Fitness Seller

DiSTuRBed's from 23% shame to 10% fame (zomer 2015)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja is prima, hoezo probeer je trouwens niet meer te slapen? Ben je ook minder wakker om te eten:p Als ik cut is mijn ontbijt rond 8 en mijn laatste maaltijd om 9.

• Topic Starter Topic Starter
Collega's waren braver vandaag :) maar één heeft zo'n halve suikerwafel op mijn bureau gelegd, heb gezegd dat hij 5 min de tijd had om die daar weg te nemen of dat het in de vuilbak lag, heeft deze toch maar zelf opgegeten dan :D

6u30: 30' spinningfiets, 130 bpm
19u30 60' training

benen
squats: 4 x 6 x 90 kg
lunges: 2 x 6 x 45 kg
SL DL: 2 x 6 x 65 kg

kuiten:
seated calf raises: 2 x 6 x 180 kg
standing calf raises: 2 x 6 x 110 kg

bicycle crunches voor de core van wob1 (rugproblemen)

21u: 30' spinningfiets 140 bpm

Degelijk dagje achter de rug :)

Meer slaap zit er niet in, vriendin moet om 6u de trein nemen, heeft geen rijbewijs, op dat uur rijden er nog geen bussen... dus ik kan taxi spelen, gelukkig heeft ze volgende week haar rijexamen...
Maar zelfs dan zou ik nog opstaan om 5u30 op voor ontbijt, ochtendcardio, douche, ... moet om 7u vertrekken wil ik op een beetje degelijk uur aankomen op het werk.

Als ik zou opstaan nadat de vriendin vertrokken is, dan overslaap ik mij altijd.

ken die timingtroubles ;)

verstandig dat uw collega de wafel opat.

Nette train disturbed

Koppie op en doorgaan! Gewoon hard zijn voor jezelf, en wat ook wel eens helpt tegen de honger --> flink wat water naar binnen gooien, geeft bij mij in ieder geval soms ook een wat voller gevoel.

Gisteren: ochtendcardio crosstrainer 30' 130 bpm

Training:
borst
bench press: 3 x 6 x 80 kg
incline bench press: 2 x 6 x 70 kg
dips: 2 x 6

abs
weighted leg raises: 3 x 9 x 3,75 kg
weighted cable crunches (rotating): 3 x ? x 30 kg

Geen avondcardio... de fut was er een beetje uit.
Net zoals deze ochtend geen ochtendcardio... straks om 19u wel joggen en trainen.
Niets gejunked en toch 600 gr zwaarder dan gisteren... maar het weekgemiddelde zit al wel 0.5 kg lager dan vorige week

Donderdag: geen ochtendcardio gedaan...

19u30 krachttraining

Biceps:
Barbell curls: 2 x 6 x 34 kg
Alternating Dumbbell Curls: 2 x 6 x 15 kg
Weighted dips: 1 x 6 bodyweight

Triceps:
Lying Tricep Extensions: 2 x 6 x 43 kg (herinner mij deze niet zo goed meer...)
Seated Overhead Tricep Press (db behind neck): 2 x 6 X 25 kg (beide handen)
Tricep Press Downs (cable): 1 x 6 x 35 kg

Core:
Superman
Puppy holds

Na de training nog gaan joggen...
1 min joggen, 1min30 wandelen, repeat 8 keer

Vrijdagochtend: cardio 30' 75% crosstrainer

Weging:

ETA Datum VVM V KG BF%
248 28-11-2014 67,8 21,7 89,5 24,2
241 05-12-2014 67,7 21,4 89,1 24,0

Rustdag vandaag en morgen

11u00: joggen ... 6x 1min30 afwisselend met 2 min wandelen...

Wegens ziekte ga ik mijzelf een weekje rust gunnen... of toch een paar dagen.

