timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me vriendin houdt wel van wat houvast dus eet lekker door
Maar fijne planning Dave, succes man!
Net je log wat doorgespit en je hebt al aardig wat geprobeerd zie ik!
Nette prestaties al neergezet ook.
Ik volg!
Prima training weer man! Carbs zijn echt het aller-, allerlekkerst na een lange vast of diepe cut!![]()

Maar je ontbijt is dan zoveel lekkerder! Sinds ik IF doe heb ik soms bijna orgastische eet belevingen..Misschien moet ik vandaag dan mijn 'ontbijt' ook even uitstellen.
stomme vast![]()

Maar je ontbijt is dan zoveel lekkerder! Sinds ik IF doe heb ik soms bijna orgastische eet belevingen..![]()
Onthoud ik! Als het weer eens die week van de maand is..

Nette progressie zo toch, kracht en spieren mooi te behouden.
Heb je dat boek toevallig als pdf? the compound effect
Hoe bevalt de meer minimalistische leangains training approach tijdens je cut?
Goed bezig, net even een stukje terug gelezen.
Helaas zelf te druk met werk en prive, weinig op het forum geweest (sporten gaat gewoon door).

Knappe training weer!
Erg netjes dat je je kracht weet te behouden in de cut![]()
Gaat goed zo te zienHoe bevalt de meer minimalistische leangains training approach tijdens je cut?
Ik vroeg me nog af; het viel me op dat je jezelf vrij veel kcal kan permitteren tijdens je gainfases - is er sprake van een snel metabolisme (gunstig als je van eten houdt haha!) of ben je verder nog vrij actief naast krachttrainingen?
En een algemenere vraag; je hebt ook al het een en ander gevolgd qua krachtschema's - wat zijn naar jouw ervaringen de meest succesvolle geweest?![]()
. De gains komen wel, maar na de cut ziet het er allemaal beter uit. Ik ben nog jong en ik zal toch nog 20+ jaar liften, dus ik maak me niet zo druk om korte termijn problemen. 'boohoo, ik moet weer cutten'.. so what, straks ben ik eindelijk droog en kan ik dan jarenlang fatsoenlijk gainen.Klinkt allemaal goed Dave, je hebt het goed uitgedacht!
Orbitape moet ik ook gaan aanschaffen eerst volgende bestelling!
Heb je alles geflexed gemeten of ontspannen?

Je hebt alles weer mooi be- en omschreven! Training ziet er ook week goed uit man! Lekkere VPR gepakt![]()