Kwarkkrawk
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m70
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Join the club bro!ik zit op 2300 (cut) verdoeme.
bulk op 2800 - 3000.
maar ben het type dat altijd honger heeft (zou serieus dagelijks 8000 kcal clean kunnen eten en het heerlijk vinden)

ik zit op 2300 (cut) verdoeme.
bulk op 2800 - 3000.
maar ben het type dat altijd honger heeft (zou serieus dagelijks 8000 kcal clean kunnen eten en het heerlijk vinden)
ik zit op 2300 (cut) verdoeme.
bulk op 2800 - 3000.
heheheNee dat kan je niet...
Niet beetje e-hero uithangen nu hè![]()
hehehe

6-‐Week Training Cycles – New 5/3/1 Training
Over the past couple of years, I have come up with a great way to plan your 5/3/1 training cycles and keep your training, mind and body on track. Even if you aren’t a competitive lifter, the 6-week cycles will help to keep you focused, allowing you to have fun and try new things without committing too much time.
6-week training cycles consist of two 5/3/1 training cycles done back-to-back without a deload. After the first 3 weeks, you MUST increase your training maxes as usual. Please read that again to make sure it sinks in. After the first three weeks, add 5 pounds to your upper body lifts and 10 pounds to your lower body lifts. Obviously, after the 6-week training cycle and the deload, you will increase your TM again.
-Jim Wendler, Beyond 531, page 6
Sterk, als het niet nodig is ook zeker niet doen!Trouwens boys, ik houd volgende week GEEN deload week, maar ik ga meteen door met Cycle 2. Trainen gaat nu beter dan in de vorige maanden: ik voel me sterker en gemotiveerder dan ooit! Als ik nu zou deloaden, zou ik mijn momentum verliezen. Ik weet dat het verstandig is om regelmatig te deloaden, maar nu nog niet!

Maar je hebt gelijk! Kan af en toe verstandig zijn, dat sowieso, maar zoiets moet je aanvoelen. Voel je je shitty? Dan is deloaden is een goed plan. But I feel fine!Waarom wist ik dat je dit ging zeggen?Maar je hebt gelijk! Kan af en toe verstandig zijn, dat sowieso, maar zoiets moet je aanvoelen. Voel je je shitty? Dan is deloaden is een goed plan. But I feel fine!
Leuk dat je volgt MikoB! Inderdaad, als het niet nodig is kun je net zo goed doortrainen! Welkom!
Juist als je je shitty voelt moet je gewoon knallen man.
Van deloaden is nog nooit iemand groot geworden.
Nee dat kan je niet...
Niet beetje e-hero uithangen nu hè![]()
hehehe
Niks e-hero aan, ben er niet trots op want het is ook niet handig.
Ik ga niet vol zitten van eten (geen grappen, ik krijg serieus dat gevoel niet)
Juist dit zorgt er bij mij voor dat een schema zo belangrijk is, op gevoel eten is voor mij onmogelijk omdat ik dan echt enorm over mn kcals heen ga.
Heel herkenbaar dit!Op gevoel eten is zelden een goed idee. Als ik sommige jongens in de gym aanspreek (vaak skinny beginners) vertel ik ze:
-Het maakt niet uit hoe hard je traint, zonder goede voeding zul je geen progressie zien.
-Ja maar ik eet genoeg.
-Wat eet je dan?
-'s ochtends 2 boterhammen, 's middags beetje kip met rijst en 's avonds kwark.
-Ten eerste, je eet te weinig. Ten tweede, je houdt het niet bij.
-Ja maar ik zit echt vol als ik heb gegeten.
You get the drift.
Gaat het in iedere gym zo?
)Heel herkenbaar dit!Gaat het in iedere gym zo?
Mooie training en goede keuze om gelijk door te gaan met cycle 2! Ga ik waarschijnlijk ook doen, met uitzondering van squats..(mijn knieeen zijn alweer naar de klote)

Vervelend van je knie, man! Ga je binnenkort even langs de fysio? In dat geval is deloaden op de squat geen slecht idee.
Wat het verhaal betreft, ja, ik denk dat het in veel gyms het geval is. De taak van de sportinstructeurs is om je een abonnement aan te bieden; niet om je verder te informeren (niet dat de medewerkers daar uberhaubt iets van voeding af weten, maar dat even terzijde).
Veel mensen zijn nu eenmaal niet bekend met de '3 basic principles':
-Train
-Eat
-Rest
Ze eten slecht, ze trainen slecht en stoppen na enkele maanden omdat ze geen vooruitgang boeken. Maar dat maakt de leiding van de gym niks uit, want Jantje heeft zich voor 2 jaar ingeschreven en het geld krijgen ze toch. 'Geniaal' systeem toch!![]()
True that, feit is sowieso dat fitnesscentra eigenaren het meest verdienen aan mensen met een abbonement die niet op komen dagen in de sportschool
Sad, but true. Ik wil noobs vaak wel aanspreken om advies te geven, maar dan kom ik over als een smart-ass, dat is ook niet de bedoeling. Maar als iemand om hulp/advies vraagt, help ik hem/haar graag.

Precies dit man.
In mijn klas zitten nu 2 gasten waar ik wel eens mee sport (beginners) en probeer ze zoveel mogelijk adviezen te geven. Een is een beetje eigenwijs en bepaalt achteraf alsnog zijn eigen trainingsschema (doet me pijn om te zien, want imo lijkt het nergens op, maar goed).
Andere kerel doet flink zijn best maar traint geen benen door voetbal, ook weer een minpunt dus, maar hij maakt goed gebruik van de adviezen.
Traint ook met mij mee af en toe en hanteert het 3x5 principe met verhogen van het gewicht.
Toch wel tof om een soort 'leider' te zijn, ook al weet ik er nog lang niet alles van af
Beginners kan ik wel goed op weg helpen imo.
Kerel stuurde me gisteren ook een bericht of die beter een kapsalon of 3 frituursnacks kon pakken![]()