ETA Datum VVM V KG BF%
234 12-12-2014 67,4 21,0 88,4 23,7

en vandaag (15/12) stond ik op 87,4 kg en 23,2% maar dat zal eerder een kg vocht zijn wegens het zweten 's nachts

De zware trainingen doe ik al zeker niet mee: rug (gisteren) en benen (morgen).
Zal nog zien of de minder zware ga meedoen, wil ook mijn trainingspartners niet ziek maken.
Cardio en joggen ligt ook een weekje stil.

Na een week ziekte en niet trainen/geen cardio

ETA Datum VVM V KG BF%
234 12-12-2014 67,4 21,0 88,4 23,7
227 19-12-2014 67,2 20,7 87,9 23,5

Jaaroverzicht 2014

(Niet letten op taalfouten etc, ik kan geen Nederlands, enkel vlaams dialect)
WARNING: langste post ever...

Het einde van het jaar is daar, tijd om eens een beetje na te denken wat we zo allemaal gedaan hebben het afgelopen jaar...

Januari - februari - maart
--------------------------
Trainden we nog op de zolderkamer bij de buurman op zo'n trainingsbankje van de Decathlon.
We = Workoutbuddy 1 (wob 1), workoutbuddy 2 (wob 2) en Big Whoppa (mezelf).

We trainden 3x per week een soort van zelf samengesteld 5-daagse Max-OT split wat dan moest passen in 3x trainingsdagen per week.

De gesprekken gingen vooral over frieten, mexicano's, pizza en McDonalds, er werd nog veel naar youtube gekeken tijdens de trainingen (vooral naar sexy fitness babes) en deze duurden dan ook zo'n 2u, ook al omdat we 5 dagen split in 3 dagen deden.

Daar het bij Wob 1 thuis was, was de muziek meestal van die crappy dubstep... Gelukkig is hij in mijn keldertje de laatste maanden ook al helemaal veranderd naar rock (enkel tijdens het trainen, zegt hij) en onlangs zette hij zelf een liedje van Slipknot op toen hij zwaar moest grinden :), GEWELDIG !

Het leek ook altijd alsof de trainingen altijd ergens tussen moesten passen (vrienden die onverwachts binnenvallen, voetbal, iets gaan drinken met de buurman, game uurtje op de PS4, seks, ... ) ipv dat de trainingen gepland werden en prioriteit hadden op andere zaken, is ondertussen ook hard verbeterd.

Wob 1 probeerde elke training wel mee te doen, Wob 2 trainde zo af en toe eens mee als ie zin/tijd had. Wob 2 was ook een beetje vergeetachtig en vergat soms gewoon dat we afgesproken hadden om te trainen. Momenteel regelen we echter alles via whatsapp en wordt er nog maar weinig vergeten.
Wob 1 deed ook nog aan voetbal, wat eigenlijk eerst een beetje voetballen was en daarna veel alcohol drinken. Hij begon te merken dat hij niet meer zo snel was met het voetballen, had ook last van zijn rug na het voetballen, ... paar maanden later besliste hij gelukkig om volledig te stoppen met voetbal en krachttraining zijn primaire sport te maken. KUDDOS !

In de buurt een ex-gym gevonden welke nu groothandelaar supplementen is, maar enkel 3 dagen per week een aantal uur open is voor particulieren, dus daar haalden we onze whey, eerst caseïne geprobeerd maar dat is niet echt binnen te krijgen, vanaf dan iets van addict gekocht...

Jammer dat ik geen trainingsschema's/logs meer heb met het aantal kg op.
Bench press zal toen ook wel een 90 kg 3x6 geweest zijn, maar met veel te veel rust tussen.
Squat zal veel minder geweest zijn, hadden toen enkel een kleinere barbell wat voor mijn schouders niet prettig aanvoelde + squatten zonder safety bars is altijd wat minder geweldig.

10/03: begon mij dagelijks te wegen en het maximum die week was 91,7 kg, maar ik herinner mij nog dat het 93 kg was (eind 2013, begin 2014).

21/03: de levering van Fitness Seller is aangekomen: Heavy Duty 2 powerrack met pulley, Heavy Duty multibench, ATX olympische barbell, dumbbells en een hele hoop gietijzeren gewichten.

OSB platen op de betonnen garagevloer gelegd, daarboven de rubberen matten en dan het powerrack in elkaar beginnen te zetten. Goede onderarmtraining, al die bouten vastdraaien.

April
-----
Vanaf nu kunnen we HARDCORE in mijn home gym trainen in de ondergrondse garage.
Wob 1 verkoopt een beetje later zijn Decathlon trainingsbank.

28/04: beginnen we met 3x pw Stronglifts 5x5, vooral omdat de trainingspartners klagen dat de trainingen te lang duren.

Tot laat in de nacht youtube filmpjes opzoeken over hoe je met een goede vorm moet squatten en deadliften en doormailen naar de wobbetjes. Iedere keer weer andere info vinden en er uiteindelijk niets meer van snappen (The more you know, the less you grow)

Juli
----
07/07: weekje vakantie in Fréjus (zuid frankrijk), appartementje gehuurd, paar keer zelf kip/rijst/pasta klaargemaakt (like a true bodybuilder), in de restaurants niet veel kip te vinden, enkel steak (en mosselen, maar dat lust ik niet).
Hardcore als we zijn, wel elke dag daar in de kelder gaan trainen, maximum dumbbell was daar 20 kg. Ook op zoek gegaan naar zo'n openlucht sportgedoe wat ze daar hadden, pullups, dips, ... etc met zicht op zee, I like.
Wel elke avond heerlijke (maar pokkedure: 2,5 euro per bol !) kokosnoot ijs gaan eten, af en toe gevolgd door wat tapas en/of churros, lekker vettig.
Geen strandvakantie wegens te moddervet, dus zelfs niet op het strand gelegen of gebeachvolleyballed met de lokale bikini babes... volgende zomer beter (of de zomer daarna of daarna, of ...)! (<music> one day baby we'll be old... </music>)

14/07: beginnen we terug met een poging om te cutten.
15/07: pictures have been taken, was "not amused" ermee... FULL Denial mode ON, there are no pictures in Iraq !

Augustus
--------
03/08: langsgeweest bij SMTK met Wob 1, goede begeleiding gehad waarvoor nog altijd thanks !
Singles deadlift gedaan waarmee ik PR van 1x 140 kg deadlift gehaald heb.
Het magisch wondermiddel was magnesium voor de grip blijkbaar, ook direct zo'n blok gaan halen in de Decathlon.
Zou meer bij SMTK moeten passeren, binnenkort nog maar eens horen of Wob 1 het nog altijd niet ziet zitten om op vrijdag te trainen..., dan kan zondag een rustdag worden = meer tijd voor SMTK.

09/08: geen Stronglifts 5x5 meer, iedereen zat op zijn maximum, trainingen werden een beetje saai... Wob 1 kreeg teveel last aan zijn rug, etc etc. Tijd voor UB/LB !
Geen idee hoe lang we UB/LB gedaan hebben, zeker niet lang... denk dat we begin september terug een 5 daags Max-OT schema gestart zijn.

Mijn max van SL waren:
SQ: 5x5 105 kg
Overhead Press: 5x5 57,5 kg
DL: 1x5 120 kg (magic magnesium)
Bench Press: 5x5 75 kg
BB Row (pendlay): 5x5 82,5 kg

Wob1 is met SQ tot 115 kg gegaan (iets met totaal niet competitief ingesteld zijn ... )

23/08: minimum gewicht van het jaar: 85,8 kg even aangeraakt, ondertussen zit ik wel al terug rond de 88 - 89 kg, (I must be doing something wrong...) Als je min en max neemt, zit er een verschil van 6 kg op.

26/08: personal trainer voor 2 collega's gespeeld in Basic Fit te Leuven, waarvan 1 al niet kwam opdagen... (djezes wat een bagger gym). 1 squatrack wat altijd bezet was (wat wel een goed teken is, maar zet dan meer squatracks... ). Heb 2 dagen meegeweest en SL 5x5 uitgelegd etc... ondertussen zijn ze daar al mee gestopt en zijn ze met de standaard trainingsprogramma's van Basic Fit begonnen, wat veel machinewerk is. Let it be, let it be...

