XXL Nutrition

DJR89 - Powerbuilding Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Lekker train! En **** dat he geen aflevering. Kan ik m'n Tyrion vlaggetjes en foam fingers weer opbergen..

Yeah :( Ik heb de boeken wel vorig jaar gelezen, maar ik wil het nog steeds zien! Een maat had "per ongeluk" de red wedding voor me gespoiled; daarna las ik meteen de boeken. Needless to say, he's my b*ch now. :cool:

ja hoe kan het dat er geen aflevering is?? nu nog steeds niet :(

Zal je gaan volgen, leangains = the shit. Succes!

• #1.565
ja hoe kan het dat er geen aflevering is?? nu nog steeds niet :(

Memorial Day. Vorig jaar was tijdens hetzelfde weekend was volgens mij de Battle of the Blackwater, maar de kijkcijfers vielen enorm tegen. Vandaar dat ze dit jaar geen aflevering hebben uitgezonden. Begrijpelijk, maar nog steeds jammer.

Volgens mij vanwege het feit dat het memorial day was gister in de US. Was aangekondigd dat er een week geen nieuwe aflevering zou zijn :<

Yeah, correct!

Zal je gaan volgen, leangains = the shit. Succes!

Welcome to the crew! :thumbs:

• Like
Waarderingen: Cman
oh lelijk, wachten tot volgende week dan maar :)

Hi kerel! Ik kom ook ff kijken. Leuk log! Mooie gewichten hoor!
Overhead Press doe je zittende? BTW: waarom voeg je geen Incline pec-work toe nadat je overhead press hebt gedaan? Gaat onlosmakelijk samen IMO :thumb:

• #1.569
Woensdag 28-05-2014
Borst

Incline Bench Press
bar x10
40x10
50x5
60x6
50x7
50x7
supersetted met 2x 10x10 incline db flyes

Dips
BW x5
BW+24 x5
BW+20 x6
BW+15 x7

Beetje assistance werk
Sumo Deadlift
60x10
80x5
100x3
100x3
100x3

Squat
60x10 ATG
60x10 ATG
60x10 ATG
-alle reps 2 sec paused at bottom, explosief omhoog

Armen
~8 sets armen

Feedback
Okay training, nog steeds p*ssy stats op de chest oefeningen, maar dat komt wel :)

oh lelijk, wachten tot volgende week dan maar :)

Yea :( Ik doe dan meteen een mini refeed!

Hi kerel! Ik kom ook ff kijken. Leuk log! Mooie gewichten hoor!
Overhead Press doe je zittende? BTW: waarom voeg je geen Incline pec-work toe nadat je overhead press hebt gedaan? Gaat onlosmakelijk samen IMO :thumb:

Welcome, welcome, welcome! :thumbs:
Overhead press doe ik altijd staand. 1 been een beetje naar voren voor stabiliteit en ik probeer zo weinig mogelijk momentum te gebruiken. In de cut train ik heel minimalistisch; in de bulk ga ik OHP en Incline DB press doen op 1 dag.

Prima training! :)

Nog steeds een mooi volume hier man.
Hoe is het ondertussen met je rug?

• #1.573
Nog steeds een mooi volume hier man.
Hoe is het ondertussen met je rug?

Echt een stuk beter, thnx bro! Het was achteraf verstandig om even rustig aan te doen met zwaar liften. Mijn rug is echt onvoorspelbaar: het gaat weken goed en ik hoef maar bijv. verkeerd uit bed te stappen en snap city. Voor ik aan de bulk begin; ga ik naar de fysio. Ik wil dit jaar de 200kg deadlift aantikken, maar niet als ik daarmee een ernstige blessure riskeer. SAFETY FIRST. ALWAYS.

Goed bezig D :)
Sowieso netjes dat je de cut zo gestructureerd volhoud, aangezien het zeker geen korte periode is :thumbs:

• #1.575
Goed bezig D :)
Sowieso netjes dat je de cut zo gestructureerd volhoud, aangezien het zeker geen korte periode is :thumbs:

Thanks man, that means a lot! :thumbs:

Ook al gaat het langzaam en kan het ontzettend frustrerend zijn, denk ik aan de dagen toen ik een fat **** was (110kg) en heb ik weer motivatie om door te gaan!

Als onze sport gemakkelijk was, zou iedereen shredded zijn!

Mooie training weer :)

En inderdaad balen van de GoT aflevering he :P Ik zat al met me fluff klaar op de bank :(

• #1.577
Mooie training weer :)

En inderdaad balen van de GoT aflevering he :P Ik zat al met me fluff klaar op de bank :(

Yeah man. ahja, volgende week weer! En in de winter komt het nieuwe boek uit, **** yea!

Teleurgesteld eten zuigt.. hard. Dat is hetzelfde als de realisatie dat je popcorn al tijdens de previews op is. :S

Iemand nog leuke suggesties voor een mini cheat meal voor maandag? (~1000-1500 kcal)

Yeah man. ahja, volgende week weer! En in de winter komt het nieuwe boek uit, **** yea!

Teleurgesteld eten zuigt.. hard. Dat is hetzelfde als de realisatie dat je popcorn al tijdens de previews op is. :S

Iemand nog leuke suggesties voor een mini cheat meal voor maandag? (~1000-1500 kcal)

Probeer die 'gezonde kapsalon' uit?
Anders altijd lekker zoals doner/pizza.

Nice trainingen bro, respect dat je zo goed kan cutten en doorzetten.

Een mede lean gainer. Ik volg

• #1.580
Probeer die 'gezonde kapsalon' uit?
Anders altijd lekker zoals doner/pizza.

Nice trainingen bro, respect dat je zo goed kan cutten en doorzetten.

Thanks bro, I appreciate it! :thumbs:

Kapsalon ziet er inderdaad baas uit, even kijken of ik maandag genoeg tijd voor cooking magic. Anders wordt het een turkse pizza met doner.

Hier is trouwens het recept:
https://www.youtube.com/watch?v=J_QHlqJP3vY

Een mede lean gainer. Ik volg

Welcome, welcome to the boss house! :thumbs:

Terug
Naar boven