- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van weighted chins en dips heb ik vrij weinig verstand qua verhogen, maar vind de compounds wel reëel man
Ga ervoor bro!

I wish you a merry Liftmass and a squatty New Year.
2014 wordt jouw jaar man! Geniet van de komende dagen.
Aan u ook de beste wensen, geniet ervan! 2014 wordt een goed jaar!
Wij hebben hier lekker 'Dutch Snow', of zoals de rest van de wereld het noemt: rain.Haha Nice, wat ga je eten? Typisch kerst of uit eten?

We hebben geprobeerd om voor de 2e Kerstdag te reserveren bij een restaurant, maar dat was al weken van te voren volgeboekt. Dus uiteten hebben we zondag al gedaan (Grieks eten is belachelijk lekker!)
We blijven rustig met de familie thuis eten. Gisteren vooral veel vis (zalmforel) en andere lekkernijen gegeten.
Vandaag gaan we volgens mij gourmetten (ja cliche as fuk, maar wel heerlijk, hnnng).
Ohja, ik val straks ook de cake aan, die is gisteren al half gesneuveld. 'Finish Him'.
Fijne feestdagen!![]()

Mortal combat fan zie ik?
Lekkere training man, geniet ervan!![]()
Haha moh laat het smaken, heb gister al gegourmet, vanavond all you can eat sjinees. Fijne dagen kerel!
Gourmettendat mis ik hier stiekem wel een beetje! Eet smakelijk vandaag
Vandaag na 18.00 een 24h fast en vanaf maandag Leangains cut op 2400/1700, hopelijk gaat er een kilo van af. Vanaf 6 januari Wendler! Heb er zin in!Lekkere trainingssessie man!
Vanaf 6 januari lekker de bulk starten neem ik aan?
Thnx! Jazeker, ook al wil ik het niet 100% een bulk noemen, meer een recomp eigenlijk. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in. Mijn vorige Wendler-zomer was een succes! Op naar de 200kg DL, dat is een van mijn voornemens voor 2014, heb ik dit jaar helaas niet kunnen redden.

Met goed gedegen voedingsschema moet dat zeker lukken man!
Ben wel benieuwd naar je opzet en alles, heb je het al beetje uitgeschreven allemaal?
Mooi man, ik kan al wat bijleren van jouw Push/Pull/Legs opzet.
Hoe heb jij de vreetfestijn/periode overleefd?

Bedankt, tof om te horen!
Ah ik begin niet eens over de vreetfestijnen (ja meervoud), I went full r*tard, cry evertiem. Nu een weekje cutten en het komt wel goed!
En jij?