AndroidHealthClinic

DJR89 - Powerbuilding Log

Tjuuus beterschap man!

Goed voor jou dat het allemaal van zelf gaat. :D

Edit: f**k denk dat ik verkeerde pagina gelezen heb ofzo.

Succes met de recovery kerel!

Laatst bewerkt:
aai aai dat is niet goed! Beterschap en je komt 3x zo hard terug <3 we all gonna make it brah!

Damn veel last ? Beterschap en zoals de rest , de motivatie zal harder zijn als je terugkomt !!

Succes man! Beterschap.

Succes met herstel, gaat helemaal goedkomen!

Je bericht doet me wel ff schrikken want ik loop zelf al week of 5 met verkoudheid, ziek veel hoesten en slijm ophoesten :c

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.827
Thanks voor de support bro's!

Ik heb vorige week dinsdag t/m zondag in het ziekenhuis gelegen. De eerste 3 dagen hadden ze geen idee wat de dubbele longontsteking veroorzaakte en hielp de penicilline niet en had ik de hele dag 38.5-39 graden koorts.

Donderdag gingen ze testen op de 'worst case' scenario's, aangezien ze de oorzaak niet konden achterhalen; dat was geen prettige wacht op de resultaten. Vrijdagmiddag hadden ze eindelijk de boosdoener gevonden; mycoplasma pneumoniae: een bacterie zonder celwand (waardoor penicilline dus niet werkt).

Vrijdagavond kreeg ik nieuwe antibiotica toegediend en het gaat sindsdien een stuk beter. De laatste dagen heb ik het rustig aan gedaan; ik ben de hele dag kapotmoe. Mijn ademhaling is een stuk beter geworden; ik verwacht dat ik binnen 2 weken het trainen rustig kan hervatten. Kan niet wachten om de comeback te maken; bigger, better, faster and stronger than ever!

Ik heb vorige week dinsdag t/m zondag in het ziekenhuis gelegen. De eerste 3 dagen hadden ze geen idee wat de dubbele longontsteking veroorzaakte en hielp de penicilline niet en had ik de hele dag 38.5-39 graden koorts.

Donderdag gingen ze testen op de 'worst case' scenario's, aangezien ze de oorzaak niet konden achterhalen; dat was geen prettige wacht op de resultaten. Vrijdagmiddag hadden ze eindelijk de boosdoener gevonden; mycoplasma pneumoniae: een bacterie zonder celwand (waardoor penicilline dus niet werkt).

Vrijdagavond kreeg ik nieuwe antibiotica toegediend en het gaat sindsdien een stuk beter. De laatste dagen heb ik het rustig aan gedaan; ik ben de hele dag kapotmoe. Mijn ademhaling is een stuk beter geworden; ik verwacht dat ik binnen 2 weken het trainen rustig kan hervatten. Kan niet wachten om de comeback te maken; bigger, better, faster and stronger than ever!

Goed nieuws man. Sterkte nog met uitzieken!

Come back stronger bro ;) ! goed nieuws dit

Goed nieuws dat de nieuwe antibiotica wel aan slaat! Motivatie om weer te starten zal wel moordend zijn!:thumbs:

Damn beterschap, klinkt kut!
Wel mooi dat medicatie nu wel werkt, beterschap bro

Beterschap man! Come Back harder than ever!!

Damn... Veel beterschap gewenst Dave!!!
Hopelijk herstel je goed de komende tijd!
Wanneer je fit en wel bent gaan we gauw weer training pakken!

Idd, get better soon man! Dem totally sudden illnesses, ook vaak genoeg meegemaakt :( Gooien alle training plannen overhoop. Maar goed, vers beginnen met iets vind ik zelf altijd wel motiverend voor een of andere reden haha (optimistisch blijven!). Voorzichtig opstarten en later weer knallen :D

Idd, get better soon man! Dem totally sudden illnesses, ook vaak genoeg meegemaakt :( Gooien alle training plannen overhoop. Maar goed, vers beginnen met iets vind ik zelf altijd wel motiverend voor een of andere reden haha (optimistisch blijven!). Voorzichtig opstarten en later weer knallen :D

Sorry voor de topic hijack maar waar is je site?

