AndroidHealthClinic

DJR89 - Powerbuilding Log

Deep breathing techniques van Elliott Hulse, moet ik eens opzoeken.
Weer goed werk in de gym man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Mooie tren bro!
Ben benieuwd naar je 1rm

Dankje Skip! Ben ik zelf ook naar benieuwd; bij 1rm's ben ik voorheen bang geweest om mezelf te pushen wegens een paar nasty ervaringen met mijn onderrug. Vandaar dat ik de laatste tijd ook niet boven de 150kg ga, maar juist voor reps ga. Uiteindelijk moet het wel gebeuren! Ik ga het de komende weken opbouwen. 150, 155, 160+ etc. Ik denk dat 170 er wel in zit.

Ik ga vrijdag 150 pakken na de squats, waarschijnlijk paar losse sets. :)

Deep breathing techniques van Elliott Hulse, moet ik eens opzoeken.
Weer goed werk in de gym man!

Thnx man, yeah er staan een paar videos. Houd wel een open mind. Ik zie hier op het forum dat Elliott's technieken vaak als raar worden gezien. Dat klopt ook wel, hij denkt ontzettend out of the box (dat maakt hem voor mij ook interessant). Bij de breathing techniques dacht ik ook: wtf, ga ik toch niet doen. Toch geprobeerd, en na een paar minuten merkte ik dat ik dieper kon ademen.

Hier nog een foto van vanmiddag. De lovehandles beginnen langzaam te verdwijnen (god dat gaat zo langzaam :( ), dus even doorzetten! Ik heb geen idee hoeveel ik weeg; ik durf na de diet break eerlijk gezegd niet op de weegschaal te stappen. Ga ik wel zsm doen :P :roflol:

IMG_1334.jpg

Je fysiek ziet er IMO goed uit hoor! Lovehandles vind ik nog goed meevallen!

Je hebt in verhouding sterke poten trouwens, GOOOD!:thumbs:

Ik zie ook niet echt de lovehandles, ziet er uit als een prima fysiek om mee te gaan clean bulken ;) Welk vp schat je jezelf ?

Erg krachtig fysiek! Vooral je lower body straalt power uit

• #1.707
Donderdag 03-07-2014
LB

Zo, vandaag 4 uur lang in de gym geweest. Eerst een introductie training gedaan met een maat die wil afvallen, even een aantal compound- en isolatie oefeningen uitgelegd. Daarna nog mijn eigen training gedaan, omdat ik de komende dagen iets moet schuiven. Maandag t/m woensdag ben ik even weg, ik weet ook niet zeker of ik dan tijd heb/mogelijkheid heb om te trainen (gymspullen neem ik wel mee).

Dus vandaag legs ipv morgen, vrijdag+zaterdag rust, zondag pak ik nog een zware fullbody en ma/wo waarschijnlijk rust (tenzij ik dinsdag een fb kan doen).

Squat
bar x10
60x5 ATG
60x5 ATG
80x3 ATG
-110x4 ATG PR
-100x6 ATG
-90x7 ATG

Deadlift
60x10
80x5
100x5
120x4
140x3
150x4 PR

Leg Press
180x60 (20 low, 20 high, 20 calves)
200x60 (20 low, 20 high, 20 calves)
220x40 (10 low, 10 high, 20 calves)

Barbell Shrugs
100x10
120x5
120x10
140x5
140x5

Overhead Press
30x10
40x5
50x5
50x5
50x5

Feedback
Kapot, maar voldaan :P Had niet verwacht dat er 150x4 DL in zat. Ik weet niet waarom, maar de eerste rep gaat altijd het moeilijkst en de rest een stuk gemakkelijker. Fijn weekend, bro's!

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Hartelijk bedankt, heren! Dit geeft mij extra motivatie om nog harder te gaan! :thumbs:

Je fysiek ziet er IMO goed uit hoor! Lovehandles vind ik nog goed meevallen!

