MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gruwelijke postworkout meal!
Mooie training ook! Wat betreft de kou in de gym wil het wel helpen aan het begin van je training een trui te dragen of even stevig te roeien of crosstrainen..
Lekkere training en hinderlijk van je spotter.
Ik zeg vaak alleen de bar aanraken als IK HET ZEG!!!
Maar zelfs dan presteren gasten het gewoon gelijk de bar aan te raken![]()

Ja de volgende keer even een trui aantrekken inderdaad! (Of stiekem hopen dat het warmer wordt.)
Thanks! Ja, hij begreep het niet goed: alleen helpen als ik er om vraag aub. Maar goed, ik heb de beste man gespot met een setje barbell rows, een keer wat anders he![]()

Ik lag op de incline bench. De spotter was barbell rows aan het doen, ik hielp door de stang te duwen!![]()

Ook weleens leuk om iemand zijn barbel rows te spotten...ga ik binnenkort ook eens een spotter voor vragen, die mag dan voor mij op de grond gaan liggen en de bar omhoog duwen als het niet meer gaat..![]()

Paused squats
Zorgen voor extra explosiviteit gedurende gewone reps.
mss toch is laten filmen weetje, moeilijk te beoordelen
Speed boxes willen ook wel helpen om lift-off power te verhogen!

Food ziet er weer lekker uit
Beide schema's zien er prima uit imo, mocht je op de BP willen focussen (dacht dat dit je zwakkere punt was), zou je die eventueel zelfs op maandag toe kunnen voegen bij de fullbody, mocht het je herstel niet in de weg zitten vanwege OHP op woensdag
Dat je bijvoorbeeld een lage frequentie hanteert en uit gaat van top 3 werksetjes.
En sodeju Dave, een seated curl van 20kg en dat 14x?!![]()