Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwa, gebeurt nu meestal ook niet. Als ik dan iets eet is het pizza tonijn ofzoBier maakt u hongerig dus zolang je na die biertjes niet het frituur binnenspringt voor een nachtelijke snack is er geen probleem denk ik![]()
Is tenminste nog ietwat nuttige voedingThxJe gaat goed vooruit man
Ff doortrainen en je gaat me straks nog inhalen op bank
haha
succes verder man, ik denk dat die paar biertjes niet al teveel kwaad kunnen, zolang je met mate drink....
het is niet het beste om te doen, maar je gaat er niet dood van :')
Haha stel je voor. Jij bent ook weer us in het jaar hier op DBB
Anyway, drink meestal opstap corona, dus daar drink je meestal ook geen 10 flesjes van
Zit ik in de bulk weer, geen voetbal meer, dus optimale omstandigheden. Als ik niet had gevoetbald was ik een stuk verder geweest qua kracht in de benen denk ik, aangezien ze dan veel meer rust hadden gekregen. Maar vind voetbal te leuk en te gezellig om mee te stoppen 

Kom trouwens echt tijd te kort voor DL. Om 11 uur fiets ik daarheen, 11:10 daar, 11:15 omgekleed, moet dan nog squat goed warminguppen etc. en moet om 1200 al weer weg 
Heb tot 11 uur les haha
en dan les begint weer om 12.15training verzet naar morgen, ben altijd k*tlam alsk van 8 tot 4 opschool zit in die warme lokalen en moet zo weg...

Squat ging lekker. Geen last meer van knie, was wel kapot na die setjes squat, kon amper lopen toen ik die stang terug rackteKom trouwens echt tijd te kort voor DL. Om 11 uur fiets ik daarheen, 11:10 daar, 11:15 omgekleed, moet dan nog squat goed warminguppen etc. en moet om 1200 al weer weg
![]()

Haha, skip wel us soms trainingen, maar voeg ze dan gewoon samen om geen spiergroep te missenHEY! HOW! ZO NI BEGINNE HE MAKKER!!
Blijve gaaan!!!![]()
Dinsdag is btw ook echt een k*tdag
Haha wel lekker gevoel idd, dat je zo terugrackt en bijna gewoon neervalt omdat je amper kunt staan

Mwa, gebeurt nu meestal ook niet. Als ik dan iets eet is het pizza tonijn ofzoIs tenminste nog ietwat nuttige voeding
---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------
ThxHaha stel je voor. Jij bent ook weer us in het jaar hier op DBB
Anyway, drink meestal opstap corona, dus daar drink je meestal ook geen 10 flesjes van
![]()
Dalijk in de zomer haal ik je wel inZit ik in de bulk weer, geen voetbal meer, dus optimale omstandigheden. Als ik niet had gevoetbald was ik een stuk verder geweest qua kracht in de benen denk ik, aangezien ze dan veel meer rust hadden gekregen. Maar vind voetbal te leuk en te gezellig om mee te stoppen
---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------
ThxHaha stel je voor. Jij bent ook weer us in het jaar hier op DBB
![]()
Dalijk in de zomer haal ik je wel inZit ik in de bulk weer, geen voetbal meer, dus optimale omstandigheden. Als ik niet had gevoetbald was ik een stuk verder geweest qua kracht in de benen denk ik, aangezien ze dan veel meer rust hadden gekregen. Maar vind voetbal te leuk en te gezellig om mee te stoppen
![]()
Ik verwacht ook niet van je dat je stilzit hahaWe zullen wel zien, ga nou cutten dus werkt niet echt in men voordeel haha
![]()
Haha, ik zit nu in zomerseizoen met sport.
Ook geen voordeel, want veel meer wedstrijden.
Dus moet wat meer rust nemen met trainingen om wel te presteren![]()
Hehe, zelfde omstandigheden dus ongeveerHaha, ik zit nu in zomerseizoen met sport.
Ook geen voordeel, want veel meer wedstrijden.
Dus moet wat meer rust nemen met trainingen om wel te presteren![]()
---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------
1ste dag, beetje inkomen in cut. Ongeveer 4200-4500 kcal, melk al -500 ml, geen 250 g kwark met noten meer, en geen 125g rijst meer. Morgen nog meer schrappen en dan volgende week overgaan op schema, of eind deze week.
Training 19 April 2010:
Pull Up:
8 x BW
8 x BW
8 x BW
Bent Over Barbell Row:
5 x 60 KG
8 x 85 KG
8 x 85 KG
8 x 85 KG
5 x 60 KG
Lat Pulldown:
5 x 60 KG
8 x 85 KG
8 x 85 KG
8 x 85 KG
5 x 60 KG
Barbell Shrugs SS Seated EZ-Bar Biceps Curl : (Pompuh)
8 x 100 KG SS 8 x 30 KG
8 x 130 KG SS 8 x 30 KG
8 x 130 KG SS 8 x 30 KG
8 x 130 KG SS 8 x 30 KG
8 x 100 KG SS 8 x 30 KG
Standing Dumbbell Curl SS BOR: (Nog meer pompuh)
8 x 15 KG SS 8 x 60 KG
8 x 15 KG SS 8 x 60 KG
8 x 15 KG SS 8 x 60 KG
Trainingstijd: 40 min.
Comment Op Training:
Lekkah![]()
Ben pas paar weken bezig hé daarmee, druk hem (nog) niet uit. Rond welk gewicht zou ik dan moeten zitten volgens jou? ;pJe clean valt me tegen.
Druk je hem ook uit of niet?
Ben pas paar weken bezig hé daarmee, druk hem (nog) niet uit. Rond welk gewicht zou ik dan moeten zitten volgens jou? ;p
Ging verder wel lekker, nog ff high setje bankdrukken er tussen door, hadk zin in 
)
)