- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker! Ik eet 50-60 dagen 'clean' en vervolgens houd ik een diet break van 7-10 dagen met IIFYM, ofwel IF IT FITS YOUR MOUTH, eat it.
Nee, maar geen grap, ik eet dit nu alleen in de diet break, straks wordt het weer 50-60 dagen 'clean'.
op een één of andere manier vind ik het erg k*t als ik cheat, voel me zwaar klote dan... daarom cheat ik "bijna" niet desondanks het feit dat ik het makkelijk kan hebben 
Wauw man, normaal ben ik geen fan van 'vettige hap' als McD maar het ziet er zo hemels uit!
Ik voelde me gewoon 'unpure'. 
Ik moet zeggen, het is wel een ideeop een één of andere manier vind ik het erg k*t als ik cheat, voel me zwaar klote dan... daarom cheat ik "bijna" niet desondanks het feit dat ik het makkelijk kan hebben
![]()
Zo is het maar net! Succes zo meteenJe moet de aanpak kiezen die je op lange termijn vol kunt houden. Dit is een lange termijn sport; we're in this for the long run!
Vanavond benen/LB knallen!

Klote dat je je niet lekker voelt.
Goed slapen en morgen maar weer knallen!![]()
Huh..strange stuff bro! Toch teveel junk?
Ik zelf wordt ook altijd sloom van veel vet eten..
Beterschap , Goed uitrusten en dan gewoon weer doorknallen !
Beterschap bro!
Moet je inderdaad niet gaan squatten als je niet eens normaal recht kan staan.
Ik had gehoopt op dikke pumps, epic gains, PR's en een shitload aan carbs. t*ring! Die legpresses!
Denk dat je nieuwe cutplan wel goed uitpakt hoor! Zo iets doe ik ook ongeveer, maar dan het hele jaar![]()