dat 6x herhalen

Regenweer, gevoelstemperatuur -3 en toch zweten als een otter :)

Waar woon je?

Mijn begeleider zit in Den Haag en ken er ook 1 in Rotterdam. Om de 2-3 weken moet je meten en wegen.

Soms moet ik heel vroeg werken en dan haalt dat me uit m'n ritme, de rest vd dag voel ik me een beetje futloos.
Ook heb ik meer trek in zoetigheid.

Denk je niet dat je meer zult afvallen als je meer slaapt?

Bij mij is het eigenlijk mijn dagelijks ritme dus ik heb er weinig last van en ik merk er ook fysiek weinig van.
Als ik collega's zie welke normaal 8u slapen en ze hebben dan een nacht van 4u dan zijn ze stikkapot. Terwijl ik meestal nachten van 4u heb en gewoon normaal functioneer.

Het is het doel om dit jaar meer slaapuren te halen, en vermoed wel dat dat helpt om af te vallen ja.

Waar woon je?
Mijn begeleider zit in Den Haag en ken er ook 1 in Rotterdam. Om de 2-3 weken moet je meten en wegen.

België: Tessenderlo, personal coaching etc is hier nog niet zo in, denk ik.

Nog goed nieuws: morgen zullen er 3 vrouwen in mijn home gym trainen: mijn vriendin, de buurvrouw van Wob 1 en de buurvrouw van Wob 2. Ga ze op SL 5x5 zetten, maar morgen zal enkel en alleen squat aanleren zijn vermoed ik, heb maar een uurtje tijd en dan trainen de mannen.

Had nooit gedacht dat ze alle drie gingen beginnen met trainen (want we moeten natuurlijk nog zien hoe dikwijls ze het zullen doen en hoe lang ze het zullen volhouden)

Gaat ook verschrikkelijk moeilijk worden om dat allemaal te plannen :) Wob 1 met gewone shiften, vroege, lates, nacht, Wob 2 met 12u shiften, ik met gewone daguren en de vrouwen van Wob 1 en Wob 2 kunnen niet trainen als Wob 1 en Wob 2 trainen of aan het werk zijn...

3 vrouwen komen langs.
gaat ze leren squatten.
pua master :p

Je kunt dan beter een begeleider in regio Eindhoven zoeken denk ik.

In Veldhoven kun je eens contact opnemen met http://www.muscletotaal.nl

De heren van deze zaak begeleiden ook de atleten die met de flexcup mee doen.

14u de drie vrouwen workout A van Stronglifts laten proeven.
Zal nog wel even duren voor ze aan het gewicht van een olympische bb zijn, gelukkig had ik ook nog een bb van 8 kg liggen. Ze zijn in elk geval begonnen :)

Onze training:
imnu4i.jpg

Pull-ups ging wat minder goed blijkbaar
Verder ook niets verzwaard behalve de hyperextensions, van 15 kg naar 20 kg plate.

Afmetingen januari:
15of1ty.jpg

Laatst bewerkt:
Is een ketogeen dieet zoals carb night solutions niets voor u?

Is een ketogeen dieet zoals carb night solutions niets voor u?

Wow, dat moet ik eerst ff googelen enzo. Ga het opzoeken !

Training van vandaag:
16kb0jo.jpg

Daarna nog gaan joggen, 1,5 min joggen, 2 min wandelen, 6x herhalen.
Enkel met Wob1 vandaag, buurvrouw 2 vond het te koud.

Hey, beter zo. Lekker overzichtelijk :)

Hey, beter zo. Lekker overzichtelijk :)

Netjes gepikt van jou :)

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

19u30 eerst de vrouwen getraind, er heeft er al eentje na één training afgehaakt...

20u50 hebben wij dan getraind:

194x0.jpg

aardig lange warm up wel bij je SQ

En hoe doe je die seated calf raises dan bij jou?

Ja... met squatten zijn we wel een half uurtje kwijt (3 personen)
Hoe zou jij de warmup doen?

Seated Calf Raises:
2 schijven van 20 kg vooraan in het powerrack om je tippen daarop te kunnen zetten.
Bankje en de safeties net hoog genoeg zetten...
Een handdoek en een schijf van 20 kg op je benen om het gewicht van de BB te verdelen over de oppervlakte van die schijf, anders wordt het pijnlijk met de BB alleen

Gewoon bar x 10
En dan 5jes met 40, 60 & 80
Werksets

Mmm. Ga ik eens testen of ik dat ook in mekaar gestoken krijg :)

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Tenzij je daadwerkelijk ook die warm up nodig hebt :) Dan doen :)

Als je maar niet vermoeid bent voor je aan je werksets moet beginnen ;)

Crazy drukke avond vandaag

18u10 thuis, even Wob1 gaan spotten (2 eerste bench press oefeningen) want die moest om 19u naar de kinesist.
18u30 eten
19u zelf trainen met Wob 2

282q641.jpg

20u joggen, ging niet goed... beentraining van gisteren zat er nog in wss

20u45 beginnen koken aan mijn bakjes voor de volgende zes dagen.
22u nog eens goedendag gaan zeggen tegen mijn verwaarloosde laptop

ziet er goed uit toch kerel ;)

Training vandaag:

1zd3yas.jpg

Daarna nog een uurtje mijn vriendin en buurvrouw wob 2 getraind

2 verdiende rustdagen nu :)
Gewicht is aan het stijgen omdat ik even op "onderhoud" terug aan het eten ben, denk dat ik dit de maand januari ga doen en dan terug langzaam zakken...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven