DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Hè dave! Gebruik je je wraps als bescherming of om je lifts te verbeteren? Wraps werken nl, afgezien van wat t meest gedacht wordt, helemaal niet beschermend, andersom juist! Ze verbeteren enkel je lifts. DIt omdat ze als veer werken oid. http://www.google.nl/url?sa=t&sourc...MQFjAB&usg=AFQjCNFqpE48r4_8ExvfQ6tPgabbM7RR6A Als je googled Vind je er genoeg info over. JuSt though id let you know
Ik heb de wraps inderdaad voor de bescherming van de knieen gekocht. Ik heb er nu 2x mee getraind zonder post-workout kniepijn. Daardoor hebben de wraps wel de indruk gewekt beschermend te werken. Echter zijn twee trainingen onvoldoende om conclusies te trekken betreffende de bescherming. Ik ga me daar meer in verdiepen. Heel interessant, dankjewel!

Je hebt absoluut gelijk, het wordt een stuk lastiger om een hoge hoeveelheid koolhydraten te eten. Ik ga de kh inname inderdaad verlagen, ik voel me energiek op 100-150g kh met iets meer vetten (~100g). Gelukkig ga ik niet hardcore paleo eten en ben ik niet bang om eventueel in het grijsgebied te zoeken naar koolhydraatbronnen: honing en witte rijst.