Je hebt in verhouding sterke poten trouwens, GOOOD!:thumbs:

Thanks Marvin! Yeah, ik ben blij met mijn poten. Ik denk dat het ook komt door mijn fat-f**k verleden. Voordat ik 100+ woog, had ik skinny legs. Toen een paar jaar fattie geweest en sindsdien wel grotere benen gehad. Ahja, heb ik er tenminste iets positiefs aan overgehouden, he! :D

Dit. Ik zie ook niet echt de lovehandles waar jij je druk over maakt hoor :thumbs:

Zou alleen wat aan je wenkbrauw doen.. ;)

Haha thanks Cman! Ahh, ze zijn er nog steeds een beetje, nu vooral eigenlijk op de onderrug, niet zozeer aan de zij.

Ik zie ook niet echt de lovehandles, ziet er uit als een prima fysiek om mee te gaan clean bulken ;) Welk vp schat je jezelf ?

Thanks Jim! Ik wil in ieder geval binnenkort overschakelen op een groeiperiode, het wordt tijd om meer PR's neer te zetten! In de cut heb ik altijd iets nodig om naar toe te werken, anders ben ik doelloos bezig. In september ga ik een paar dagen naar Wenen, dus misschien (hopelijk) daarna bulk? ;)
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat mijn VP is, er komen altijd full r*tard getallen uit de metingen, dus ik laat het voor wat het is. Don't really care, either. De spiegel vind ik een betere indicatie voor mezelf.

Erg krachtig fysiek! Vooral je lower body straalt power uit

Dankje Danny! Yeah, ik zal mij vooral moeten focussen op de push onderdelen. Borst/Schouders lopen flink achter imo.

Spiegel is idd beste indicatie , maar doelde meer op dat je al redelijk lean staat en ik me afvroeg hoe ver je nog wilde gaan ;) Gewoon gaan bulken als jij je er goed bij voelt , zit in ieder geval nog een pak massa op je ;)

Shape ziet er goed uit Dave!
Ben benieuwd straks IRL ;)

Maar snap je punt wel over "vet".
Heb precies dezelfde probleem zones wat zich niet uit op foto.
Echt de welbekende neukteugels hehehe :roflol:
Vooral ook op me onderrug :o

Nice kerel!! Mooie PR's gepakt:thumbs:

Goed weekend alvast!!

• #1.711
Zondag 06-07-2014
FB

Incline Bench Press
bar x10
40x10
50x6
60x10
70x6

Chin-ups
BW x10
BW x10
BW x10
BW x10

Overhead Press
30x10
40x5
55x5
55x5
50x5
50x5
50x5

Squat
60x5 ATG
60x5 ATG
80x3 ATG
100x5 ATG
100x5 ATG
100x5 ATG

Deadlift
60x5
80x5
100x5
120x3
130x5

Machine Row
75x10 (close)
75x10 (wide)
75x10 (close)
75x10 (wide)

Feedback
Echt ongelooflijk benauwd in de gym, energie was shit. Wel okay training, niks te klagen. Volgende training is op donderdag, moet even 3 dagen weg.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Spiegel is idd beste indicatie , maar doelde meer op dat je al redelijk lean staat en ik me afvroeg hoe ver je nog wilde gaan ;) Gewoon gaan bulken als jij je er goed bij voelt , zit in ieder geval nog een pak massa op je ;)

Ahhh op die manier, my bad! Ik durf het echt niet te zeggen, sorry, geen idee wat mijn vp is. Ik ga nog een paar weken door; het mag allemaal net iets strakker rond mijn middel. Gaat ook wat langer duren wegen mijn fat f**k geschiedenis, maar ik kan wel een goede basis hebben voor de bulk.

Shape ziet er goed uit Dave!
Ben benieuwd straks IRL ;)

Maar snap je punt wel over "vet".
Heb precies dezelfde probleem zones wat zich niet uit op foto.
Echt de welbekende neukteugels hehehe :roflol:
Vooral ook op me onderrug :o

Thnx bro! Yeah, dat is zo ergerlijk he! Heb zin in de meet, lekker beasten en daarna vreten!

