- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat hard bro, flink volume weer! Brotip: Pizza (degene met skeere bodem van Ristorante, geen big Americans) in de aanbieding bij AH![]()
Damn gozer! Goede training hoor...mooie gewichten en volumes! En 3800kcals..HNNNNG...![]()
Waarom 2 refeeds/week? Zit je dan zo laag op andere dagen?
Klinkt goed man! 2 refeeds!Wat eet je zoal tijdens een refeed? Voornamelijk carbs of toch ook gewoon vetten?
DB Row 10x30 10x30 20x30
Wat heb je dan net voorgehad met je knie bro?
Wordt wel even compenseren ;p

Voeding ziet er goed uit, die refeeds lijken me super chill! NEtte training, met name overheadSterkte met je knie, hopelijk kun je weer snel pijnvrij trainen! Hopelijk gaat jou cut wat sneller dan die van mij, lijkt net of ik amper meer burn. Sta nog altijd op 87 kg, terwijl voeding al richting de 2400 is en vaak ook rond de 2000. ME cannot understand, wellicht stress.. :l Ik ga nog wat concepten toevoegen vanavond aan me log en vanaf vandaag is het volledige focussen op mijn cut en STRICT. Succes bro en laten we even een meet plannen! Ben deze maand extreem druk vanwege thesis, vakken die ik moet volgen en werk. Eind maart ben ik vrij van alle vakken, en heb ik veel tijd!
Sterke OHP's en chins hoorWelk Indonesisch restaurant was dat eigenlijk in Eindhoven?
Thanks gozer! Ziet er goed uit! Ga ik onthouden voor als ik weer een keer in EHV ben![]()