Maar blijkbaar gaat 1 van die 2 nog altijd 3x pw naar Basic Fit, dus dat is toch al beter dan niets. Toch al 1 iemand besmet met het FITNIX virus.

Oktober:
--------
4/10: Mijn 4 kg whey "perfection" van B&F ontvangen, blij verrast door de smaak, wist toen nog niet beter i.v.m. labtesten etc.

November
---------
Wob 1 blijkt volgens een sportarts artrose in zijn rug te hebben en hyperflexibiliteit, vandaar dat er dikwijls blokkages optreden bij hem. Raar genoeg is het zo een beetje "The Mysterious Case of Benjamin Button", want hoe ouder hij wordt, hoe meer artrose, hoe minder flexibel dus hoe minder blokkages.
Hij is wel "toevallig" bij de sportarts vergeten te vragen om een vetmeting te doen, how convenient...

Pictures have been taken again, still not amused... Damn you digital photography ! "In mijne tijd hé", toen da nog analoog was, toen kwamen daar betere foto's uit...

26/11: sample pakket van XXLnutrition Whey Delicious ontvangen, het proeven kan beginnen. Momenteel heb ik alles geproefd, mijn favorieten zijn: Cappucino, Speculoos, Cocos.

Nieuwe personenweegschaal gekocht met vetpercentage bepaling, zou op 24% staan 89 kg, Wob 1 op 19% 75 kg.

29/11: nieuwe sportschoenen gekocht in de Decathlon, laten we maar eens gek doen en beginnen te joggen, samen met de buurvrouw en Wob 1 (heeft niet lang geduurd of ik was ziek en de week daarna heeft het gesneeuwd, vermoedelijk begin ik zaterdag 03/01 terug te joggen, indien de sneeuw weg is)

Dus de buurvrouw ook al geïnfecteerd met het FITNIX virus.

December
--------
Weekje ziek geweest en dus een week niet kunnen trainen, valt nog mee op een jaar tijd. Verder geen gemiste trainingen dat ik mij kan herinneren.
Wel nog altijd kortademig tijdens het trainen en hoest nog een beetje, maar niet ziek genoeg om niet te trainen.

Wob 2 (degene welke het minst gemotiveerd was in het begin van het jaar) is die week gewoon alleen blijven verder trainen, want Wob 1 zijn zoontje lag in het ziekenhuis.
Wob 1 probeert nu op zijn eten te letten, Wob 2 nog niet echt, maar mist geen trainingen meer = vooruitgang tegenover begin van het jaar.

Wob 2 komt een ietsiepietsie klein beetje dronken terug van ergens en besluit om toch maar een paar oefeningen nog mee te trainen. Stoot per ongeluk tegen iets in de garage waardoor iets van ijzer op zijn BMW 1 valt en een kras maakt... AWKWARD silence in my little home gym. Misschien moet ik ook maar eens 50 euro "dossierkosten" en 50 euro "verzekering" en een abonnement van 15 euro per maand vragen voor zo'n zaken te kunnen dekken. Moet ook nog altijd het bordje: "Het bestuur is niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen" omhoog hangen...
Gelukkig is de kras na serieus wat boenwerk toch niet meer zichtbaar, maar prettig was anders.

Wob 2 is er een keertje niet echt goed bij en haalt al het gewicht er langs 1 kant af, terwijl er 30 of meer kg aan elke kant hangt... Een beetje veel lawaai was het gevolg en gelukkig heeft de andere kant van de barbell niemand geraakt en er werden ook geen auto's geraakt. Begin mij al af te vragen of ik wel een verzekering zou vinden die zo'n dingen dekt... Achteraf gezien, is krachttraining toch wel een gevaarlijke hobby !