Nice kerel!! Mooie PR's gepakt:thumbs:

Goed weekend alvast!!

Dankje Marvin! Hetzelfde!

Veel plezier, niet te veel aan het trainen denken :p
Verder goeie training. Ik presteer weinig als het benauwd is in de gym :(

• #1.713
10-07-2014
Chest/Back/Arms

Barbell Bench Press
bar x20
40x10
60x5
60x5
70x5
75x5
60x5

Dips
BW x5
BW+40 x3 PR
BW+30 x4
BW+20 x5

Chin-ups
BW x5
BW+20 x3
BW+15 x4
BW+10 x5

Deadlift
60x10
80x5
100x5
120x3
140x3
155x4 PR
160x2

1 arm t-bar row
20x10
30x5
35x5

Armen
~10 sets armen

Feedback
Voor de verandering eens 's avonds getraind, totaal andere 'zone/focus', heerlijk!

Veel plezier, niet te veel aan het trainen denken :p
Verder goeie training. Ik presteer weinig als het benauwd is in de gym :(

Thnx bro!! Het was fijn om even 3 dagen afleiding te hebben.

En yeah, vandaag is het ook zo benauwd. Dit weer + ECA = 24/7 sauna

Goede workout man, echt jelly op je dips.
Zijn het eerder chest dips of gewone?

Die dips zijn ongehoord..

en inderdaad. dit weer + ephedra + caffeine = hell-like :P

Pff wát een dips! Mooie deadlifts ook nog zo halverwege je train!

Yeah buddy, weer een deadlift PR! Die dips zijn out of this world bro! :thumbs:

• #1.718
Zaterdag 12-07-2014
Shoulders/Legs

Overhead Press
bar x20
30x10
40x5
50x5
50x5
50x5
50x5
50x5

Seated DB Press
20x5
18x10
16x8

Lateral Raise
10x10
10x10
10x10

Facepulls
50x10
60x10
70x10
70x10

Squat
60x1
toch maar overgeslagen, onderrug is nog niet hersteld van de deadlifts

Leg Press
100x60 (20 high, 20 low, 20 calves)
150x60 (20 high, 20 low, 20 calves)
200x60 (20 high, 20 low, 20 calves)
220x60 (20 high, 20 low, 20 calves)

Leg Extension
50x20
80x10
80x10

Feedback
Geen bijzondere training, maar schouders gingen wel lekker. Niet op mijn max gewichten getraind, dat doe ik wel na het weekend. Heb nog spierpijn in mijn onderrug na de deadlifts, dus squats zaten er vandaag niet in. Dan maar leg press he, niets mis mee.

Fijn weekend!

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Goede workout man, echt jelly op je dips.
Zijn het eerder chest dips of gewone?

Dankje maat! Het zijn chest dips (tussen 2 stangen). Bank dips doe ik vrijwel nooit.

Die dips zijn ongehoord..

en inderdaad. dit weer + ephedra + caffeine = hell-like :P

Thnx bro! Ik wist niet meer hoeveel kg ik de vorige training had gedaan, ik twijfelde of ik voor 30 of 35 moest gaan. Maar toen dacht ik: f**k it, bw+40 it is :D

En ja, ik ben blij wanneer de cut afgelopen is. ECA geeft een heerlijke energieboost, maar ik zweet als een fatty.

Pff wát een dips! Mooie deadlifts ook nog zo halverwege je train!

Dankje Danny! Ik ben er heel blij mee!

Yeah buddy, weer een deadlift PR! Die dips zijn out of this world bro! :thumbs:

Thnx Marvin! Go hard or go home! Ik hoop dit jaar nog de 200kg DL te halen!

Laatst bewerkt:
Zieke volume weer op je leg press, nice!

Lekkere deadlift hoor ! en idd met dit weer is het gegarandeerd sauna ..

Terug
Naar boven