Cman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 128
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker man ff recompen. Bulken doet mij ook echt goed op het moment. Zowel tussen de oren als lichamelijk. Lekker die focus op de trainingen leggen. Keep up the good work![]()

Dit gebeurt mij ook vaak! Ik sta er verdomme niet achter om barbell curls of rows te doen! *zucht*Toch zie ik nog te vaak mensen die na m'n eerste spot nog 2-3 reps willen maken...![]()
) Verder wel okay getraind, OHP knalt lekker vooruit.haha, idioten spotters, we zouden er een speciale sportschool voor moeten openen. mirnin the deadlifts trouwens, die volumes zouden me de das omdoen, srs!
En thanks bro, vind high volume deadlifts heerlijk.Lekkere training man! Jammer van de spotter.
Train vaak alleen en loop ook tegen die personen aan. Niks aan te doen he![]()
Ik behandel iedereen gewoon als een r*tard bij random spot.
Sounds dumb, maar geloof mensen begrijpen me gelukkig wel.
Ook als ik andere spot zeg ik vooraf dat ik niks doe, totdat ik zie dat ze ECHT niet meer kunnen...
Toch zie ik nog te vaak mensen die na m'n eerste spot nog 2-3 reps willen maken...![]()
Dit gebeurt mij ook vaak! Ik sta er verdomme niet achter om barbell curls of rows te doen! *zucht*
@Training: Looking good DJR! Beetje myo-style dips en chins, GOOD!
Goede verjaardag gehad?

Herkenbaar van de slechte slaap, word zelf ook helemaal lek geprikt door die beesten en gigantisch heet op de kamer erbij.
Hoe bevalt dit schema je bro, want hij ziet er nice uit?
Geen kuiten erbij trouwens (nevermind, zie het al bij de leg press!).
Verjaardag helemaal over het hoofd gezien, gefeliciteerd nog!![]()

Vies volume op die OHP man. Epic shoulders in de making![]()
Nice training!
Wat Koen al zei, wel vies veel volume man!!
Flink volume op de ohp en daarna ook nog die squat lekker man! Veder nog gefeliciteerd met je verjaardag man , had al eerder gezien maar reageren lukte niet sorry man !
Wat ik nu doe is 5x5 pull ups met 1min rust, waarbij ik ze extreem langzaam doe en full rom(deadhang).
Mss wat om te proberen?
Cool om ook wat foto's te zien van je Apollospeeltuig. Als ik me nog eens productief voel, ga ik ook eens zien of er nog iets betaalbaars over is.![]()
Ik lees ook dat je sukkelt met pull-ups. Gelieve me te vergeven dat ik je - als iemand die niet zo heel slecht is in pull-ups - zou aanraden een shitload meer reps te doen. 9 reps is geen training. 50-100 reps wel. Zelfs als je zwaar gaat (triples etc.) moet 20-30 total reps zeker doenbaar zijn. Doe gewoon een paar keer per week pul-ups. De ene keer heavy, de andere keer volume, en de keer dat je geen zin hebt gebruik je een oud trucje, nl. zeggen dat je 'speed pull-ups' doet, wat je het recht geeft om korte sets (3-5 reps bv.) te doen met gewoon BW, voor niet zoveel sets (pak 5-10, of 20 voor degenen die bij SMTK trainen).
Just my to mgs of test...
als er één oefening is waar ik een bloedhekel aan heb dan zijn het pull upsdus ik betwijfel dat ik meer volume ga draaien op die kutoefening, al ben ik me zeer bewust van het feit dat ik te weinig volume draai op pull ups, voornamelijk OMDAT ik het een kutoef vind
negatives is een goeie oplossing, met één set heb ik altijd genoeg intensiteit voor steady progresshet is toch een zuivere assistance oefening voor sterke lats en gezonde biceps dus veel tijd steek ik er liever niet in.