AndroidHealthClinic

DiSTuRBed's from 23% shame to 10% fame (zomer 2015)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Tot nu toe heb ik IIFYM calculator gebruikt, wat voor mij neerkwam op een 2100 kcal met (een voor mij) nogal veel vetten. Moest echt elke dag 30 gr walnoten eten en 10 gr olie over mijn pasta/rijst doen.

Momenteel ben ik de Max-OT ( http://www.ast-ss.com/maxot.php ) percentages aan het proberen: 37 kh, 53% eiwitten en 10% vetten.
Wat neerkomt op: geen walnoten en olie meer, en veel meer kip. Ben dat nu met 2000 kcal aan het proberen maar deze week is ook niet 100% zuiver geweest... zoals vandaag bvb 1 suikerwafel en 1 cola gedronken = 500 kcal meer dan eigenlijk mocht.

Vanaf volgende week ga ik strikter eten, high intensity cardio proberen te doen (heb momenteel nog geen benul ervan en hoe je dat op een crosstrainer zou kunnen doen) en meer te loggen, zal mijn voedingsschema's dan ook terug posten etc.

Zaterdag ga ik een uitgebreide refeed dag houden, volgens iifym zou mijn onderhoud 2600 moeten zijn, misschien zit ik met 2000 kcal dan net iets te laag (+ daar nog eens cardio bij)?
Mijn junkdagen waren blijkbaar geen refeeds, het is te zeggen: ik zat waarschijnlijk nog aan hetzelfde aantal kcal maar met slechtere voeding.

Mijn leerproces ivm cutten is hier nu wel echt gestart, snap niet dat sommigen zo'n resultaat kunnen hebben op 8 weken, maar die komen dan ook niet van 20+ vp. Getting lean is harder than staying lean... zullen we maar geloven :)

Volgens BFFM mag je niet onder de 1600 kcal zakken

ik heb mensen kilo's vet zien verliezen en massa zien pakken met basic fitness zonder voedingsschema etc....
Sommigen zijn gezegend....
ik kijk uit naar je voedingsschema's!

Daar het teveel moeite zou zijn om iedere keer alles terug te posten: hier de link van mijn google spreadsheet van mijn voedingsschema's: http://docs.google.com/spreadsheets/d/1t82M2Qk0ljRuiGIG9rjnCmjE5wnMLjoNbUCUaq7Joiw/pubhtml

ofwel
http://docs.google.com/spreadsheets...aq7Joiw/pubhtml?widget=true&headers=false

De eerste drie dagen van de week is het dus Max-OT Wok Kip.
Gisteren enkel een banaan extra gegeten.

Nu dus al 2 dagen om 6u30, 30 min op de crosstrainer gestaan tegen 140 hartslag (75)

Mijn trainingen: http://docs.google.com/spreadsheets...9Yuvfl-A79Y/pubhtml?gid=829881506&single=true
http://docs.google.com/spreadsheets...single=true&widget=true&headers=false

Ik noteer altijd het gewicht dat ik aan 1 kant van de dumbbell of barbell moet hangen, dus als er 25 staat, is het totale gewicht dus 2x25 + 20 (barbell) = 70 kg

Vorige week was het een "test"week, mijn trainingen beginnen op zondag, dus zondag = benen, gisteren was het borst, vandaag is het rug.

je maakt het wel lekker makkelijk om te volgen h :p

Weet niet... als het niet makkelijk genoeg is, zeg het dan ff :)
Voor mij is het makkelijk, als er 25 kg staat moet ik aan elke kant 25 kg hangen.
Moest daar 70 kg staan, dan moet ik - 20 / 2 doen en met mijn wiskundig talent loopt dat sowieso eens fout

Deze ochtend toegekomen op het werk... ligt er zo'n vierkante chocoladekoek met pudding op mijn bureau te wachten op mij !!! Zo'n collega's moet je hebben dus vandaag: een blik cola en een vierkante chocoladekoek met pudding extra :s

nom nom nom ... no koffiekoeken foh u h

ik heb de beste pre-workout ever gevonden: uw vriendin leren parkeren...

MAN, was ik opgepept !

Slechtste week qua voeding sinds maart dit jaar ...
Die Max-OT verhoudingen (53% eiwitten, 10% vet) zorgt voor enorme cravings...

Volgende week terug 1 gram vet en 2,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.

Lol... mijn junkweek is hopelijk voorbij...

Heb blijkbaar ook al 2 weken mijn gemiddelde niet meer gepost

14/09 86,5 kg
21/09 86,7 kg
28/09 87,4 kg

ben precies aan't bulken ipv te cutten :)

Nieuwe voedingsschema's (koolhydraten terug naar beneden, vetten terug omhoog):
http://docs.google.com/spreadsheets...UCUaq7Joiw/pubhtml?gid=1194892737&single=true

http://docs.google.com/spreadsheets...bUCUaq7Joiw/pubhtml?gid=972487214&single=true

http://docs.google.com/spreadsheets...UCUaq7Joiw/pubhtml?gid=1740774927&single=true

Maandag, dinsdag en woensdag is het altijd wok met kip, tweede deel van de week pasta, kip met broccoli of wortelen. Moet er nog wat meer variatie in zien te brengen...

Hopelijk volgende week een beter gewicht :)

5/10 87,3, dus een heel klein beetje terug naar beneden.