Sorry voor de topic hijack maar waar is je site?

Deud.

In all seriousness tho; hij is helaas gehacked een week terug, en er is best veel verloren. Ik was al een tijd bezig met een nieuwe site en heb besloten alle relevante StormTricks content daar naartoe te verplaatsen. Alle energie in 1 site ipv 2 sites. Ergens volgende maand hoop ik het nieuwe project te lanceren; moet nog best veel aan gebeuren (zeker nu ik ook nog zoveel mogelijk artikelen probeer te herstellen). Op StormTricks gooi ik uiteindelijk dan wel een doorverwijslink naar de nieuwe. Check m'n StormTricks facebook pagina als je op de hoogte gehouden wilt worden :)

• #1.837
Thanks voor de support, bro's!

Ja het is bizar hoe een sudden illness al je plannen kan verkloten. De eerste keer in een jaar ziek geworden, en dan meteen goed.

De laatste week ben ik niet bepaald productief geweest; ik was 24/7 kapotmoe. Vandaag is de eerste dag zonder antibiotica en deze week begin ik rustig met bodyweight exercises/wandelen/fietsen. Mijn ademhaling is bijna volledig hersteld, maar ik word nog steeds snel moe, dus ik ga deze week nog niet naar de gym.

Volgende week pak ik het liften weer op en de motivatie is beter dan ooit. Ik heb tijd gehad om te reflecteren en ik ben mijn gezondheid/lichaam ook meer gaan waarderen. Dat houdt dus in dat ik vanaf nu consistenter ga eten en trainen om betere resultaten te behalen.

Achteraf is het goed om even terug te schakelen en na te denken, dan ga je pas beseffen wat echt belangrijk voor je is. Ik kan in ieder geval niet wachten om weer te beginnen! :fire::fire:

• Like
Waarderingen: Jimn
Snap ik rustig weer oppakken , weet hoe moeilijk het is .. heb het zelf ook een beetje :(

• #1.839
Dinsdag 16-09-2014
Full Body (herstel)

Bench Press
bar x20
30x10
40x10
50x10
60x5
60x5
60x5

Lat Pulldown
wide grip:
20x20
30x10
40x10
50x10
50x10
50x10
close grip:
50x10
50x10
50x10

Overhead Press
20x10
30x10
40x5
40x5
40x5
30x10
30x10

Seated Cable Row (close grip)
20x10
30x10
40x10
50x10
50x10
50x10

Deadlift
60x10
60x10
60x10

Squat
bar x15
40x10 ATG
60x5 ATG
60x5 ATG
60x5 ATG

Leg Press
100x20 high
100x20 low
100x20 calves
120x20 high
120x20 low

Arms
~16 sets armen (db curl en rope pushdown)

Feedback
6/10
Prima eerste training. De volgende full body training is op vrijdag (ik verwacht epic spierpijn de komende dagen :roflol: ).
Vanaf maandag ga ik verder met mijn ABA BAB schema en ik hoop binnen 2-3 weken volledig hersteld en op het oude niveau te zijn.
Ik voel me nu een stuk beter, mijn ademhaling is bijna volledig hersteld en ik ben iets energieker. De longarts zei dat ik 4 tot 6 weken moe zou zijn en ik ben nu in week 3.

Gewicht:
op 5 september woog ik 76.1 en vanochtend 80.6. Ik ben net terug van een weekendje Wenen en ik heb daar nogal kut gegeten. Alle supermarkten waren gesloten, dus ik kon nergens fatsoenlijk eten scoren. Ik heb de afgelopen dagen op tankstationvoer, Wiener Schnitzel, Starbucks en Subway geleefd. Het zal dus voornamelijk watergewicht zijn.

Hoe dan ook, ik ben ontzettend blij om terug te zijn! Ik ben klaar om terug in shape te komen. Mijn motivatie is beter dan ooit. Ik heb een aantal slechte gewoontes die mijn progressie belemmerden overwonnen, dus ik verwacht goede dingen de komende maanden!

Nogmaals thanks voor alle support! :thumbs:

Yeah buddy! Good to have you back!:thumbs:

Niks mis met wiener schnitzels en subway!:thumbs:

Terug
Naar boven