Broeken zijn k*t man, heb het nu de laatste tijd ook met overhemden.. moet alles op maat laten maken :S
Yeah, dat is inderdaad ****ed up. Brede schouders en dunne taille; Bovenin zit het goed, onderin is het net een parachute. Maar hey, je kunt tenminste zeggen dat je custom made kleren draagt!
Jou site staat uiteraard al tijden in mijn favorite bar, net als die van Victor Mooren!
HNNNNNG! That food!! Blijf jou log mede hierom erg vermakelijk vinden gozer! Keep it up!
Komen goede trainingen voorbij en je beschrijft en omschrijft alles leuk leesbaar!
Ben benieuwd of je die 200kg deads mag en kan gaan pakken! Ik heb er vertrouwen in!
Thnx Marvin, dat waardeer ik enorm! Ik doe mijn best om alles zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven en de log vermakelijk te houden!
Gewicht van vanochtend: 76.3 KG
Nu is het de bedoeling om (wat oorspronkelijk mijn doel was) 75kg te hitten en vervolgens verder te kijken. Ik ben zeker niet tevreden over mijn huidige VP (op de foto ziet het er beter uit dan irl), maar eerlijk gezegd moet ik geduldig blijven. Het feit dat ik van 109kg en een buikomtrek van ~120cm (nu ~80cm) kom wil niet helpen. Het is niet zo dat ik last heb van losse huid, maar het mist helaas de elasticiteit om de abs echt naar boven te laten komen. Vandaar ook dat ik de laatste weken extra vitamine c (2-3g) en gelatine (10g) supplementeer om de collageen productie te stimuleren. Ik kan gewoon zien dat ik in het verleden een paar maatjes groter ben geweest en ik mijn lichaam de tijd moet geven om zich daar aan te passen. Ik heb op andere fora gelezen dat dat een paar jaar kan duren; mensen hadden (na het afvallen) ondanks een lager VP nog steeds weinig 'definitie'.
Hoe dan ook, de doelstelling is als volgt:
-Binnen 2 weken naar 75kg en 2 weken diet break om de hormoonhuishouding te herstellen (+20/-20). Daarna heb ik 2 keuzes:
1: Of een paar weken doorcutten (waar ik eerlijk gezegd totaal geen zin in heb);
2: Rustige transitie naar een +30/-10 4day Wendler bulk tot april 2015.
Realistisch gezien ben ik deze zomer niet shredded, maar heb ik wel een 'redelijke' basis (ik heb mijn best gedaan) voor een verantwoorde bulk. Dit jaar shredded zijn maakt me eerlijk gezegd ook niets uit, aangezien ik dit jaar toch niet op vakantie ga. In juni 2015 ga ik naar Las Vegas, dus in principe zou dat een deadline kunnen worden om er shredded bij te lopen. Dat geeft me ~9/10 maanden tijd om te bulken en 2/3 maanden om te shredden. Ik denk dat ik in die tijd toch wel minstens 5kg+ VVM kan pakken.
Decisions, decisions. Either way, ik beslis pas na de 2 weken diet break (lange termijn beslissingen nemen op low carb/kcal is letterlijk het domste dat ik nu zou kunnen doen). Jullie feedback en ideeen zijn uiteraard van harte welkom!
Zometeen chest, update volgt later.