XXL Nutrition

DJR89 - Powerbuilding Log

Sterke dips!

Gefeliciteerd man met afstuderen!

Gefeliciteerd man ! Weet je al wat je gaat doen nu ? :)

Proficiat, geniet nu maar van de goede leef!

Gefeliciteerd met het afstuderen!
Wanneer begin je nou aan je bulk?

Gefeliciteerd :)! nu kan het echte leven beginnnen.

Nogmaals gefeliciteerd gozer!

En de t*ring...die dips!:eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.688
Vrijdag 27-06-2014
LB

Squat
bar x20
40x10 ATG
60x5 ATG
80x3 ATG
-110x3 ATG
-100x5 ATG
-90x6 ATG

Leg Press
180x40 (20 low, 20 high)
180x50 (calves)
200x20 (20 low, 20 high)
200x50 (calves)
220x20 (10 low, 10 high)
220x20 (calves)

Barbell Shrugs
60x10
90x10
120x10
120x15
140x3

Deadlift
60x10
80x5
100x5
100x10
100x10

Overhead Press
30x10
50x5
50x5
50x5

Feedback
Wel lekker!

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Congratz met het afstuderen!

Trainingen + voeding ziet er goed uit, mooi om te zien dat je (zover) in je cut nog een PR pakt!

Dankje Frank! Ik ben er heel blij mee, zowel met het afstuderen en de trainingen! Motivatie = 200%!!!

Dankje Danny! Richting de BW + BW he! :D

Gefeliciteerd man met afstuderen!

Dankje Cman! :thumbs:

Gefeliciteerd man ! Weet je al wat je gaat doen nu ? :)

Dankje Jim! Yes, ik ga voor mezelf werken; ben met een paar vrienden een business aan het opzetten! Ik ben niet iemand die 80 uur per week voor een baas wil werken tegen een shitty salaris! Performance based en zelfstandig is the way to go!

Proficiat, geniet nu maar van de goede leef!

Dankje bro! Dat gaat helemaal goedkomen! :D

Gefeliciteerd met het afstuderen!
Wanneer begin je nou aan je bulk?

Dankje Skip!! Ik weet het nog niet zeker, ik cut nog even een paar weken door. Hopelijk in augustus/september, afhankelijk hoe tevreden ik dan ben met mijn VP. Er mogen wel een paar procentjes vanaf.

Gefeliciteerd :)! nu kan het echte leven beginnnen.

Thanks Mathijs! Yeeessss, let's goooo!!

Nogmaals gefeliciteerd gozer!

En de t*ring...die dips!:eek:

Dankje Marvin!! Haha yea, ik weet niet waar die dips opeens vandaan kwamen, maar mij hoor je niet klagen! Zo'n heerlijke oefening he!

Klinkt goed ! Wil ook zoiets later , heb nu soort van eigen mini bedrijfje en vind het fijner dan voor iemand hard werken en 10 x zo weinig verdienen ;) Wat voor soort bedrijf wordt het ?

• #1.690
Maandag 30-06-2014
OHP/CHINS/DL

Overhead Press
bar x10
30x10
40x5
52.5 x5
52.5 x5
52.5 x5
52.5 x5
52.5 x5

Chin-ups
BW x5
BW+26 x3
BW+20 x4
BW+14 x5

Deadlift
60x10
80x5
100x5
120x3
-140x10 PR
-120x13
100x10

Machine Rows
50x20 (close)
50x20 (wide)
75x10 (close)
75x10 (wide)

Armen
~8 sets armen: barbell curls en rope pushdowns

Feedback
High rep deadlifts zijn de shit, heerlijk. Heb ook het gevoel dat de lovehandles minder worden, dus even doorzetten. Heb denk ik ook de sweet spot gevonden qua macro's. 2900/1900 is genoeg om te cutten zonder een irritant hongergevoel en toch goed te trainen.

Klinkt goed ! Wil ook zoiets later , heb nu soort van eigen mini bedrijfje en vind het fijner dan voor iemand hard werken en 10 x zo weinig verdienen ;) Wat voor soort bedrijf wordt het ?

Thnx Jim! Het is totaal niet mijn ding om voor een baas te werken, 60-80 uur op kantoor voor een shitty salaris (eerst stage, slecht betaalde functies in de juridische sector, no thanks), die mij vertelt hoeveel ik waard ben, wanneer ik moet werken, wanneer ik mag lunchen, wanneer ik op vakantie mag (2-4 weken per jaar, f**k that). Sommigen houden van die zekerheid, het vaste ritme en ondervinden daar plezier in, maar ik houd wel van een uitdaging and I want to live my life on my own terms! :) Kan op dit moment niet veel vertellen, sorry.

Laatst bewerkt:
Ooh oh wat lekker! PR op de deads moet voor jou extra tof zijn!:thumbs:

De rest van de training ziet er ook weer goed uit!

