- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke training Dave! Ben benieuwd naar de resultaten van de meting morgen
Bevalt het lean gains protocool?
). Zodra het wat beter weer is, ga ik weer langs de Maas mountainbiken, er zijn wel mooie fietsroutes hier in Limburg. Heu! Ik ben een tijdje weggeweest.
Hoe gaat de progressie hier dan!?
Kracht ziet er netjes uit
Gestaag dalen in bw zoals het hoort! Hoe heb je die 3kg jump veroorzaakt?

Sterke dips Dave! Balen van die inclines..dat in positie smijten gaat inderdaad niet altijd van harte..
Volgende keer weer gewoon weer benchen!![]()
Net bro! Zeker niet mis die leg extensions na die squat.

Thnx Marvin! Ik hoop dat het vanaf nu grotendeels lineair verloopt, tussen 500 en 800g per week. Het 3kg verschil was te wijten aan een paar flinke cheat meals in het weekend voor de cut. Het was voornamelijk watergewicht.
---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------
Leangains Cut Day 17
Woensdag 26-02-2014
Incline DB Press
bench was bezet, dus voor de verandering inclines
16x10
22x10
34x0 - kreeg de db's niet de lucht in, faal -.-
30x10
26x10
24x10
volgende keer weer bench indien mogelijk, 75kg wat vandaag op de planning stond
Dips
BW x5
BW+17.5 x10
BW+12.5 x10
Machine Dips (triceps)
75x5
60x10
50x10
EZ-bar Curls
30x20
50x10
50x10
40x20
40x10
Feedback
Prima. inclines zijn tricky om in de beginpositie te krijgen. 34 was wel gelukt met spotter. maar goed, volgende keer gewoon bp.
BW x

Hoe zien je cheatmeals er ongeveer uit? Of wekelijks erg verschilled?![]()
Verder leuke log, lees vaak mee![]()

april man! echt wel weer een lange tijd om te cutten vind je niet ;p
Thnx bro, I appreciate it!
Ik ga nu hard werken zodat ik in de zomer trots kan zijn op mijn resultaten. Ik heb te veel tijd verspild door de hele week hard mijn best te doen en dat vervolgens in het weekend te vernken door slechte voeding. Ik heb mijn doelen duidelijk op papier gezet. Nu is het de bedoeling om GOED te cutten zodat ik eindelijk tevreden kan zijn met mijn VP en EINDELIJK kan gaan bulken. Ik wil niet de '24/7 365 perma-cut' dude worden die nooit groeit. Time to step it up!

Zit momenteel in hetzelfde pakket bro, weekend zorgt vaak voor bad feelings terwijl ik deze zomer wel droog MOET staan. Mik momenteel ook op ongeveer hetzelfde als jij geloof ik (gem -3500 per week).
Blijft leerzaam dit logje, ook voor mijn eigen planning en doelen!![]()