AndroidHealthClinic

DJR89 - Powerbuilding Log

waar wil je uit gaan komen dan qua lifts?

• Topic Starter Topic Starter
waar wil je uit gaan komen dan qua lifts?

Op korte termijn (~6-8 maanden) wil ik weer de 100kg bench aantikken, 80kg military press, 150kg atg squat en 180-200kg deadlift. Daarnaast chins en dips met 50kg+bw. Wellicht te ambitieus, maar ik leg de lat graag hoog voor mezelf.

Van weighted chins en dips heb ik vrij weinig verstand qua verhogen, maar vind de compounds wel reëel man ;)
Ga ervoor bro!

I wish you a merry Liftmass and a squatty New Year.

2014 wordt jouw jaar man! Geniet van de komende dagen.

Mooie doelen Dave! Prettige kerstdagen!

Woensdag 25-12-2013
Benen/Core

#Squat4Jesus
Leg press warmup 30x100
squat:
40x10 ATG
60x10 ATG
60x10 ATG
80x10 ATG
80x10 ATG
80x10 ATG
90x5 ATG
100x3 ATG

Leg Extension
60x10
60x10
60x10
60x10
60x10
60x20

Stiff-legged Deadlift
60x10
60x10
60x10
60x10

Standing Calf Raise
60x20
80x20
90x20
100x20
105x20

Leg Raise
BW x10
BW x10
BW x10
BW x10

DB side bend
48x50 (2x24 db)
52x30
52x30

Feedback
Vandaag voor reps gegaan om de benen hard af te maken voor het vreetfestijn vanavond.

Voeding
Full r*tard.

Van weighted chins en dips heb ik vrij weinig verstand qua verhogen, maar vind de compounds wel reëel man ;)
Ga ervoor bro!

Thanks bro, ik heb er zin in! Sowieso tot mei/juni beasten en dan evt. voor de zomer iets cutten. Merry XMAS, vreet ze en geniet ervan! :D

I wish you a merry Liftmass and a squatty New Year.

2014 wordt jouw jaar man! Geniet van de komende dagen.

Oh Christmas gains, Oh Christmas gains! :D Aan u ook de beste wensen, geniet ervan! 2014 wordt een goed jaar!

Mooie doelen Dave! Prettige kerstdagen!

Dankje Marvin, geniet van je zonnige vakantie en feestdagen! :D Wij hebben hier lekker 'Dutch Snow', of zoals de rest van de wereld het noemt: rain.

Haha Nice, wat ga je eten? Typisch kerst of uit eten?

Haha Nice, wat ga je eten? Typisch kerst of uit eten?

We hebben geprobeerd om voor de 2e Kerstdag te reserveren bij een restaurant, maar dat was al weken van te voren volgeboekt. Dus uiteten hebben we zondag al gedaan (Grieks eten is belachelijk lekker!)

We blijven rustig met de familie thuis eten. Gisteren vooral veel vis (zalmforel) en andere lekkernijen gegeten.

Vandaag gaan we volgens mij gourmetten (ja cliche as fuk, maar wel heerlijk, hnnng).

Ohja, ik val straks ook de cake aan, die is gisteren al half gesneuveld. 'Finish Him'.

Fijne feestdagen! :D

We hebben geprobeerd om voor de 2e Kerstdag te reserveren bij een restaurant, maar dat was al weken van te voren volgeboekt. Dus uiteten hebben we zondag al gedaan (Grieks eten is belachelijk lekker!)

We blijven rustig met de familie thuis eten. Gisteren vooral veel vis (zalmforel) en andere lekkernijen gegeten.

Vandaag gaan we volgens mij gourmetten (ja cliche as fuk, maar wel heerlijk, hnnng).

Ohja, ik val straks ook de cake aan, die is gisteren al half gesneuveld. 'Finish Him'.

Fijne feestdagen! :D

Mortal combat fan zie ik? :P
Lekkere training man, geniet ervan! :thumbs:

Haha moh laat het smaken, heb gister al gegourmet, vanavond all you can eat sjinees. Fijne dagen kerel!

