ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flink bezig geweest bro, zo'n volume in 65 minuten doe ik je niet na!
Schema blijft er zeer aantrekkelijk uit zien, het is dat ik de tijd en motivatie heb voor 4 trainingen per week, anders had ik hem compleet overgenomen van je
Goed weekend!

Nice training en geniet van de friet + gyros
Lekker volume ook weer gepakt!
Patat gyros, hnnnnnng!
Goede training ook gozer!! Flinke gewichten en volumes!

Op de vroege morgen deadliften is mij ook niet gezien, zou ik toch erg aan moeten wennnen dan...
Maar mooi dat je zo op kan lossen, fijne progressie ook weer![]()
's ochtends trainen is totaal niet mijn ding; ik heb respect voor degenen die het wel kunnen, je hebt dan wel de rest van de dag veel energie. Ben gek op deadlifts in de ochtend. Maar ja ieder zijn ding
Het belangrijkste is dat je je goed voelt bij wat je doet.![]()
Prima training weer gozer!
Succes met de deads vandaag!![]()
Hey boys, excuses voor het gebrek aan updates de laatste dagen; ben sinds maandag KO, ziek in bed. Flink griepje te pakken; 39+ graden koorts en darth vader hoest. Heb nu goede meds, dus vanaf maandag wordt er weer getraind!![]()

Thanks bro's!
Ik ben helaas iets langer out dan verwacht. Ik ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis voor de behandeling van een dubbele longontsteking. Ik hoop het trainen in september weer voort te zetten, want ik zie er nu echt shit uit na 1.5 week niet trainen en niet optimaal eten. :S
Thanks voor jullie support!
+1. Beterschap gozer! Als je beter bent 100% profiteren van muscle memory. Maar nu eerst goed herstellen!