XXL Nutrition

DJR89 - Powerbuilding Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Hier nog een snack/meal van vandaag:
500g kwark
1 appel met kaneel uit de oven (180 graden, 6-8 min)

Offtopic, gvd wat kan cutten toch een mind**** zijn he. Werd vannacht wakker omdat ik droomde dat ik een flinke cheatmeal had gegeten... "NEEEE, HET IS NOG GEEN ZATERDAG!!!" :mad: :fuu::fuu:

IMG_1055.jpg

Hier nog een snack/meal van vandaag:
500g kwark
1 appel met kaneel uit de oven (180 graden, 6-8 min)

Offtopic, gvd wat kan cutten toch een mind**** zijn he. Werd vannacht wakker omdat ik droomde dat ik een flinke cheatmeal had gegeten... "NEEEE, HET IS NOG GEEN ZATERDAG!!!" :mad: :fuu::fuu:

Zo herkenbaar dit :roflol:
Werd eens wakker met het gedacht dat ik enorm veel ijs en pannenkoeken had gegeten. voelde me lichtjes schuldig ook al was het maar een droom :(

Know that feel bro's!

Die kwark met appel ziet er IMO goed uit! Fijn als je nog moet vasten tot 12:00uur..:rolleyes:

is wel een goed idee, die kwark met appel :P

• #1.465
Dinsdag 29-04-2014
OHP/CHINS/DL/ROWS

Overhead Press
20x10
30x10
40x5
50x3
-62.5 x2
-57.5 x3
-52.5 x7
-52.5 x7
-pittig, volgende week alsnog 62.5

Chin-ups
BW x5
BW+16 x6
BW+10 x10
BW+5 x10

Deadlift
60x10
80x10
100x5
120x5
130x2
142.5 x5
125 x7 kon meer, maar mijn koptelefoon viel er bijna af :fuu:
120x10+ eerlijk gezegd was ik de tel kwijt, stuk of 12 reps misschien?
-volgende keer 145

Barbell Rows
60x10
60x10
60x10

Armen
~10 sets totaal db curls (van 10 tot 20kg db's) en rope pushdowns (tussen 30 en 60 kg)

Feedback
Not bad. Trainingen worden pittiger nu mijn gewicht daalt; maar ik mag niet klagen. Zometeen kip tortilla's maken (foto's volgen later). :thumbs:

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Zo herkenbaar dit :roflol:
Werd eens wakker met het gedacht dat ik enorm veel ijs en pannenkoeken had gegeten. voelde me lichtjes schuldig ook al was het maar een droom :(

Haha yeah, dat is echt een vies schuldgevoel, ook al heb je niets fout gedaan. Ik ben dan echt teleurgesteld omdat ik had gecheat tijdens het slapen; bizar eigenlijk!

Know that feel bro's!

Die kwark met appel ziet er IMO goed uit! Fijn als je nog moet vasten tot 12:00uur..:rolleyes:

:roflol: Nogmaals, mijn excuses voor het ongemak!! En yeah, appel met kaneel is baas, ga ik zeker vaker eten!

is wel een goed idee, die kwark met appel :P

Yeah buddy, probeer het eens! :thumbs:

Ik ging gisteren 's avonds Game of Thrones kijken bij maten; ik was al aan het vasten en die gasten bestellen friet en spareribs. "Yo Dave, wil je ook iets bestellen?"

url-20.gif

Zo herkenbaar van dat of jij ook iets wil bestellen :p

• #1.467
Zo herkenbaar van dat of jij ook iets wil bestellen :p

In het verleden deed ik dat te vaak; waardoor achteraf mijn progressie zo shit is geweest. Maar nu ben ik gedisciplineerder, meer doelgericht en gemotiveerder dan ooit! That's the only way to succeed!

Hier nog mijn post-workout meals: 2 chicken tortilla's met mais, low fat kaas en als dessert caseine fluff met bosbessen en kaneel! :meal:

IMG_1062.jpg

IMG_1063.jpg

Damn..recept van die tortilla's!

Mooie training weer gozer en discipline getoond zoals het hoort! volg je doel!

• #1.469
Damn..recept van die tortilla's!

Mooie training weer gozer en discipline getoond zoals het hoort! volg je doel!

Thnx Marvin! :thumbs:

De tortilla's zijn heel eenvoudig voor te bereiden!

2-3 volkoren tortilla's
250g kipfilet
10g fajita kruiden
100g mais
half potje taco saus
beetje sriracha saus
75g slankie 10+ kaas (geraspt)
5g kokosolie voor het braden (ik deed alles in de wok)

Er zit wel knoflook in de fajita kruiden; je zou het evt kunnen vervangen door normale kipkruiden naar keuze! :meal:

IMG_1043.jpg

Thnx Marvin! :thumbs:

De tortilla's zijn heel eenvoudig voor te bereiden!