Gourmetten:heart: dat mis ik hier stiekem wel een beetje! Eet smakelijk vandaag

Gourmetten:heart: dat mis ik hier stiekem wel een beetje! Eet smakelijk vandaag

Altijd lekker ja! Ah, ik weet zeker dat ze in Thailand ook heerlijk eten hebben, of niet!

Training van gisteren:

Vrijdag 27-12-2013
Push

Bench Press
bar x30
40x10
50x5
60x5
70x5
80x5
90x4 (laatste 2 assisted)
60x10 SS 40x10

Incline Bench Press
40x10
50x10
50x10
50x10

Dips
BW x5
BW x5
BW+10 x5
BW+10 x5
BW+10 x5

Seated DB Press
26x4 (assisted, was net iets te veel na de presses)
24x4
22x4
20x5
-dit was te kijken of ik 2 presses (borst en schouder) op 1 dag kan combineren in Wendler. Als ik schouders na borst ga doen, houd ik het wel bij lateral raises (advies van Ian McCarthy) en upright rows, geen/minder presses.

Lateral Raise
10x10
10x10
10x10
10x10

Seated Press, behind the neck\
30x10
30x10
30x10
35x6
30x15

Facepulls
25x20
45x10
60x10
60x10
60x10

Reverse Pec Deck
25x20
25x20
25x20

Armen
~12 sets armen

Feedback
Aardige push-sessie. Dit was meer een experiment om te kijken hoe ik borst en schouders voortaan ga combineren op de vrijdag. Borst wordt sowieso 2-3 oefeningen (Wendler BP, dips en evt. incline db's) en schouders geen press: lateral raises en upright rows lijken me een prima alternatief. Presses doe ik wel op de OHP dag (icm flyes voor de borst).

Voeding
~3500 kcal

Nu even een weekje cutten (behalve NYE), zodat ik met een minder schuldgevoel de nieuwe fase in kan. :P Vandaag na 18.00 een 24h fast en vanaf maandag Leangains cut op 2400/1700, hopelijk gaat er een kilo van af. Vanaf 6 januari Wendler! Heb er zin in!

Lekkere trainingssessie man! :)
Vanaf 6 januari lekker de bulk starten neem ik aan?

Lekkere trainingssessie man! :)
Vanaf 6 januari lekker de bulk starten neem ik aan?

Thnx! Jazeker, ook al wil ik het niet 100% een bulk noemen, meer een recomp eigenlijk. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in. Mijn vorige Wendler-zomer was een succes! Op naar de 200kg DL, dat is een van mijn voornemens voor 2014, heb ik dit jaar helaas niet kunnen redden.

Thnx! Jazeker, ook al wil ik het niet 100% een bulk noemen, meer een recomp eigenlijk. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in. Mijn vorige Wendler-zomer was een succes! Op naar de 200kg DL, dat is een van mijn voornemens voor 2014, heb ik dit jaar helaas niet kunnen redden.

Met goed gedegen voedingsschema moet dat zeker lukken man! :D
Ben wel benieuwd naar je opzet en alles, heb je het al beetje uitgeschreven allemaal?

Met goed gedegen voedingsschema moet dat zeker lukken man! :D
Ben wel benieuwd naar je opzet en alles, heb je het al beetje uitgeschreven allemaal?

Grotendeels wel, ben nu nog alle details aan het uitwerken; rep ranges, oefening volgorde, progressie etc. Ik post mijn volledige schema dit weekend!

Mooi man, ik kan al wat bijleren van jouw Push/Pull/Legs opzet.
Hoe heb jij de vreetfestijn/periode overleefd?

Mooi man, ik kan al wat bijleren van jouw Push/Pull/Legs opzet.
Hoe heb jij de vreetfestijn/periode overleefd?

Bedankt, tof om te horen!

Ah ik begin niet eens over de vreetfestijnen (ja meervoud), I went full r*tard, cry evertiem. Nu een weekje cutten en het komt wel goed! :P

En jij?

Bedankt, tof om te horen!

Ah ik begin niet eens over de vreetfestijnen (ja meervoud), I went full r*tard, cry evertiem. Nu een weekje cutten en het komt wel goed! :P

En jij?

:roflol:
Niet volledig full r*tard, maar toch meer dan voldoende.
Zeker met combinatie dat het rustdagen waren..

Terug
Naar boven