MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij moet toch wel zieke traps hebben? lekkere training verder!
Maar ik hoop daar de komende weken verandering in te zien!Flinke training bro!
Moet wel steeds wennen dat je dumbbell gewicht optelt
Denk steeds dat je 60kg dumbbells in je handen hebt hehehehe
En die traps van je moet wel flink aanwezig zijn of niet?
Onze db's gaan helaas niet hoger dan 50 
Recomposition: DJR89
Kcal:
Maandag/Woensdag/Vrijdag: 4000 kcal
Dinsdag/Donderdag/Zaterdag: 2500 kcal
Zondag: 1500 kcal
Training A: Borst/Rug/Optional
Training B: Schouders/Benen/Optional
Week 1
Maandag: A
Dinsdag: off
Woensdag: B
Donderdag: off
Vrijdag: A
Zaterdag: HIIT conditionering
Zondag: light cardio conditionering
Week 2:
Maandag: B
Dinsdag: off
Woensdag: A
Donderdag: off
Vrijdag: B
Zaterdag: HIIT conditionering
Zondag: light cardio conditionering

Vind het nog steeds een knappe deadlift. Knappe shrugs ook trouwens, altijd een lastige spier om aan te spannen vind ik persoonlijk. Voeding ook goed voor elkaar zoals altijd zie ik, kunnen we nog wat van leren. succes!
p*ssy stats, I know
Maar ik denk dat ik op de incline wel 34x2 dumbbells kan pakken, moet wel even iemand vragen om te spotten. Lekker om oefeningen als chin ups enzo te verbeteren, vind dat soms echt wel het beste, gewoon lekker met bw bezig zijn!

Ahja, goed eten (3800 kcal), slapen en vrijdag opnieuw knallen. Iedereen heeft mindere dagen. De training was een beetje chaotisch, maar vanaf vrijdag houd ik me strikt aan mijn trainingsschema.flink wat kcal's man. over hoeveel maaltijden verdeelde je dat?

Feedback
Schouderblessure blijft maar terugkomen, ik vind het een beetje lastig om mijn schouders te trainen zo. Daarnaast een steek in mijn knie. Shit man, ik voel me oudAhja, goed eten (3800 kcal), slapen en vrijdag opnieuw knallen. Iedereen heeft mindere dagen. De training was een beetje chaotisch, maar vanaf vrijdag houd ik me strikt aan mijn trainingsschema.

Heb je ook de last bij DB OH Press?
Anders zou ik gewoon BB laten voor wat het is en je even op DB's focussen.
Schijnt sowieso voor spiergroei en alles ook nog eens goede stimulans te geven
Niks zo last namelijk als een blessure die je van zwaar trainen afhoudt...
)
). Elke week voor single PRs gaan is ook niet verstandig. Ik wil mijn deadlift (en squat) eigenlijk consequent opbouwen. Ik ga mij dit weekend eens inlezen in het 5/3/1 principe. Lekkere cg chinups, goeie 4kcal ook weer. Moet echt goed voelen man.
Wat zie je verder in de spiegel?

Aight aight, klinkt goed dan. Gewoon lekker blijven meten en wegen per week/2 weken, alles in de gaten houden.
Doe je verder nog cardio ofzo?