Fitness Seller

DJR89 - Powerbuilding Log

Hmmm normaal eten.. Wou dat ik dat ik al zover was. Is inmiddels een jaar geleden dat ik structureel op of boven onderhoud heb gegegeten. Weet niet eens meer hoe het voelt :<

Kan niet wachten tot ik ook normaal kan eten. Must feel epic!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Mooie training weer!
En inderdaad, 's ochtends trainen wen je wel aan.

Thnx bro! Ja ik denk dat 's ochtends trainen sowieso beter is. Ik ging eerst altijd rond 14.00, maar dat is letterlijk midden op de dag. Nu heb ik het gevoel dat ik meer tijd heb voor andere dingen.

Hmmm normaal eten.. Wou dat ik dat ik al zover was. Is inmiddels een jaar geleden dat ik structureel op of boven onderhoud heb gegegeten. Weet niet eens meer hoe het voelt :<

Duuuude een jaar is echt fuuucking lang, ik zou echt een diet break houden!

Ik raad dit artikel van Lyle aan:

http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/the-full-diet-break.html

Serieus? bij mij andersom man :) ik moet mezelf dwingen om te eten :P

Thnx bro! Ja ik denk dat 's ochtends trainen sowieso beter is. Ik ging eerst altijd rond 14.00, maar dat is letterlijk midden op de dag. Nu heb ik het gevoel dat ik meer tijd heb voor andere dingen.

Duuuude een jaar is echt fuuucking lang, ik zou echt een diet break houden!

Ik raad dit artikel van Lyle aan:

http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/the-full-diet-break.html

Mijn diet break word mijn vakantie op Gran canaria (15 dagen vanaf 2 augustus)

Tot die tijd maar ff volhouden nog. Gaat ****ing traag maar word nog steeds droger en kracht heb ik snel wel weer terug denk ik. Dus nog ff 7 weken volhouden :<

Nee ik heb 0 problemen met eten. Ik heb ook 0 problemen met niet eten maar het slap voelen tijdens workouts etc is gewoon vervelend. Plus ik wil wel eens wat massa gaan plakken.

• #1.645
Vrijdag 13-06-2014
LB/CORE

Squat
bar x10
60x5 ATG
80x3 ATG
100x4 ATG
100x4 ATG
100x4 ATG

Deadlift
60x10
80x5
100x5
120x3
140x6
130x7
120x5

Leg Press (calves)
160x40
200x40
210x40
220x40

Barbell Shrugs
60x10
100x10
120x40 (10 sec pauze na elke 10 reps)
130x5
130x5
100x20

Core
Hanging leg raises
BW x20 leg raise
BW x20 knee raise
BW x20 leg raise
BW x20 knee raise

Cable Oblique Twist
25x10
30x10
35x5

Feedback
Lekkere training! Gotta love high volume! Na afloop mezelf beloond met een Subway: chicken teriyaki met dubbel vlees en extra bacon :meal: pics volgen zo.

Fijn weekend!

Mijn diet break word mijn vakantie op Gran canaria (15 dagen vanaf 2 augustus)

Tot die tijd maar ff volhouden nog. Gaat ****ing traag maar word nog steeds droger en kracht heb ik snel wel weer terug denk ik. Dus nog ff 7 weken volhouden :<

Nee ik heb 0 problemen met eten. Ik heb ook 0 problemen met niet eten maar het slap voelen tijdens workouts etc is gewoon vervelend. Plus ik wil wel eens wat massa gaan plakken.

Pfff nog 7 weken, sterkte bro! Wat is je vp/gewicht doel voor augustus?

Dwingen om te eten? Lucker. Ik moet mezelf dwingen om niet te eten :(

Ik heb geen doel. Spiegel bepaald alles bij mij.

vp metingen kloppen bij mij niet. Ik gebruik een 7 punts meting. Mijn vriendin meet mij op met de Body & Fit caliper. Maar ik kom ondertussen op 8,1% bf wat voor geen meter klopt.

http://www.exrx.net/Testing/BodyCompSites.html
Deze 7 punten.

http://www.exrx.net/Calculators/BodyComp.html
Als ik die hier invul kom ik op 8.1% Ik denk eerder aan 12-13%. Op mijn buik na is alles vrij droog. Ik snap niet wat we verkeerd doen met meten.

Gewicht doel heb ik ook niet. Ik vind mijzelf al vrij skinny aan het worden. Mijn taille meet 77,5cm @ nu ong 84 kilo. Denk niet dat dat veel minder moet worden.
Spiegel is mijn doel, en dan ben ik al tevreden over alles behalve buik in principe. Hoef geen shredded 6-pack maar al het losse huid en vet moet gewoon weg zijn.

• #1.647
Yeah, tricky situatie. Ik ben bang dat het even gaat duren voor dat echt droog en strak is (same problem here). Ik heb in een topic van Cools gelezen dat je Vitamine C (2-3g) en gelatine (5-10g) kunt suppleren om de collageenproductie te verhogen. Dat doe ik zelf ook.