2-3 volkoren tortilla's
250g kipfilet
10g fajita kruiden
100g mais
half potje taco saus
beetje sriracha saus
75g slankie 10+ kaas (geraspt)
5g kokosolie voor het braden (ik deed alles in de wok)

Er zit wel knoflook in de fajita kruiden; je zou het evt kunnen vervangen door normale kipkruiden naar keuze! :meal:
HNNNNG! Gelijk honger:eating: Mijn vast zit er gelukkig bijna op (typ dit met paarse tintelende vingers..:rolleyes:). Wist niet dat dat bestond... 10+ kaas!:D

ziet er goed uit son

• #1.472
HNNNNG! Gelijk honger:eating: Mijn vast zit er gelukkig bijna op (typ dit met paarse tintelende vingers..:rolleyes:). Wist niet dat dat bestond... 10+ kaas!:D

Haha, smakelijk alvast! Je kunt veel varieren met de tortilla's: voeg meer groente toe, whatever! 10+ kaas is behoorlijk baas; niet de lekkerste kaas ooit, maar heeft (voor mij) wel perfect cut macro's.

Danku brodude! :thumbs:

Tortilla's zien er goed uit!

Ik maak ze ook vaak. Kip of mager rund gehakt 300g. Een potje bruine bonen, klein potje crispy mais, 200g italiaanse/spaanse of wat dan ook groenten. En een zakje taco/fajita mix en vullen maar. Zonder verdere saus op de mix na. En door de bonen en mais al erg lekker en ok macro's.
Vaak doen we er met zijn tweeen 2 dagen mee, 2 tortillas per persoon per dag (**** cutten :<)

• #1.474
Tortilla's zien er goed uit!

Ik maak ze ook vaak. Kip of mager rund gehakt 300g. Een potje bruine bonen, klein potje crispy mais, 200g italiaanse/spaanse of wat dan ook groenten. En een zakje taco/fajita mix en vullen maar. Zonder verdere saus op de mix na. En door de bonen en mais al erg lekker en ok macro's.
Vaak doen we er met zijn tweeen 2 dagen mee, 2 tortillas per persoon per dag (**** cutten :<)

Fuaaaaaaaark dat klinkt ook goed! Ga ik morgen post-workout eten, man! :meal:

Hier nog mijn eerste rustdag meal:

1: bromelette: 3 eieren, 1 plakje kaas, 3 plakjes schouderham, 20g linessa smeerkaas, 5g kokosolie zout, peper, bieslook, peterselie
2: casein fluff: 50g caseine (cookies cream), 250ml halfvolle melk, 50g bosbessen, kaneel

IMG_1065.jpg

IMG_1066.jpg

IMG_1064.jpg

bromelette :roflol: :roflol: :roflol:
Looking good D! :thumb:

Die 10+ kaas is wel een heeeeel goed idee :)

• #1.477
Donderdag 01-05-2014
Chest/Arms + schouder assistance

Incline DB Press
10x5
16x5
26x3
-34x5 (met spotter om de db's de lucht in te krijgen)
-30x6
-26x7

Dips
BW x5
BW+30 x4
BW+20 x7
BW+10 x10

Machine Dips
40x10
50x10
60x10

DB Curls (seated)
12x10
14x10
16x10

Seated BTN Press
bar x10
30x10
40x5
40x5
40x5
40x5

Reverse Pec Deck
20x20
20x20

Lateral Raise
6x20 (6kg db's)
6x20

Feedback
Prima training. Zaterdag heerlijk bbq'en, eindelijk een refeed! :D

Voeding vandaag:
12.00 protein pancake met honing
14.00 training
16.30 post workout tortilla's (recept van Cman is f*cking lekker, jongens!) :thumbs:
20.00 casein fluff

foto 1: postwo van vandaag
foto 2: rustdag meal, kip, kalkoen en augurken (had niks anders :fuu: )

IMG_1072.jpg

IMG_1067.jpg

nette tren en krijg echt honger van jouw eten :(

• #1.479

Haha danku bro! :cool:

Die 10+ kaas is wel een heeeeel goed idee :)

Yeah man, het past over het algemeen goed in cutting macro's. Probeer eens tosti's met bruin brood, schouderham en slankie 10+ kaas (en evt ketchup etc)!

nette tren en krijg echt honger van jouw eten :(

Haha dat zegt men vaker, mijn excuses voor het hongergevoel! En bedankt man! :thumbs:

Lekkere train. En mooi dat het recept bevalt! :thumbs:

Terug
Naar boven