Wat betreft het zelfstandige geef ik je groot gelijk..ik behoor helaas tot die groep fuckers die loonslaaf zijn niet heel erg vind. Gelukkig werk ik wel bij een bedrijf waar ze niet zo moeilijk doen over vrij nemen en dergelijke. Al zou ik morgen vrij willen vinden ze dat nu nog prima:thumbs:

Nice train Dave!
Kunnen binnenkort keer onze gymdate plannen! :D

Ben nu eindelijk ook klaar met de studiedrukte.

Kan me voor de rest helemaal vinden in je visie.
Al moet je wel de middelen/mogelijkheden hebben natuurlijk!

Lekkere DL's man :thumbs: lekker om nog kracht te hebben zo in je cut. Shape word ook al beter dus?

High rep deadlift - lekker hoog & stevig!

• #1.695
Ooh oh wat lekker! PR op de deads moet voor jou extra tof zijn!:thumbs:

De rest van de training ziet er ook weer goed uit!

Wat betreft het zelfstandige geef ik je groot gelijk..ik behoor helaas tot die groep fuckers die loonslaaf zijn niet heel erg vind. Gelukkig werk ik wel bij een bedrijf waar ze niet zo moeilijk doen over vrij nemen en dergelijke. Al zou ik morgen vrij willen vinden ze dat nu nog prima:thumbs:

Thanks Marvin! Yeah, de deads gingen lekker! Na een PR is mijn dag ook helemaal goed! :cool:

Er is absoluut niets mis met het werken voor een baas. Het gaat er uiteindelijk om dat je blij bent met wat je doet en er voldoening uit haalt; dan maakt het niet zozeer uit wat het is.

Maar toch zie ik over het algemeen veel mensen (voornamelijk in mijn eigen omgeving) die gewoon miserabel zijn met hun baan. Slechte werkomstandigheden, slechte collega's en/of werkgever, worden ondergewaardeerd, onderbetaald, zijn vaak vervangbaar. Ze vertellen me dan dat ze op die manier nooit hun potentieel zullen kunnen bereiken, en dat is ongelooflijk jammer.

Nice train Dave!
Kunnen binnenkort keer onze gymdate plannen! :D

Ben nu eindelijk ook klaar met de studiedrukte.

Kan me voor de rest helemaal vinden in je visie.
Al moet je wel de middelen/mogelijkheden hebben natuurlijk!

Yeaaaaaa bro, let's go! Laten we daar even over appen/fb'en!

En yep, je hebt 100% gelijk!

Lekkere DL's man :thumbs: lekker om nog kracht te hebben zo in je cut. Shape word ook al beter dus?

Yeah, het ging echt goed vandaag, thnx! De diet break heeft me goed gedaan, heb weer normale energielevels. De shape wordt langzaam beter; mijn schouders worden weer zichtbaar en de lovehandles worden kleiner. Het gaat langzaam, maar de V-shape komt er naar mijn gevoel steeds meer in. Ben nu op de juiste weg. Het is nu van belang om dat vol te houden. Consistency is everything!

High rep deadlift - lekker hoog & stevig!

Yes sir! Binnenkort voor de gein weer eens een 1RM proberen. Ben benieuwd wat er nog in zit.

Yeaaaaaa bro, let's go! Laten we daar even over appen/fb'en!

En yep, je hebt 100% gelijk!

Yes sir! Binnenkort voor de gein weer eens een 1RM proberen. Ben benieuwd wat er nog in zit.

Let's combine this!! :D
Ben ook wel benieuwd wat ik pull tegenwoordig...

• #1.699
Woensdag 02-07-2014
Chest/Arms

Incline DB Press
8x10
16x5
22x5
-30x15 PR
-26x10
-22x15

Dips
BW x5
BW+32.5 x5 PR
BW+20 x10
BW+10 x10

Flat Bench DB Flyes
10kg x20
12kg x10

Armen
~12 sets armen

Feedback
Gaat lekker. Ik merk dat mijn ademhaling een stuk beter is, nu ik daar op rustdagen aan werk (deep breathing techniques van Elliott Hulse). Dit merk ik dan ook tijdens mijn sets; veel meer uithoudingsvermogen = meer reps. Op een of andere manier vond ik het altijd lastig om echt diep te ademen. Mijn ademhaling was oppervlakkig, waardoor ik nooit mezelf kon pushen in de gym (snel buiten adem).
Nu werk ik er aan, probeer ik goed adem te halen tijdens alle oefeningen, paar keer diep in- en uit te ademen voor een set en ik merk het verschil echt. Heerlijk :)

Zou mooi zijn als ik me oude PR kan verbreken ;)
Maar dan houden we dat voor de planning wanneer we meet afspreken! :D

Yeah bro, heb er zin in! :thumbs:

Mooie tren bro!
Ben benieuwd naar je 1rm

Terug
Naar boven