Hetzelfde als bij jou eigenlijk.
Taille tussen de 82-85 en quads 62-63
Liever problemen bij het kopen van jeans dan chicken legs!
Soms ben ik blij met mijn mini quads!! Meeste broeken is geen probleem..echter heb ik laatst een skinny gekocht bij de Sting zonder stretch...daar kan ik zowat niet eens normaal de trap mee oplopen.
Mooi te zien dat de deads omhoog gaan en dat je nog steeds lekker weighted chins doet!
Thnx Marvin! Yeah man, voordat ik aan de bulk begin, ga ik met mijn fysio overleggen of richting de 200kg deadlift wel verstandig is met scoliose. Als hij zegt dat het prima is, ga ik dat dit jaar nog smashen. Als hij zegt dat het niet okay is... doe ik het waarschijnlijk toch!

Nah, kidding, het is niet de bedoeling dat ik blessures ga riskeren. Zelfs met perfecte techniek (die bijna niemand heeft) kan het verkeerd gaan.
83cm taille
68cm quads
Zorgt bij mij voor maat 32 met broeken qua taille.
Helaas hebben me quads echter maat 36 nodig vaak.
Dus koop ik bijna al me broeken met stretch en dan toch maat 32/33.
68 wtf... nice!
Thx voor de shoutouts naar m'n site

Grote meals ftw. Cutfase gaat ook vrij smooth zo te zien - keep it up!
Yeah buddy, je hebt echt veel goede ideeen op je site! En de random metal riffs tussendoor maken het nog beter. Ik ga binnenkort de protein waffles maken, perfect om mee te nemen.
De cut gaat naar mijn gevoel visueel heel langzaam, maar het gewicht zakt wel.
Nette volume op de deadlift maat! nice!
Thnx bro!
Ik cut nog sowieso 2-3 weken door en dan las ik een korte diet break in. Ben al te lang bezig (inmiddels iets van 8kg kwijt zonder echte pauzes). Het wordt dus 2 weken op +20/-20 eten en dan kijk ik wel wat ik verder doe; doorcutten of rustig richting +30/-10 bulk.
Anyway, hier nog wat meals:
1: serieus, voor 10 euro krijg je hier een mega portie doner met friet. ik heb er zelf weinig van gegeten; matties hadden het besteld. maar SERIOUSLY, dat was toch zeker 500-700g vlees. DAMN
2: rustdag meal. kip met zigeunersaus en groente
3: idem + glaasje spa cactus (low kcal)
4: refeed van gisteren: american sandwiches met kip en groente. YEAH
5: "kunstwerk"
6: ben & jerry's greek yoghurt. 800 kcal in 1 potje van 400g, not bad
7: 250g kip, 200g italiaanse mix groente, 50ml zigeunersaus, shitload aan kruiden
Serieus guys, deze saus is de shit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
70 kcal per 100g en 50 is meer dan genoeg voor 1 portie.