MuscleMeat

DJR89 - Powerbuilding Log

t*ring sterk die dipps!

En tja...those foods! Hnnnnng!

zelfs de kalkoen met augurken..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.483
t*ring sterk die dipps!

En tja...those foods! Hnnnnng!

zelfs de kalkoen met augurken..

Haha thnx bro! Ik had geen andere groente op dat moment, dus ik dacht: why not!

hgh6.gif

• #1.484
Zaterdag 03-05-2014
Benen/Assistance

Squat
bar x10
60x5 ATG
80x3 ATG
100x6 ATG
90x7 ATG
80x8 ATG

Leg Press
130x50 (30 low, 20 high)
150x50 (30 low, 20 high)

Deadlift
60x10
60x10
80x10
80x10
100x5
had even zin in deadlifts

Pull-ups
BW x5
BW x5
BW x5

DB Row
30x5
30x5
30x5

Feedback
Weinig geslapen vannacht, lag pas om 5 uur in bed en ik dacht: ok ik slaap uit tot 11 en dan ga ik naar de gym. Maar nee, die hyperactieve k*tkinderen van de buren stonden buiten al om 8 uur 's ochtends te schreeuwen en te spelen. FML. Nu even slapen en vanavond BBQ! Gotta focus on the positive! :D

Prima training toch vooral na het hebben van een korte nachtrust!

Kunnen genieten van de BBQ!?:eating:

tumblr_n037f349M61t0ihy9o1_1280.jpg

• #1.486
Danku Marvin! Yeah man, de BBQ was heerlijk, had echt echt nodig!

Worstjes en burgers niet aangeraakt, doe mij maar KIP! Er was zeker 30+ kg vlees ingekocht en een aanzienlijk deel is in mijn maag terecht gekomen! :meal:

Zometeen fasted cardio; een maat helpen met verhuizen en deze week train ik ook DI/DO/ZA.

IMG_1079.jpg

IMG_1080.jpg

IMG_1081.jpg

Looks good Dave! :D
Ook prima training weer.

FUUUUUUAAAARK!

Nu heb ik t*ring zin om te BBQ'en! Succes met verhuizen!

Ohh that meat! :eating:

• #1.492
FUUUUUUAAAARK!

Nu heb ik t*ring zin om te BBQ'en! Succes met verhuizen!

Thnx bro! Lekker veel fasted cardio gedaan, wel tussendoor bcaa's :cool: Dit is ook het mooie aan IF: ik kwam net thuis, meal gegeten, geen probleem. Als ik nog steeds 6 meals per dag at, zat ik de hele dag met tupperwares te k*tten, dat is echt niet te doen.

Dus je wil tegen die tijd pas meeten? :sad:

Haha no worries! Deze week moet ik veel werken en volgende week heb ik vrij genomen voor mijn scriptie (loop te ver achter -.- ), maar daarna heb ik zeker tijd! we appen/fb'en wel! :thumbs:

Yeah man, het was echt heerlijk! :meal:

Succes met de scriptie dan man!
En gaat zeker fun worden die meet :D

• #1.494
Dinsdag 06-05-2014
OHP/CHINS/DL/ROWS

Overhead Press
bar x10
30x5
40x3
50x2
-62.5 x2
-52.5 x5
-52.5 x5
-50x5
40x10
-even veel reps als vorige week. volgende week nog eens 62.5

Chin-ups
BW x5
BW+18 x5
BW+12 x6
BW+8 x7

Deadlift
60x10
80x5
100x5
120x5
130x2
-145x5
-130x6
-120x7
volgende keer 147.5

DB Rows
30x5
34x5
38x5

Feedback
Fasted training, ging wel goed. Overhead hetzelfde als vorige week; deadlift en chins iets sterker.

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Succes met de scriptie dan man!
En gaat zeker fun worden die meet :D

Ja man, moeten we zsm even inplannen! Heb het alleen nu echt druk met de studie. 18 juni moet ik mijn scriptie verdedigen en echt ver ben ik nog niet. :(

Maar het komt helemaal goed! Hard work pays off! :thumbs:

Goede training voor de cut Dave!
T/m wanneer ga je nu doorzetten?

• #1.496
Goede training voor de cut Dave!
T/m wanneer ga je nu doorzetten?

Dankje Tim! Ik durf het nog eerlijk gezegd niet te zeggen. Ik cut sowieso tot ik klaar ben met de studie (18 juni, nog ~6 weken dus) en dan afhankelijk van de resultaat een paar weken extra doorcutten (ik hoop van niet) of rustig reverse dieten richting recomp en dan bulk.

Nette ohp man. Ik merk vrij snel krachtverlies op de OHP tijdens het cutten. Zou willen dat ik maar een paar weken per keer hoef te cutten haha..

Waarover gaat je scriptie als ik vragen mag?

• #1.499
Nette ohp man. Ik merk vrij snel krachtverlies op de OHP tijdens het cutten. Zou willen dat ik maar een paar weken per keer hoef te cutten haha..

Thnx bro! De schouders leveren inderdaad als eerste kracht in, vind ik eigenlijk wel jammer :S En yeah, refeeds zijn ontzettend handig!

Waarover gaat je scriptie als ik vragen mag?

Ik ga onderzoeken welke mogelijke impacts de nieuwe Europese anti-witwaswetgeving (4th Anti-Money Laundering Directive) kan hebben op het bedrijfsleven binnen de EU.

Boring as phuk. :(

Ik ga onderzoeken welke mogelijke impacts de nieuwe Europese anti-witwaswetgeving (4th Anti-Money Laundering Directive) kan hebben op het bedrijfsleven binnen de EU.

Boring as phuk. :(

Ik viel al in slaap toen ik het las :$

Terug
Naar boven