- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey masterchef,
Hoe breng jij je pasta op smaak? Ikzelf had gisteren pasta gemaakt, smaakte naar plastic(bak niks van koken
)
K meen wel is gelezen te hebben dat je je bench wat omhoog wilde hebben, volg je nu een bepaald idee om deze te verbeteren of?
Hey masterchef,
Hoe breng jij je pasta op smaak? Ikzelf had gisteren pasta gemaakt, smaakte naar plastic(bak niks van koken
)
Pas ook wendler toe sinds vandaag
Ben al gelijk weer in love![]()
Ziet er goed uit! Wat is dat precies in die ovenschaal?
Chicken tonight hawai of andere is ook heerlijk en zit redelijk weinig kcal in.

Fack, ik ga hem volgende week ook weer maken.
Ik dacht er aan om keer meer kwark te doen dat het meer cake wordt, ooit geprobeerd?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE me jelly as **** bro! Je meals blijven een waar genot om te zienHier mijn post-workout (mits er iets van overblijft) voor vanavond. Zometeen schouders/benen knallen!
Banana Protein Bread
Chocolate Protein Bread
http://i.imgur.com/DVChLx7.jpg
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE me jelly as **** bro! Je meals blijven een waar genot om te zien![]()
Hoe gaat het verder met de cut? Tot het nieuwe jaar doorgaan toch? En daarna bulken of?
Succes met wendler, mogen de gains en kracht met je zijn!
*Proteinbreadheaven*
Benen trainen is sowieso overrated, daar letten chicks toch niet op snapje
gewoon elke dag biceps pompen en bankdrukkertThanks bro, ik ben zo'n 2 weken geleden gestopt met cutten. Nu eet ik wekelijks iets boven onderhoud en kijk ik waar mijn 1RM maxes liggen, zodat ik mijn Wendler gewichten goed kan inplannen. Het doel voor de komende 6-7 maanden is rustig recomp/bulken (~1500 kcal boven onderhoud wekelijks met carb/kcal cycling) en dan eventueel in de zomer cutten. Ik maak nog geen plannen voor na de zomer, want dan gaat er veel veranderen (afstuderen, hoogstwaarschijnlijk verhuizen etc).
Benen trainen is sowieso overrated, daar letten chicks toch niet op snapjegewoon elke dag biceps pompen en bankdrukkert
Mooi man.
Heb je al een idee van je 1RM op de grote oefeningen?
En ik train mijn benen al standaard, ik fiets nogal veel jwz =$
Dankje Tim! Ik ga in 2014 nog harder werken dan dit jaar. Ik heb van mijn fouten geleerd en ik verwacht meer progressie te boeken!Nice train bro
Mooi plan van aanpak ook met duidelijke onderbouwing!
Ben benieuwd wat het voor je gaat doen!![]()
Je wordt een ****ing beest!
Ga ervoor man 2014 gaat jou jaar worden![]()

Dat is wel de bedoeling ja!
Ik ga mijn lifts wel rustig opbouwen, ik heb geen zin in nog een blessure zoals in augustus. Toen ging ik hard op Wendler, maar ik maakte een fout tijdens het deadliften. Byebye gains. Safety first, dat heb ik inmiddels wel geleerd.

Tell me about it
Ken dat gevoel helaas maar al te goed...