DBBdominik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn macro's zijn crappyHehe thnx, cutten hoeft niet per se saai te zijn. Het lastige is om zinvolle invulling te geven aan de kleine hoeveelheid kcal (al helemaal messed up met jouw macro's, RIP).

Lekker eten man en goed om te horen dat het beter gaat met je knieën beste!
Mijn macro's zijn crappyTrouwens goed om te horen dat je knietjes weer goed zijn
![]()
Heb je niet overwogen om je plan van aanpak te herzien? Die macro's lijken me zwaar slopend. En dankje!

Ja meerdere keren al zelfsmaar wil nou een goeie set maken richting shredded-state..
En met een calorie-deficit van 3500kcal per week is het nog niet eens heel veel.. De 500 van de trainingsdagen zitten alleen verwerkt in de rustdagen, die worden dus extra belast
![]()
Netjes man! Ja zit op trainingsdagen op <2500. Deficit is dan ~2800 calorien. Ik heb het ingevoerd en ga het gewoon proberen. Liever iets langzamer vet verliezen dan krachtverliezen![]()
Klinkt als mijn aanpak..Ja meerdere keren al zelfs
maar wil nou een goeie set maken richting shredded-state..
En met een calorie-deficit van 3500kcal per week is het nog niet eens heel veel..
De 500 van de trainingsdagen zitten alleen verwerkt in de rustdagen, die worden dus extra belast![]()
Daarom pak ik langzaam die van Dave

Daarom pak ik langzaam die van DaveBeter vol te houden [emoji14]
't Is inderdaad eens wat puzzelen en zoeken waar je uzelf goed bij voelt, kan volhouden en progressie mee maakt. Heb Carb Backloading, IF en dergelijke allemaal eens getest. weet het nog steeds niet![]()

Ik raad je aan om het boek The Ultimate Diet 2.0 van Lyle McDonald door te nemen. Het komt deels over met jouw voedingspatroon (doordeweeks deficit, in het weekend flinke carb-up). Hopelijk heb je er iets aan! Ben je al bekend met het principe?![]()
Ben er wel mee bekend inderdaad, maar hou me lekker aan mijn eigen plan. Rustdagen gaan hooguit bij uitzondering lager dan 1800kcals aan voeding..moet nu de weekenden maar proberen wat meer normaal te doen.. Je gewicht zakt goed trouwens! Ook meer tevreden met je spiegelbeeld ook?
Nette training bro, gewicht gaat ook goed! Planken met 20kg doe ik je niet na haha, legt iemand t dan op je of hoe pak je dat aan?
Da's een stevige training hombré. Bambix/brinta + whey + honing + banaan is ultieme post/pre-workout maaltijd. Energie voor 3!
Flinke training ! ben even weg geweest wat zijn momenteel je krachtstats?