Hier nog mijn post-wo subje

IMG_1257.jpg

Yeah, tricky situatie. Ik ben bang dat het even gaat duren voor dat echt droog en strak is (same problem here). Ik heb in een topic van Cools gelezen dat je Vitamine C (2-3g) en gelatine (5-10g) kunt suppleren om de collageenproductie te verhogen. Dat doe ik zelf ook.

Hier nog mijn post-wo subje

Hnnnnggggg looking good! ik start nu mijn workout, pwo worden soesjes.. Ben jarig en krijg visite dus tja.. Eerst ff legs rammen!

Lekkere training EN lekker PWO voedsel! GOOOD!:thumbs:

• #1.651
Maandag 16-06-2014
Upperbody

Overhead Press
bar x20
30x10
40x5
52.5 x5
52.5 x5
52.5 x5
52.5 x5
52.5 x5

Incline DB Press
10x10
22x5
30x5
26x5
24x5

Dips
BW x5
BW+25 x4
BW+20 x5
BW+15 x7

Pull-ups
BW x10 (wide grip)
BW x8 (wide grip)
BW x9 (parallel grip)
BW x9 (close underhand grip)

Lateral Raises
8kgx20 (db)
10kgx20 (db)
12kgx20 (db)
15x10 (cable)
15x10 (cable)
15x10 (cable)

1 arm t-bar row
25x10
30x10
35x10
35x10

Armen
~14 sets armen (seated db curl, rope pushdown en machine dips)

Feedback
Ging lekker! Deze week nog goed eten (vrijdag uiteten met vrienden) en vanaf zaterdag weer cutten (24h fast van zaterdag naar zondag) en vanaf maandag weer cutting macro's.

Ik denk dat ik de kcal in de cut iets verhoog. Onderhoud is ~2800. Ik denk dat ik op 3000/2000 ga cutten (30min cardio rustdagen (~200 kcal)). Dat is op lange termijn beter vol te houden; heb geen zin om weer wekenlang ellendig met honger rond te lopen. Mocht het te langzaam gaan, kan ik het naar 2900/1800 verlagen oid.

Lekkere training EN lekker PWO voedsel! GOOOD!:thumbs:

Yooo welkom terug Marvin! Thnx man! Fijne vakantie gehad? :thumbs:

Beter inderdaad wat hoger beginnen & rustig afbouwen naargelang hoe je gewicht dropt.
Ga je sowieso langer volhouden & dat is net het succes van een cut

Lekker volume deze training man!
Zou zeggen geniet nog mooi even van deze week! :D

• #1.654
Donderdag 19-06-2014
LB

Squat
bar x20
60x5 ATG
60x5 ATG
80x3 ATG
100x5 ATG
90x6 ATG
80x7 ATG
-niet te veel squats gedaan, wilde deadlift vpr proberen

Deadlift
60x10
80x5
100x5
120x3
-140x9 VPR
-130x3 - kon niet meer, benen waren jello :roflol:

Leg Press (calves)
160x20
180x20
200x20
220x20

Barbell Shrugs
60x10
100x20
100x20
120x10
120x10
140x10
140x10
150x10
100x40

Feedback
Dinsdag niet getraind wegens studiedrukte. Ik heb mijn scriptie wel met een 8.5 verdedigd! :D

Training ging wel lekker; pre-workout 1 cap ECA genomen, ging LEKKER! Deadlift VPR ging nice, vorige week 6 reps, nu 9. Ik wilde nog een set met 130 doen, maar mijn benen waren echt jello.

Vandaag en morgen nog lekker eten en dan zaterdag cut ik verder. Ik ben nu echt gemotiveerd na de diet break! LEGGOOOOOOOOO!

---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:45 ----------

Beter inderdaad wat hoger beginnen & rustig afbouwen naargelang hoe je gewicht dropt.
Ga je sowieso langer volhouden & dat is net het succes van een cut

Yes, absoluut! :thumbs:

Lekker volume deze training man!
Zou zeggen geniet nog mooi even van deze week! :D

Thnx bro, morgen nog lekker uiteten met vrienden en vanaf zaterdag cut ik verder! :thumbs:

Lekker vpr , en dat na de squats ! Altijd goed om weer gemotiveerd te zijn , is zoon diet break toch echt handig voor ;)

Nice VPR bro! :D
Snap dat je daarna wel leeg was, hehehe

Super chill van je cijfer trouwens!
Congratz!!

• #1.657
Lekker vpr , en dat na de squats ! Altijd goed om weer gemotiveerd te zijn , is zoon diet break toch echt handig voor ;)

Thnx Jim! Als ik wist hoe goed zo'n diet break zou zijn, had ik het veel eerder gedaan.

Nice VPR bro! :D
Snap dat je daarna wel leeg was, hehehe

Super chill van je cijfer trouwens!
Congratz!!

Dankje Tim! Ben echt blij met de deadlift en het cijfer! Good times! :thumbs:

9x140, absoluut niet slecht!

Hele flinke VPR.

Nice kerel! Dikke VPR gepakt met die deads!

Ik kan ook wel een ECA'tje gebruiken vanmorgen...opstartproblemen:o

Gefeliciteerd met je scriptie man! ook nice DL!

Terug
Naar boven