Aangezien het gelukkig weer een stuk beter gaat met mijn knie, wil ik rustig meer LB werk toevoegen. Deze implementeer ik echter in de UB trainingen, aangezien ik het niet waard vind om voor low volume LB werk naar de gym te gaan. Ik blijf alsnog 3x trainen, d.m.v. een ABA BAB rotatie.
A:
OHP 4x4-6
CHINS 4x4-6
INCL BP 4x4-6
BOR 4x4-6
DEADLIFT 3x3-5
(evt arms)
B:
BP 4x4-6
CHINS 4x4-6
OHP 4x4-6
DB ROW 4x4-6
SQUAT 3x3-5
(evt core/hams)
Maandag 16-03-2015
A
Overhead Press
warmup
4x65
3x65 4e fail
4x60
4x60
Chin-ups
4xBW+10
4xBW+10
4xBW+10
4xBW+10
Incline Bench Press
5x55
5x55
5x55
5x55
Bent-over Row
5x70
5x70
5x70
5x70
Deadlift
5x100
5x100
5x100
Armen
3x10x50 preacher curl (machine)
3x10x50 tricep dip (machine)
Feedback
Prima. Ik denk dat veel compounds voor zoveel mogelijk kracht- /spierbehoud gaan zorgen in de cut, zolang ik goed blijf herstellen. Het LB volume blijft vooralsnog beperkt, wegens de knie. Daarom heb ik deads en squats in de UB trainingen verwerkt, omdat het te weinig is voor een aparte training. Uiteraard ben ik van plan om meer LB werk te doen in de nabije toekomst.
Prima training bro, mirin 45kg db's

De seated OHP, is dat een machine? Hammer grip fan checking in! Handig die link, zocht zelf ook nog een paar
Dankje Shady! De seated OHP is een Hammer Strength machine, plate loaded. Mijn voorkeur gaat uit naar barbell OHP, maar ik vind deze machine wel fijn voor afwisseling. Hammer grip OHP heb ik nog niet geprobeerd (excuses voor de verwarring), bevalt je dat goed?
Die knee wraps waren chill om uit te proberen, maar ze zijn momenteel niet op voorraad bij XXL. Een maat van mij heeft Badboy knee wraps volgens mij, ik zal ze deze week checken.
Lekkere chins & rows gozer!!!
Thnx Marv! Rug oefeningen gaan best goed de laatste tijd, ben ik heel blij mee.
Welkom! Ik zal foto's posten, zodra er duidelijk zichtbare progressie is na de cut. De meest recente foto staat op pagina 72, post #2144.
Heb je trouwens veel rust tussen setjes of knal je hem gewoon door?
Tijdens de 'main' oefening (eerste vd training) rust ik het langst. Ik houd het niet bij, maar het zal toch wel ruim 2 min zijn. Daarna ben ik goed opgewarmd en knal ik wel door, 45-60 sec max ongeveer. En jij?
He man, Nee ik heb geen ervaring zelf. Maar zit er wel aan te denken om in ieder geval sleeves te gaan gebruiken. Hoewel ik geen echt knieklachten heb weet ik wel dat mijn rechterknie niet 100% apk meer is. Met basketball nog wel eens wat pijntjes. Beter dus uit voorzorg in ieder geval sleeves gaan gebruiken denk ik. Wraps nog helemaal geen ervaring mee.
Knieproblemen en basketball, ik hoor het wel vaker. Ik heb daar vroeger gelukkig nooit last van gehad (wel rugpijn). Misschien heb je (en anderen uiteraard) hier iets aan?
http://www.boxlifemagazine.com/training/knee-wraps-vs-knee-sleeves-whats-the-difference
En ik ben het met je eens wat de voorzorgsmaatregelen betreft. Misschien valt de pijn NU wel mee, maar je weet nooit wat voor gevolgen dit kan hebben over 5-10 of 20 jaar. Ik sprak laatst een ex-powerlifter aan in de gym betreffende pijnlijke knieen en hij zei meteen dat knee wraps heel verstandig zijn. Hij zei ook dat hij jaren geleden ruim 200-250+ deadliftte, maar daar nu pas last van heeft. Fucked up knieen wil je echt niet. :s
Wow sterke Chin ups man! En nette Dumbell rows! BEAST , sterkte nog met je knie.
Dankjewel bro, het gaat al een stuk beter. Ik bouw het LB volume weer op.