Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rust maar even uit gozer! Weg blijven van die griep zoals ik vorige week lijkt me een goed plan!![]()
Preventief wat extra vitamientjes en rust kan zeker geen kwaad man![]()
Goeie training hoor , knap als je maar weinig energy hebt ! en voeding ziet er hnggg uit ! eitjes,hamburgers nom nom nom
Ei+hamburger is inderdaad een heerlijke combinatie. Good to have you back!Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen
![]()
Fijn dat je weer hard aan de slag kunt! Goede training, progress gaat lekker man![]()

Verstandig van je Dave om even rustig aan te doen. Lekkere training ook! Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je pullups![]()
Ziet er goed uit Dave, alweer 100% fit? Voel je je beter op high fat/low carb dan high carb/low fat.
Ik voel me zeker het best op een high carb dag wanneer ik pizza en pannekoeken eet.
Het probleem met low carb dagen dat ik 's avonds honger had, maar ik eet nu meer veggies, dus het hongergevoel is gelukkig geen issue meer. En jij?Thanks man! Ik voel me '100% Body & Fit', 79.5% fit dus.![]()

Jij ook al tegenvallende benchGister gek gedaan Dave?
![]()
Ik merk dat als ik even niet getraind heb, mijn pushes het snelst kracht inleveren. Pulls en LB's zijn altijd vrij consistent geweest.Hahaha! Mooi om te horen!Thanks man! Ik voel me '100% Body & Fit', 79.5% fit dus.Ik voel me zeker het best op een high carb dag wanneer ik pizza en pannekoeken eet.
Het probleem met low carb dagen dat ik 's avonds honger had, maar ik eet nu meer veggies, dus het hongergevoel is gelukkig geen issue meer. En jij?