Cman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 128
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training weer!
En inderdaad, 's ochtends trainen wen je wel aan.
Hmmm normaal eten.. Wou dat ik dat ik al zover was. Is inmiddels een jaar geleden dat ik structureel op of boven onderhoud heb gegegeten. Weet niet eens meer hoe het voelt :<
Kan niet wachten tot ik ook normaal kan eten. Must feel epic!
Hmmm normaal eten.. Wou dat ik dat ik al zover was. Is inmiddels een jaar geleden dat ik structureel op of boven onderhoud heb gegegeten. Weet niet eens meer hoe het voelt :<
Kan niet wachten tot ik ook normaal kan eten. Must feel epic!
ik moet mezelf dwingen om te eten 
Thnx bro! Ja ik denk dat 's ochtends trainen sowieso beter is. Ik ging eerst altijd rond 14.00, maar dat is letterlijk midden op de dag. Nu heb ik het gevoel dat ik meer tijd heb voor andere dingen.
Duuuude een jaar is echt fuuucking lang, ik zou echt een diet break houden!
Ik raad dit artikel van Lyle aan:
http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/the-full-diet-break.html
Serieus? bij mij andersom manik moet mezelf dwingen om te eten
![]()
pics volgen zo. Mijn diet break word mijn vakantie op Gran canaria (15 dagen vanaf 2 augustus)
Tot die tijd maar ff volhouden nog. Gaat ****ing traag maar word nog steeds droger en kracht heb ik snel wel weer terug denk ik. Dus nog ff 7 weken volhouden :<
Nee ik heb 0 problemen met eten. Ik heb ook 0 problemen met niet eten maar het slap voelen tijdens workouts etc is gewoon vervelend. Plus ik wil wel eens wat massa gaan plakken.
Serieus? bij mij andersom manik moet mezelf dwingen om te eten
![]()

Yeah, tricky situatie. Ik ben bang dat het even gaat duren voor dat echt droog en strak is (same problem here). Ik heb in een topic van Cools gelezen dat je Vitamine C (2-3g) en gelatine (5-10g) kunt suppleren om de collageenproductie te verhogen. Dat doe ik zelf ook.
Hier nog mijn post-wo subje
Hnnnnggggg looking good! ik start nu mijn workout, pwo worden soesjes.. Ben jarig en krijg visite dus tja.. Eerst ff legs rammen!
Trainze!

Beter inderdaad wat hoger beginnen & rustig afbouwen naargelang hoe je gewicht dropt.
Ga je sowieso langer volhouden & dat is net het succes van een cut
Lekker volume deze training man!
Zou zeggen geniet nog mooi even van deze week!![]()
Lekker vpr , en dat na de squats ! Altijd goed om weer gemotiveerd te zijn , is zoon diet break toch echt handig voor![]()
Nice VPR bro!
Snap dat je daarna wel leeg was, hehehe
Super chill van je cijfer trouwens!
Congratz!!