DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Donderdag 30-04-2015
Bench Press paused
warmup
3x65
10x60
schouderpijn
Incline DB Press
5x30
5x30
5x30
10x20
10x20
ging wel
DB Row
5x35
5x35
5x35
Deadlift
warmup
5x140
5x140
5x140
Chin-ups
8xBW
8xBW
8xBW
Armen
lichte close grip bench, db curls en machine dips.
Feedback
Ik begin naderhand een beetje moe te worden van die kleine pijntjes. Dan is het mijn schouder, dan weer mijn knie en dan weer mijn rug.
Ok, genoeg gezeik.
Ik heb voor woensdagochtend een afspraak gemaakt met de fysio. Het wordt tijd om de oorzaak van die mini blessures te achterhalen.
---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------
Ja sinds januari/februari eigenlijk. Ik werd gisteren helemaal gek in de bios (Avengers 2) omdat ik mijn been niet kon strekken. Gelukkig kon ik in de pauze van plaats wisselen zodat dat wel kon, feltgoodman.
Dat durf ik niet te zeggen, ik heb het nog niet voldoende onderzocht. Ik squatte voorheen met de knieen en voeten iets naar buiten, maar ik probeer nu iets meer naar voren te wijzen.
Komt goed, volgende week woensdag fysio!
Bench Press paused
warmup
3x65
10x60
schouderpijn
Incline DB Press
5x30
5x30
5x30
10x20
10x20
ging wel
DB Row
5x35
5x35
5x35
Deadlift
warmup
5x140
5x140
5x140
Chin-ups
8xBW
8xBW
8xBW
Armen
lichte close grip bench, db curls en machine dips.
Feedback
Ik begin naderhand een beetje moe te worden van die kleine pijntjes. Dan is het mijn schouder, dan weer mijn knie en dan weer mijn rug.
Ok, genoeg gezeik.
Ik heb voor woensdagochtend een afspraak gemaakt met de fysio. Het wordt tijd om de oorzaak van die mini blessures te achterhalen.---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------
Nog steeds last van knie bij de squat? Ik ken de problemen met stance, kan je aanraden om erop blijven te oefenen, zelfs als je de juiste stance gevonden hebt![]()
Ja sinds januari/februari eigenlijk. Ik werd gisteren helemaal gek in de bios (Avengers 2) omdat ik mijn been niet kon strekken. Gelukkig kon ik in de pauze van plaats wisselen zodat dat wel kon, feltgoodman.
Maakt het hele knieën naar binnen of buiten drukken nog uit tijdens de squat?
Dat durf ik niet te zeggen, ik heb het nog niet voldoende onderzocht. Ik squatte voorheen met de knieen en voeten iets naar buiten, maar ik probeer nu iets meer naar voren te wijzen.
Klote van die squats man! Ik vind zelf de wijde stand ook iets fijner aanvoelen![]()
Komt goed, volgende week woensdag fysio!