Vorige week niet voldoende cardio gedaan en vrijdag was een serieuze junkdag... koffiekoeken, chinees

Wat is deze reden dat je zoveel sojascheuten eet? :p

500 gr in totaal op 3 dagen, lijkt mij niet zoveel, ik eet bvb 900 gr broccoli of wortelen in de 3 dagen daarna...

Denk dat sojascheuten nog wel iets van eiwitten bevat en ik kan ze lekker maken in de wok.
Of zijn jullie van mening dat soja slecht is voor het testosteron?

Weekgemiddelde 87,2 kg, weer wat bijgekomen tijdens mijn week verlof blijkbaar ...

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

In Mechelen kun je blijkbaar een DEXA scan laten uitvoeren voor 40 €, iemand nog adressen waar dat (goedkoper) kan?

Misschien maar eens laten doen, de ene huidplooimeting kom ik op 32%, de andere op 23%...
Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar is wel moeilijk om BFFM zo uit te voeren daar die wekelijkse metingen verwacht...

Nu ga ik ook niet wekelijks 40€ betalen...

Weekgemiddelde 87,2 kg, weer wat bijgekomen tijdens mijn week verlof blijkbaar ...

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

In Mechelen kun je blijkbaar een DEXA scan laten uitvoeren voor 40 €, iemand nog adressen waar dat (goedkoper) kan?

Misschien maar eens laten doen, de ene huidplooimeting kom ik op 32%, de andere op 23%...
Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar is wel moeilijk om BFFM zo uit te voeren daar die wekelijkse metingen verwacht...

Nu ga ik ook niet wekelijks 40€ betalen...

Heb je pics? Schatting op t forum kunnen best nauwkeurig zijn :p
Als ik een huidplooimeting gebruik meet ik 1 deel meerdere malen en dan pak ik een gemiddelde wanneer ze achterelkaar in de buurt zitten. Focus je gewoon op de spiegel trouwens, al is zo'n scan leuk aant begin en t einde.

Zou ik eens moeten doen ja...
Als ik 's ochtends in de spiegel kijk, dan denk ik "zo vet is het toch nog niet" en als je dan foto's ziet is het toch wel even schrikken...
Heb foto's in juli genomen maar die waren echt slecht, ik zal een poging doen om dit weekend opnieuw foto's te nemen en als die niet bevallen eind volgende maand dan.

Weekgemiddelde: 88,7 kg (1,5 kg erbij weeral).

Eigenlijk een zware junk week achter de rug... (koffiekoeken, teambuilding event, all you can eat wok, ... ) , dus tijd om mij te herpakken.

Ben nog vanalle app'jes aan het testen om het loggen wat makkelijker te maken.
Vandaag Jefit uitgeprobeerd, is wel wat prutsen, maar uiteindelijk kom ik er zo ook wel.

Training van vandaag: 13u15 - 14u30
Benen en kuiten

Barbell Full Squat
Set 1 : 45x12
Set 2 : 45x10
Set 3 : 60x6
Set 4 : 80x3
Set 5 : 90x1
Set 6 : 95x6
Set 7 : 95x6
Set 8 : 95x6

Barbell Lunge
Set 1 : 45x6
Set 2 : 45x6

Barbell Stiff-Legged Deadlift
Set 1 : 65x6
Set 2 : 65x6

Barbell Floor Calf Raise
Set 1 : 100x8
Set 2 : 100x8
Set 3 : 100x8

Barbell Seated Calf Raise
Set 1 : 180x8
Set 2 : 180x8

Voeding vandaag was niet schitterend (eten bij de schoonouders, chips) vanaf morgen terug clean met 2278 kcal.

Training van gisteren: 20u - 21u

Barbell Incline Bench Press
Set 1 : 30.0x12
Set 2 : 30.0x10
Set 3 : 40.0x6
Set 4 : 50.0x3
Set 5 : 60.0x1
Set 6 : 75.0x6
Set 7 : 75.0x6
Set 8 : 75.0x6

Barbell Bench Press
Set 1 : 77.5x6
Set 2 : 77.5x6
Set 3 : 77.5x6

Barbell Decline Bench Press
Set 1 : 75.0x6
Set 2 : 75.0x6

Barbell Seated Palms Up Wrist Curl
Set 1 : 32.5x10
Set 2 : 32.5x10

Dumbbell Wrist Curls
Set 1 : 12.5x10
Set 2 : 12.5x10

Redelijk clean gegeten... desalniettemin 3 mini lion's binnengespeeld...

Dan is het ook niet clean gegeten.. als je resultaat wil bereiken moet je er toch echt van af blijven..

Redelijk clean? Clean of niet clean.

Vandaag dus volledig clean gegeten (tnx voor de comments :) helpen wel)

Training 19u30 - 20u30

Barbell Bent Over Row
Set 1 : 40.0x12
Set 2 : 40.0x10
Set 3 : 50.0x6
Set 4 : 60.0x3
Set 5 : 70.0x1
Set 6 : 75.0x6
Set 7 : 75.0x6

Cable V Bar Pull Down
Set 1 : 85.0x6
Set 2 : 85.0x6

Pull Ups
Set 1 : 6 Lap/Rep
Set 2 : 6 Lap/Rep

Cable Seated Row
Set 1 : 70.0x6

Barbell Deadlift
Set 1 : 60.0x3
Set 2 : 80.0x1
Set 3 : 100.0x6
Set 4 : 100.0x6

Barbell Shrug
Set 1 : 80.0x6

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven