MuscleMeat

DJR89 - Powerbuilding Log

t*ring son, dat ziet er echt ****ing lekker uit.

Jazeker! Ik eet 50-60 dagen 'clean' en vervolgens houd ik een diet break van 7-10 dagen met IIFYM, ofwel IF IT FITS YOUR MOUTH, eat it.

Nee, maar geen grap, ik eet dit nu alleen in de diet break, straks wordt het weer 50-60 dagen 'clean'.

Ik moet zeggen, het is wel een idee :) op een één of andere manier vind ik het erg k*t als ik cheat, voel me zwaar klote dan... daarom cheat ik "bijna" niet desondanks het feit dat ik het makkelijk kan hebben :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
Wauw man, normaal ben ik geen fan van 'vettige hap' als McD maar het ziet er zo hemels uit!

Achteraf was het zo f*cking smerig he! :roflol: Ik voelde me gewoon 'unpure'.

t*ring son, dat ziet er echt ****ing lekker uit.

Thnx thnx, dat was het zeker! Straks back to chicken 'n kwark, too much feels :(

Ik moet zeggen, het is wel een idee :) op een één of andere manier vind ik het erg k*t als ik cheat, voel me zwaar klote dan... daarom cheat ik "bijna" niet desondanks het feit dat ik het makkelijk kan hebben :)

Ja man, dat is het precies: schuldgevoel! Dat had ik altijd toen ik 'tussendoor' cheatte. Nu kan ik echt van het (slechte) eten genieten, want ik weet dat ik vanaf maandag weer 100% strict ga eten. Stel dat ik tijdens de cheatperiode ~500-1000g gain; no big deal. Ik weet dat ik dat binnen een week er weer af heb en dan ook de motivatie heb om 50-60 dagen clean te eten. De 'schade' is dus heel beperkt vergeleken met wat ik er af ga cutten. Voor mij is het verstandig om een stap terug te nemen om vervolgens 5 stappen vooruit te gaan. Daarnaast behoud ik hiermee mijn 'sanity' en versterkt het mijn discipline en motivatie.

Maar goed, dat is mijn persoonlijke voorkeur; sommigen prefereren 1 cheat meal per week etc. Je moet de aanpak kiezen die je op lange termijn vol kunt houden. Dit is een lange termijn sport; we're in this for the long run! :thumbs:

Vanavond benen/LB knallen!

:eek::eek::eek::eek::eek::eek: :sad::treuren:

Net gegeten en nu weer honger

• #1.366
Klote dat je je niet lekker voelt.

Goed slapen en morgen maar weer knallen! :thumbs:

Huh..strange stuff bro! Toch teveel junk?

Ik zelf wordt ook altijd sloom van veel vet eten..

• #1.369
Klote dat je je niet lekker voelt.

Goed slapen en morgen maar weer knallen! :thumbs:

Yeah ik moet even goed uitrusten, i feel like shit haha

Huh..strange stuff bro! Toch teveel junk?

Ik zelf wordt ook altijd sloom van veel vet eten..

Dat dacht ik eerst ook, maar ik denk dat het iets anders is. hele nacht met koorts in bed gelegen en overgegeven. ik voel me nog steeds misselijk vandaag. ik doe het rustig aan en ik hoop dat ik me snel beter voel!

He gadverdamme kerel! Beterschap dan maar!:thumbs:

Beterschap man!

Beterschap , Goed uitrusten en dan gewoon weer doorknallen !

Beterschap bro!
Moet je inderdaad niet gaan squatten als je niet eens normaal recht kan staan.

• #1.374
He gadverdamme kerel! Beterschap dan maar!:thumbs:

Beterschap , Goed uitrusten en dan gewoon weer doorknallen !

Beterschap bro!
Moet je inderdaad niet gaan squatten als je niet eens normaal recht kan staan.

Thanks, mannen!

Ik had me de diet break iets anders voorgesteld dan nu het geval is. :rolleyes: Ik had gehoopt op dikke pumps, epic gains, PR's en een shitload aan carbs.

Nu zit ik vanaf woensdag met koorts en mijn hoofd boven de plee. Geen idee wat het is; voedselvergiftiging, virus ofzo. Als het vandaag niet voorbij is, ga ik ff naar de dokter.

Anyway, sinds woensdagavond niks kunnen eten, cuz what goes in, must come out.. Daarnaast ook niet kunnen trainen, dus het is allemaal lekker katabool enzo.

Maar **** it, ik ga niet klagen. Ik rust even goed uit en probeer het zsm weer op te pakken MET goede voeding. Zodra ik weer kan trainen en normaal ga eten krijg ik weer momentum!

Thnx voor jullie steun!

• #1.375
Maandag 14-04-2014
Leangains Cut, part 2, day 1

nieuwe week, nieuwe kansen!

Overhead Press
bar x20
30x10
30x10
40x5
50x5
50x5
50x5

Chin-ups
BW x5
BW+10 x5
BW+10 x5
BW+10 x5

Deadlift
60x10
80x5
100x5
120x5
130x3
140x2
150x1

Barbell Row
60x10 underhand 'close' grip
60x10 underhand 'close' grip
60x10 underhand 'wide' grip
60x10 underhand 'wide' grip

Armen
Rope pushdown
40x10
50x10
50x10

Cable Curl
40x10
50x10
50x10

1 Leg - Leg Press
100x120 (20x right low, 20x left low, 20x right high, 20x left high, 20x both low, 20x both high)
120x120 (20x right low, 20x left low, 20x right high, 20x left high, 20x both low, 20x both high)
140x120 (20x right low, 20x left low, 20x right high, 20x left high, 20x both low, 20x both high)
150x120 (20x right low, 20x left low, 20x right high, 20x left high, 20x both low, 20x both high)

Feedback
Rustig begin. Aardige training na bijna een week slecht (lees: weinig) eten en misselijk zijn. Maar goed, **** the negative, focus on the positive!

Ik heb samen in overleg met Tim een gameplan gemaakt voor de komende 6-8 weken. Training en voeding blijven in principe hetzelfde, maar de refeed frequentie verandert: ipv 1 lange diet break (die achteraf een massive backfire was), eet ik 12 dagen volgens het voedingsschema en dan 2 dagen iets flexibeler (niet meer dan 1000 kcal boven onderhoud in totaal).

Back in the game! :thumbs:

Succes komt vast goed met nieuwe plan ! en prima training hoor voor in de cut

Back in the game, step on it. Ben benieuwd!
Deze aanpak lijkt me inderdaad ook beter.

t*ring! Die legpresses!:eek:

Denk dat je nieuwe cutplan wel goed uitpakt hoor! Zo iets doe ik ook ongeveer, maar dan het hele jaar ;)

Ma n**ga, wat is het idee achter die leg press

t*ring! Die legpresses!:eek:

Denk dat je nieuwe cutplan wel goed uitpakt hoor! Zo iets doe ik ook ongeveer, maar dan het hele jaar ;)

ja dit, ik doe voor de verandering wel eens 100 reppers (zeg maar 10x10 met 5 seconden rust) maar na 1 zo'n oefening kan je me bijna wegdragen!

Wat jij doet is het 3 dubbele? :)

Terug
Naar boven