- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Congratz met het afstuderen!
Trainingen + voeding ziet er goed uit, mooi om te zien dat je (zover) in je cut nog een PR pakt!

Gefeliciteerd man ! Weet je al wat je gaat doen nu ?![]()

Gefeliciteerd met het afstuderen!
Wanneer begin je nou aan je bulk?
Nogmaals gefeliciteerd gozer!
En de t*ring...die dips!![]()
Klinkt goed ! Wil ook zoiets later , heb nu soort van eigen mini bedrijfje en vind het fijner dan voor iemand hard werken en 10 x zo weinig verdienenWat voor soort bedrijf wordt het ?
Kan op dit moment niet veel vertellen, sorry.Ooh oh wat lekker! PR op de deads moet voor jou extra tof zijn!
De rest van de training ziet er ook weer goed uit!
Wat betreft het zelfstandige geef ik je groot gelijk..ik behoor helaas tot die groep fuckers die loonslaaf zijn niet heel erg vind. Gelukkig werk ik wel bij een bedrijf waar ze niet zo moeilijk doen over vrij nemen en dergelijke. Al zou ik morgen vrij willen vinden ze dat nu nog prima![]()

Nice train Dave!
Kunnen binnenkort keer onze gymdate plannen!
Ben nu eindelijk ook klaar met de studiedrukte.
Kan me voor de rest helemaal vinden in je visie.
Al moet je wel de middelen/mogelijkheden hebben natuurlijk!
Lekkere DL's manlekker om nog kracht te hebben zo in je cut. Shape word ook al beter dus?
Yeaaaaaa bro, let's go! Laten we daar even over appen/fb'en!
En yep, je hebt 100% gelijk!
Yes sir! Binnenkort voor de gein weer eens een 1RM proberen. Ben benieuwd wat er nog in zit.

Let's combine this!!
Ben ook wel benieuwd wat ik pull tegenwoordig...
f**k yeah! 220-230 gaat je wel lukken. Bij mezelf verwacht ik 160-170 met 75-77kg bw.

Zou mooi zijn als ik me oude PR kan verbreken
Maar dan houden we dat voor de planning wanneer we meet afspreken!![]()