AndroidHealthClinic

DJ training

• Topic Starter Topic Starter
dit keer maar 4 oefeningen UB, maar wel de moeite waard zeker:
- bench press
10x 40kg
8x 50kg
12x 60 (zoveel reps om me trainingsmaat beetje te kloten, die met moeit 3 reps haalde met 60kg:))6x 70kg
3x 75kg (PR!!! 1x 70kg had ik al gehaald, nu 3x)

- db rows
10x 15kg
10x 20kg
8x 30kg
2x4x 35kg
2x 4x 40kg (PR!!!)

- bb curls
21en met 25kg (PR!!!! eerst deed ik met 20kg)

- deadlifts
6x 60kg
6x 75kg
6x 94kg (pr!!!)

ja ik weet het, deadlift volume te klein maar geen tijd meer.

door dit alleen maar compound shit (heavy) en veeel eten als t lukt kom ik wel bij maar verdwijnt me meeste definitie...

ik houd dit vol tot ik 80kg BW heb dan ga ik toch wat meer weer op definitie (blijf wel bulken, maar dan clean + split schema)

ik ben geen breezah, maar ook geen pure powerlifter, het moet er wel een beetje uitzien...dus nog 3kg BW eraan en dan de split en clean bulk in:P

Met definitie bedoel je isolatie oefeningen? Definitie krijg je door lager in je vet% te gaan. ;)

Met definitie bedoel je isolatie oefeningen? Definitie krijg je door lager in je vet% te gaan. ;)

ja dat bedoel ik niet maar ik doe nu bv. alleen benchen voor de borst enz. je groeit wel in kracht door mijn training en me armen worden dikker maar me borst, triceps enz. groeien niet zo als dat ze apart worden aangepakt (logisch). Nu is mn training gericht op kracht en massa, straks meer op fysiek. (oftewel beetje van powerlif-achtige trainingen naar echt bb)

ja dat bedoel ik niet maar ik doe nu bv. alleen benchen voor de borst enz. je groeit wel in kracht door mijn training en me armen worden dikker maar me borst, triceps enz. groeien niet zo als dat ze apart worden aangepakt (logisch). Nu is mn training gericht op kracht en massa, straks meer op fysiek. (oftewel beetje van powerlif-achtige trainingen naar echt bb)

:roflol:

nee, ik train geen schouders, ook geen borst enz. ik doe alleen maar compund tot ik 80kg weeg, eerst sterker worden massa pakken:P

Hoe komt het dat slappere mannekes als mij die ook nog eens langer trainen veel meer nuttige aandacht krijgen dan ik?
vriendjespolitiek:P

Hoe komt het dat slappere mannekes als mij die ook nog eens langer trainen veel meer nuttige aandacht krijgen dan ik?
vriendjespolitiek:P

Hij heeft het door! Nouja, voor levenslange karma wil ik wel je vriendje zijn :D
Grapje natuurlijk.

Ik stel voor van eerst jezelf een deftig voedings -en trainingsschema aan te meten, want hetgene je nu doet is jezelf voor de gek houden.

1) je traint geen schouders. Je zegt dat je alleen compounds wil doen voorlopig? Wel, steek die BB boven je kop en doe military presses.

2) je traint geen benen, omdat je geen squat rek hebt. Doe dan lunges of iets dergelijks dat je wel kan doen. Er zijn genoeg oefeningen waaruit je kan kiezen.

3) je voedingsschema is misschien goed voor een kind van 12 jaar, maar niet voor iemand die serieus aan BB denkt te beginnen. Bepaal je streefgewicht, bereken de benodigde Kcal om er te geraken en stel een schema samen met VOEDZAME ingrediënten. Chocopasta is GEEN voedzaam voedsel!
Eet 6-7 keer per dag een evenwichtige maaltijd en, of je nu enkel isolatie of compound doet, groeien zal je.

4) Snuffel eens rond in de trainingssectie op dit board. Er staan duizend-en-één trainingsmethoden op die werken. Kijk wat het beste is voor jou en je doelen, en begin eraan. Ondersteund worden door een goed schema waarop je altijd kan terugvallen is beter dan weken/maanden/jaren aanklooien.

Dit is niet bedoeld om je af te zeiken, ik geef je enkel nuttige info (dat wou je toch? ;) )
Veel succes!

PS: proficiat met je PR's, maar met een deftig schema had je die al lang gehaald.;)

Niet zeuren maar trainen :p

De hoofdreden voor een log is toch wel dat je zelf je progressie kunt volgen, dat anderen mee kunnen kijken is leuk erbij :cool:

Hij heeft het door! Nouja, voor levenslange karma wil ik wel je vriendje zijn :D
Grapje natuurlijk.

Ik stel voor van eerst jezelf een deftig voedings -en trainingsschema aan te meten, want hetgene je nu doet is jezelf voor de gek houden.

1) je traint geen schouders. Je zegt dat je alleen compounds wil doen voorlopig? Wel, steek die BB boven je kop en doe military presses.

2) je traint geen benen, omdat je geen squat rek hebt. Doe dan lunges of iets dergelijks dat je wel kan doen. Er zijn genoeg oefeningen waaruit je kan kiezen.

3) je voedingsschema is misschien goed voor een kind van 12 jaar, maar niet voor iemand die serieus aan BB denkt te beginnen. Bepaal je streefgewicht, bereken de benodigde Kcal om er te geraken en stel een schema samen met VOEDZAME ingrediënten. Chocopasta is GEEN voedzaam voedsel!
Eet 6-7 keer per dag een evenwichtige maaltijd en, of je nu enkel isolatie of compound doet, groeien zal je.

4) Snuffel eens rond in de trainingssectie op dit board. Er staan duizend-en-één trainingsmethoden op die werken. Kijk wat het beste is voor jou en je doelen, en begin eraan. Ondersteund worden door een goed schema waarop je altijd kan terugvallen is beter dan weken/maanden/jaren aanklooien.

Dit is niet bedoeld om je af te zeiken, ik geef je enkel nuttige info (dat wou je toch? ;) )
Veel succes!

PS: proficiat met je PR's, maar met een deftig schema had je die al lang gehaald.;)

ik heb zoiets als : ouders:S

ik moet het doen met wat ik heb:
melk, boterhammen en soms kwark als me moeder een goede bui heeft:P

ik heb zoiets als : ouders:S

ik moet het doen met wat ik heb:
melk, boterhammen en soms kwark als me moeder een goede bui heeft:P

Ik snap dat ouders af en toe eens kunnen moeilijk doen als het gaat om voeding e.d., maar ze moet toch ook inzien dat chocopasta niet echt goed is voor je. Ik kan me niet inbeelden dat je moeder een probleem maakt als je kip i.p.v. choco tussen je boterhammen doet, of wel?

Toen ik bij m'n ouders woonde had ik er totaal geen problemen mee, mijn moeder heeft me zelfs geholpen met mijn voedingsschema!

Terug
Naar boven