- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die PRs zien zijn wel moeilijk in deze tijd, maar mijn vreugde wint het nog ruim van de jaloezie, gefeliciteerd!Week 4 Dag 3 wo 21:15
2
bench
1x20 40 kg WU
1x6 60 kg
1x6 70 kg
6-6-6-5 82.5 kg -> 2.5 kg erbij
ondanks dat de 4e keer 6 net niet uitgelocked kwam toch een VPR!! (was 4x5)
Dat is heel ruimhartig van je, dankDie PRs zien zijn wel moeilijk in deze tijd, maar mijn vreugde wint het nog ruim van de jaloezie, gefeliciteerd!

Had gekund, maar is wel de andere kant van het land. Toch wel 4x genoten inmiddels hoorKun je niet richting Twente met de latten? Sneeuw genoeg en veel mooie bospaden.

?Een FitBit Charge 3, dat werkt met de GPS van je telefoon (bluetooth). Dat is niet ideaal, maar relatief goedkoop en je doet wel een dag of 5-7 met een keer opladen.
Een FitBit Charge 3, dat werkt met de GPS van je telefoon (bluetooth). Dat is niet ideaal, maar relatief goedkoop en je doet wel een dag of 5-7 met een keer opladen.
Waar wil je het voor gebruiken?

Veel kan ook met een goede smartwatch, heb onderzoeken langs zien komen die stelden dat de applewatch redelijk precies is voor een polsmeting.Beetje all round: stappenteller, afstand tijdens wandelen, hartslagzone tijdens fietsen, GPS voor tracking route ...
Dat vindt Neet niet erg, hij kan aanvullen waar nodig. Je loopt vooral, maar fietsen gebeurt toch ook, niet?Veel kan ook met een goede smartwatch, heb onderzoeken langs zien komen die stelden dat de applewatch redelijk precies is voor een polsmeting.
Hangt er ook vanaf welke app je wilt gebruiken, kan me zo voorstellen dat je liever naar iets op je stuur kijkt dan op je pols. Horloges op het stuur werken alleen met een HS-band.
EDIT: oh wacht, dit is niet het elke rondje telt-topic.
Nee hoor

Ik ben bang dat ik niet zo zwaar meer ga met leg day, het enige waar ik nog wel een paar dagen spierpijn van kan hebben zijn splitsquats.... rot dingenMaar hoe reguleer jij dat legday volume en die cardio?