10/12: mijn spiegelwand (acrylaat, kunststofshop.nl) van 2m x 3m werd geleverd. Op OSB platen geplakt en tegen de muur gezet. Momenteel zijn ze nogal "wazig" maar ik denk dat dat door de koude in de garage komt (12 graden en redelijk vochtig). Ooit zal ik deze spiegels eens poetsen... OOIT ! (hoe reinig je eigenlijk weerspiegelend acrylaat?)

11/12: vriendin doet op haar 31ste rijexamen en is gebuisd. Zal nog even om 5u30 's ochtends taxi mogen blijven spelen... Volgende herkansing in de zomer van 2015.

Biceps showdown: na biceps training eens opgespannen en gemeten: Big Whoppa 41 cm, Wob 1 35 of 36 cm (damn die Alzheimer !). Is raar want in juli was dit blijkbaar nog 42 cm, wel ander meetlint... ik zal het daar op steken dan, corrupt meetlint ! Of 1 cm gekrompen door verschil in temperatuur zomer/winter? Er krimpen wel meerdere dingen in deze barre winterse tijden (naar't schijnt)

Overall
--------
Hier heb ik geen exacte data meer van, of weet niet meer welke maand het was.

Iedereen is veel meer focussed tijdens het trainen en trainingen duren meestal minder dan een uur.
Geen youtube filmpjes meer, geen dubstep muziek meer, ...

Big Whoppa: Geen blessures whatsoever voor Big Whoppa, thank you body fat for keeping me protected...
Ergens dit jaar ben ik ook de moed verloren om mijn "modieuze piekskes"/steeds grijzer wordend haar elke ochtend met gel te behandelen en elke 2 maand naar de kapper te gaan en daar voor 2u tijdsverlies 25 euro voor te moeten betalen. Sindsdien wordt het met de tondeuse elke 2 minuten gemillimeterd wat zo'n 10 minuten duurt.
Indien het nog verder bergaf gaat met mij, zal het volgende stadium zo'n Sanca the Pirate Beard worden, vermoed ik... Heb al eens geprobeerd om mijn "facial hair" niet meer te scheren maar zo te trimmen met de tondeuse, maar dat vlotte toch niet echt...

Moet eigenlijk de Nederlanders wel dankbaar zijn dat jullie zo'n goede webshops hebben en veel klantvriendelijker zijn (dan de Belgische firma's) voor een "kleine" particulier welke eigenlijk toch wel veel geld uitgeeft.
fitness-seller, kunststofshop, douchestrippen.com, bodyenfitshop, xxlnutrition: allemaal een nette service / levering van ontvangen, soms met wat foutjes maar deze werden dan weer keurig rechtgezet/gecompenseerd.

Thank you dutch people !

Heb ondertussen het powerrack al op 3 verschillende plaatsen/manieren in mijn klein garage'ke gezet/verplaatst. Ik hoop dat ik het in 2015 netjes op zijn plaats kan laten staan.

Wob 1: Veel rugproblemen en kiné, zal veel meer stabilisatie "core" oefeningen moeten doen.
Artrose, hyperflexibiliteit, jonge baby welke dikwijls ziek is en in het ziekenhuis ligt.
Maar blijft wel netjes gemotiveerd trainen als het lukt, waarvoor RESPECT.
Denk dat als ik zoveel pijntjes en last van mijn eigen lijf zou hebben, plus dan nog eens al de andere zaken erbij, het al lang opgegeven had.

Kwam een keertje mee Insanity (Shaun T) doen met mij, competitief als hij is ging hij er voor de volle 200% voor. Dag erna had hij last van zijn rug en moet een weekje (of twee) stoppen met trainen en een paar weken naar de kinesist.

Wob 1 kreeg nog eens zin om een "vriendschappelijk" matchke voetbal te spelen (ook al is hij volledig gestopt met deze sport), resultaat weer pijn in de rug en een week (of twee) niet trainen en terug paar weken kiné. Dit was ECHT de laatste keer dat hij ging voetballen...

Wob 2 had last van zijn heup bij het zwaar squatten met SL 5x5 maar blijkt dat hij ook niet mooi recht naar beneden gaat

Conclusie
---------
Ik moet meer loggen en zaken noteren en bijhouden, maakt het des te makkelijker om dit overzicht te schrijven.
Ben al sinds begin dit jaar aan't cutten en sinds september komt er alleen maar gewicht terug bij, ik ben beter in bulken...

To Do 2015
-----
Nog 11% vet verliezen op 8 maanden tijd...
Terug beginnen joggen op 03/01
Terug beginnen cardio te doen vanaf 04/01

Wob 1 heeft ook last van een bout welke in zijn arm steekt en bepaalde polsbewegingen lastig maken, dus die gaat er ergens in januari uit, paar weken niet trainen dan en dan terug rustig opbouwen wss.

Misschien de vriendin en twee van de buurvrouwen laten beginnen met krachttraining... Nog 3 personen besmetten met het FITNIX virus! Maar vrouwen en gewichten, daar heerst precies toch een groot taboe op...

Rijexamen vriendin in de zomer.

Me & my sixpack die gaan beachvolleyballen met de bikini babes... (zelfs al haal ik dat sixpack, that'll never happen... "Shy guy")

Beetje werken aan mijn "drempelvrees" om met onbekende personen te praten en dan niet in ongemakkelijke stiltes te vallen. Ben er 32, 13 jaar in een vaste relatie, what do I care about what other ppl think of me (zou dan de instelling moeten zijn denk je dan... maar nee, nog altijd even onzeker als het 62 kg wegend klein DiSTuRBeDje met 33 cm biceps in 2001)

Laatst bewerkt:
Ik wacht nog ff met de volgende poging om uitgebreider te loggen tot 3 januari.
Denk ook dat ik even op onderhoud ga eten en dan het even verder bekijk...

Vandaag en morgen wordt er gewoon getraind, echte warriors dat we zijn.
Vrijdag en zaterdag = rustdag, maar zaterdag zal er wss wel terug gejogd worden.

De dagen dat we niet gaan joggen, zal ik cardio doen, of elke ochtend cardio, nog geen idee van.
Elke ochtend 30 min cardio lijkt mij ook misschien wat veel

Vind het "resultaat" wat tegenvallen voor een jaar te trainen, er is natuurlijk ook eerst 8 "vette jaren" aan vooraf gegaan, dat krijg je niet zomaar weg, maar we blijven bezig en volgend jaar beter zeker :)

Prettige feesten nog iedereen !

Smtk awaits! ;)

Wat is er mis met 33 cm biceps ???

die van mij zijn 34:cool::cool::cool:

Wat is er mis met 33 cm biceps ???

die van mij zijn 34:cool::cool::cool:

Daar is zeker niets mis mee... was de vergelijking tussen het smal ecto DiS'je van 62 kg welke zeer asociaal, verlegen en onzeker was en "dikke" DiSTuRBeD van 90 kg welke af en toe al eens een zotte(re) bui heeft

Jij bent er 15 hé :) die van mij waren nog 31 of 33 toen ik 19 jaar was en begon te trainen.
In 4 jaar van 31/33 naar 40/41 dus jij hebt mij al overtroffen :)

Ter info: ik vond dit een geweldige oefening voor biceps:
Squatting-Cable-Curl.jpg

Als primaire oefening natuurlijk BB bicep curls.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Ik ga nu alles in 1 Google Drive Spreadsheet proberen bij te houden...
Lichaamsgewicht, afmetingen, trainingslogs, voedingsschema's, ...
Afmetingen zal voor morgen zijn.

Eerste training van het jaar (Beetje afgekeken van Robke...):
2uh7d6x.jpg

Vandaag hadden we er zin in:
- bb curls, 2de en 3de set 2,5 kg meer
- alt db curls: beide sets 2,5 kg meer
- lying tricep press: zelfde gewicht
- overhead seated triceps extension: 2,5 kg meer
- tricep cable pushdowns: 1ste set 2 extra reps, 2de set als extra, volgende keer meer gewicht nemen dus

Moesten er zaken niet duidelijk zijn, vragen staat vrij.

Aantal uren slaap is misschien raar dat ik dat erbij zet, maar ga proberen daar een aandachtspunt van te maken dit jaar.
Zit gemiddeld aan 4 - 5u slaap tijdens weekdagen, dus dat is nogal wat aan de lage kant.

Nog vergeten te vermelden: vanaf vandaag terug 5 gram creatine bij de shake, dit tot en met maart, dan weer 2 maanden geen creatine.

Laatst bewerkt:
4-5 uur slaap jij wat?

Ik zit aan de 8-10 uur.

Maar zo te zien lekker getraind.

Als student haalde ik dat ook wel... Geniet er maar van.

Happy New Year en succes met al je doelen!!

Na x-aantal jaren op dit forum, eindelijk de multi quote ontdekt...

Tnx! Heb er al eens met Wob 1 over gesproken en het zou nu toch mogelijk zijn om op vrijdag te trainen.
Dus... denk dat het best is als we afkomen op zondag (trainen jullie op zaterdag?) de laatste week van een trainingsschema, voor een rustweek. Dit zal dus +- elke 8 weken zijn.

Happy New Year en succes met al je doelen!!
Tnx, jij ook meid. Go get those killer abs & quads !

Rustdag, 10u in bed gelegen...

Wekelijkse meting:

WEKELIJKS
Datum KG BF% VVM Vet
02-01-2015 89,2 24 67,8 21,4

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Na een onsuccesvolle cut op 2100 kcal (wat al laag ingeschat was) + nog eens cardio en joggen erbij... wil ik even op onderhoud 2678 kcal een maandje gaan eten.

Ik vermoed dat ik op sommige dagen van 2100 kcal toch er nog zwaar boven zat en nu met de feestweek sowieso...
Dus ik denk dat het niet zo erg is als ik op 2678 begin voor een maandje en dan terug langzaam begin te zakken?

Alle info is welkom.
Heb geprobeerd om mijn maaltijd zo goed mogelijk binnen de "standaard" te houden, ik kan moeilijk een bakje rijst/kip om 9u beginnen op te eten op mijn werk, was ook niet zo erg dacht ik?

1z39ick.jpg

Nop zondag 10.00 uur 'smorgens

Na x-aantal jaren op dit forum, eindelijk de multi quote ontdekt...

Tnx! Heb er al eens met Wob 1 over gesproken en het zou nu toch mogelijk zijn om op vrijdag te trainen.

Dus... denk dat het best is als we afkomen op zondag (trainen jullie op zaterdag?) de laatste week van een trainingsschema, voor een rustweek. Dit zal dus +- elke 8 weken zijn.

Tnx, jij ook meid. Go get those killer abs & quads !

Rustdag, 10u in bed gelegen...

Wekelijkse meting:

WEKELIJKS

Datum KGBF%VVMVet

02-01-2015 89,22467,821,4

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Na een onsuccesvolle cut op 2100 kcal (wat al laag ingeschat was) + nog eens cardio en joggen erbij... wil ik even op onderhoud 2678 kcal een maandje gaan eten.

Ik vermoed dat ik op sommige dagen van 2100 kcal toch er nog zwaar boven zat en nu met de feestweek sowieso...

Dus ik denk dat het niet zo erg is als ik op 2678 begin voor een maandje en dan terug langzaam begin te zakken?

Alle info is welkom.

Heb geprobeerd om mijn maaltijd zo goed mogelijk binnen de "standaard" te houden, ik kan moeilijk een bakje rijst/kip om 9u beginnen op te eten op mijn werk, was ook niet zo erg dacht ik?

1z39ick.jpg

Tip: Shakes met water drinken.

Een beetje goede shake smaakt met water ook prima.

Als je pro begeleiding wilt, voor 30-50 euro per maand heb je al begeleiding door een pro.

Dan volg je gewoon dieet vergelijkbaar met wedstrijd voorbereiding. Zorg ook voor motivatie, controle en tijdige bijsturing.

In 4 maanden ben ik 9% gezakt in vet%.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven