AndroidHealthClinic

DJR89 - Powerbuilding Log

Heu! Ik ben een tijdje weggeweest.
Hoe gaat de progressie hier dan!?
Kracht ziet er netjes uit

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Sterke training Dave! Ben benieuwd naar de resultaten van de meting morgen:thumbs:

Bevalt het lean gains protocool?

Dankje, Marvin! Ik denk dat ik een paar honderd gram ben kwijtgeraakt vorige week, ik merkte namelijk dat mijn trainingsriem iets gemakkelijker om ging dan normaal. :P

LG bevalt erg goed tot nu toe. Het is een zeer efficiente trainingsmethode. Mensen die van high volume trainen kunnen beter iets anders proberen, want dit is echt minimalistisch ingesteld. 3 korte, maar zware compound-based trainingssessies gecombineerd met cardio op rustdagen. Zo blijf je elke dag wel actief dus. Cardio is ook goed te doen, want dan kan ik tenminste weer wat series kijken (ik liep achter :P). Zodra het wat beter weer is, ga ik weer langs de Maas mountainbiken, er zijn wel mooie fietsroutes hier in Limburg.

Ik weet niet of ik LG in de bulk ga doen. Ik ga pas bulken zodra ik tevreden ben met mijn VP (ik denk dus <10%). Hoogstwaarschijnlijk stap ik dan weer over op Wendler, dat vind ik dus echt een geniaal programma!

Heu! Ik ben een tijdje weggeweest.
Hoe gaat de progressie hier dan!?
Kracht ziet er netjes uit

Heya, welkom terug! Thnx man, ik probeer nu mijn kracht te onderhouden terwijl ik een korte cut doe (2x6 weken). Ik hoop dit jaar nog steeds mijn krachtdoelen te behalen: 200 DL, 150 SQ ATG, bodyweight overhead press en 100+ bench.

Ik ga jullie logs morgen teruglezen, ik heb de laatste weken erg veel gemist wat dat betreft, het is een drukke periode. Iedereen nogmaals bedankt voor jullie support!

• #1.183
Gewicht update:

SUN 02-02-2014: 82.9
MON 10-02-2014: 85.5
MON 17-02-2014: 82.8
TUE 25-02-2014: 82.2

-0.6 is niet slecht aangezien ik in het weekend slecht had gegeten. de komende 4 weken ga ik sowieso goed eten en dan een korte diet break van een week (niet full r*tard, maar iets boven onderhoud).

Gestaag dalen in bw zoals het hoort! Hoe heb je die 3kg jump veroorzaakt?

• #1.185
Gestaag dalen in bw zoals het hoort! Hoe heb je die 3kg jump veroorzaakt?

Thnx Marvin! Ik hoop dat het vanaf nu grotendeels lineair verloopt, tussen 500 en 800g per week. Het 3kg verschil was te wijten aan een paar flinke cheat meals in het weekend voor de cut. Het was voornamelijk watergewicht. :)

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Leangains Cut Day 17
Woensdag 26-02-2014

Incline DB Press
bench was bezet, dus voor de verandering inclines
16x10
22x10
34x0 - kreeg de db's niet de lucht in, faal -.-
30x10
26x10
24x10
volgende keer weer bench indien mogelijk, 75kg wat vandaag op de planning stond

Dips
BW x5
BW+17.5 x10
BW+12.5 x10

Machine Dips (triceps)
75x5
60x10
50x10

EZ-bar Curls
30x20
50x10
50x10
40x20
40x10

Feedback
Prima. inclines zijn tricky om in de beginpositie te krijgen. 34 was wel gelukt met spotter. maar goed, volgende keer gewoon bp.

BW x

Sterke dips Dave! Balen van die inclines..dat in positie smijten gaat inderdaad niet altijd van harte..

Volgende keer weer gewoon weer benchen!:D

• #1.187
Leangains Cut Day 19
Vrijdag 28-02-2014

Squat
bar x10 ATG
60x5 ATG
70x5 ATG
90x3 ATG
105x7 ATG
90x8 ATG
volgende keer 107.5

Leg Extension
70x5
100x10
90x10
volgende keer 105

Leg Curl
60x10
50x10
volgende keer 65

Standing Calf Raise
120x30
120x30

Extra
Seated Overhead Press (behind the neck)
30x20
30x10
50x5
40x10

Arms
3 sets ez bar curls
3 sets rope pushdown

Feedback
Prima training, squats gingen beter dan vorige week.

Sterke dips Dave! Balen van die inclines..dat in positie smijten gaat inderdaad niet altijd van harte..

Volgende keer weer gewoon weer benchen!:D

Thnx kerel! Ja het is inderdaad best tricky, maar volgende keer beter! :thumbs:

Nice train, gaat lekker zie ik al wel weer ;)

Net bro! Zeker niet mis die leg extensions na die squat.

DJR89 - Intermittent Fasting Trainingslog

Thnx Marvin! Ik hoop dat het vanaf nu grotendeels lineair verloopt, tussen 500 en 800g per week. Het 3kg verschil was te wijten aan een paar flinke cheat meals in het weekend voor de cut. Het was voornamelijk watergewicht. :)

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Leangains Cut Day 17
Woensdag 26-02-2014

Incline DB Press
bench was bezet, dus voor de verandering inclines
16x10
22x10
34x0 - kreeg de db's niet de lucht in, faal -.-
30x10
26x10
24x10
volgende keer weer bench indien mogelijk, 75kg wat vandaag op de planning stond

Dips
BW x5
BW+17.5 x10
BW+12.5 x10

Machine Dips (triceps)
75x5
60x10
50x10

EZ-bar Curls
30x20
50x10
50x10
40x20
40x10

Feedback
Prima. inclines zijn tricky om in de beginpositie te krijgen. 34 was wel gelukt met spotter. maar goed, volgende keer gewoon bp.

BW x

Hoe zien je cheatmeals er ongeveer uit? Of wekelijks erg verschilled?:)
Verder leuke log, lees vaak mee:)

• #1.193
Hoe zien je cheatmeals er ongeveer uit? Of wekelijks erg verschilled?:)
Verder leuke log, lees vaak mee:)

Dankje man, heel tof om te horen! :)

Cheat meals verschillen. Ik was gisteren van plan om lekker rustig thuis te blijven. Had mijn ochtendcardio gedaan, dagelijkse macro gehit. Toen kwam bezoek langs.. Fast forward en 2 uur later staat de pizzabezorger aan de deur.

Ik zit vandaag met een schuldgevoel: whyyyyyyy. Ahja, ik vast nu 24 uur (ik weet niet zeker of dit een goede manier is om te compenseren, worth a try) en vanaf morgen geef ik 100% effort. Ik heb in mijn dagelijkse doelenlijst opgeschreven: CLEAN ETEN TOT 6 APRIL. Nu staat het duidelijk op papier.

Dat is sowieso erg belangrijk: doelen stellen. Heb ik een lange tijd niet gedaan, ik ging met de flow. 'nu ga ik x weken cutten en dan zie ik wel hoe ver ik kom'. Maar vanaf nu ga ik consequenter aan de slag om succesvoller te worden en om betere progressie te boeken. Ik ga aan mijn korte- en lange termijn doelen werken. Zoiets:

- begin april <80kg met zo weinig krachtverlies.
- 6-13 april licht refeeden (diet break)
- tot die tijd binnen mijn macro blijven en zo clean mogelijk eten
- na 13 april 6 weken cutten. doel: 75-77kg en droog (~10%).

april man! echt wel weer een lange tijd om te cutten vind je niet ;p

Succes D, ik lees nog steeds mee :)

• #1.197
Succes D, ik lees nog steeds mee :)

Thnx bro, I appreciate it!

Ik ga nu hard werken zodat ik in de zomer trots kan zijn op mijn resultaten. Ik heb te veel tijd verspild door de hele week hard mijn best te doen en dat vervolgens in het weekend te vernken door slechte voeding. Ik heb mijn doelen duidelijk op papier gezet. Nu is het de bedoeling om GOED te cutten zodat ik eindelijk tevreden kan zijn met mijn VP en EINDELIJK kan gaan bulken. Ik wil niet de '24/7 365 perma-cut' dude worden die nooit groeit. Time to step it up!

Thnx bro, I appreciate it!

Ik ga nu hard werken zodat ik in de zomer trots kan zijn op mijn resultaten. Ik heb te veel tijd verspild door de hele week hard mijn best te doen en dat vervolgens in het weekend te vernken door slechte voeding. Ik heb mijn doelen duidelijk op papier gezet. Nu is het de bedoeling om GOED te cutten zodat ik eindelijk tevreden kan zijn met mijn VP en EINDELIJK kan gaan bulken. Ik wil niet de '24/7 365 perma-cut' dude worden die nooit groeit. Time to step it up!

Zit momenteel in hetzelfde pakket bro, weekend zorgt vaak voor bad feelings terwijl ik deze zomer wel droog MOET staan. Mik momenteel ook op ongeveer hetzelfde als jij geloof ik (gem -3500 per week).
Blijft leerzaam dit logje, ook voor mijn eigen planning en doelen! :)

• #1.199
Zit momenteel in hetzelfde pakket bro, weekend zorgt vaak voor bad feelings terwijl ik deze zomer wel droog MOET staan. Mik momenteel ook op ongeveer hetzelfde als jij geloof ik (gem -3500 per week).
Blijft leerzaam dit logje, ook voor mijn eigen planning en doelen! :)

Danku! Ja man, het is ook 100% mijn schuld en ik moet daar verantwoordelijkheid voor nemen. Heb het nu duidelijk op papier gezet. Toen ik vorig jaar de 100 day clean challenge deed, stond het ook op papier en elke dag zette ik een streep neer. Uiteindelijk staan er zo veel strepen dat je niet veel junken, want dan zie je dat alle moeite voor niets is geweest.

Uiteindelijk moet je voor jezelf beslissen waar je de grens legt: 1x per week junken, 1 mini junkmeal per dag, 1x per maand of 0x per maand. Wees daar consequent in; zet het voor jezelf op papier. Denk ook aan je doelen en schrijf ze op. Wil je 2% VP cutten in een maand? Schrijf het op. Wil je 2kg gainen in 3 maanden? Schrijf het op. Dat heb ik inmiddels geleerd. De 'ik zie wel hoe het gaat' mindset heeft voor mij niet bepaald goed gewerkt.

Dit boek raad ik sowieso aan (pdf kun je online vinden). Hierin worden enkele principes besproken die mij helpen om succesvoller te worden. Ze kunnen overal worden toegepast; in bodybuilding, je carriere, anything.

http://www.youtube.com/watch?v=CKCYA3Ys6go

Me vriendin houdt wel van wat houvast dus eet lekker door :o

Maar fijne planning Dave, succes man!

Terug
Naar boven