DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Succes komt vast goed met nieuwe plan ! en prima training hoor voor in de cut
Thanks Jim! Ik denk dat de nieuwe aanpak het cutten iets gemakkelijker zal maken.
Back in the game, step on it. Ben benieuwd!
Deze aanpak lijkt me inderdaad ook beter.
Yeah buddy, time to kick ass again!
t*ring! Die legpresses!
Denk dat je nieuwe cutplan wel goed uitpakt hoor! Zo iets doe ik ook ongeveer, maar dan het hele jaar![]()
Danku, het is inderdaad verstandig. Ik denk niet dat ik elke week een refeed nodig heb, maar eens per 2 weken is prima.
Haha, ik had het even moeten toelichten ;p
Ok, vorige week had ik sinds maandag eigenlijk niet getraind (woensdag poging tot, kwam niet verder dan mijn voordeur), dus mijn onderhoud zakte. Ik merkte dat; ik was steeds bloated etc (ook al at ik niet veel). De leg presses zijn mijn trick om mijn onderhoud weer een flinke boost te geven. Herstellende benen verbruiken veel energie in de rust, mijn TDEE gaat dus omhoog.
Ik merkte dat eigenlijk meteen na de training; ik was niet meer bloated, ik had weer 'honger' etc. Het kan ook dikke broscience zijn dat ik hier vertel, but it worked for me!
ja dit, ik doe voor de verandering wel eens 100 reppers (zeg maar 10x10 met 5 seconden rust) maar na 1 zo'n oefening kan je me bijna wegdragen!
Wat jij doet is het 3 dubbele?![]()
Yeah, zie de post hierboven! Flink wat reps om mijn benen te slopen en daardoor mijn TDEE te boosten. Toen ik vorig jaar Wendler trainde; was mijn leg day high volume squats en high volume leg presses; mijn onderhoud lag toen boven 3200 kcal (187cm @85kg)

Pak dan krieltjes, kipshoarma, low fat kaasen maak knoflooksaus van griekse yoghurt.
90x1 lukt wel